Finał WFA Grand Slam w Food Town – ostateczne rozstrzygnięcia w Warszawie
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielkimi krokami zbliża się finałowy konkurs największej ligi flair na świecie – World Flair Association Grand Slam. Już 19 i 20 listopada Warszawa stanie się stolicą światowego barmaństwa, goszcząc ostatnią odsłonę tegorocznego cyklu. To właśnie tu, w Food Town w Fabryce Norblina, zapadną ostateczne rozstrzygnięcia i poznamy zwycięzcę tegorocznych zmagań. Wstęp na zawody oraz wydarzenia towarzyszące jest bezpłatny.
Food Town Flair Challenge, po prestiżowych zawodach m.in. w Helsinkach, Londynie, Las Vegas i Rzymie, będzie szóstym i zarazem finałowym konkursem tegorocznej ligi WFA Grand Slam. Włoch, Michael Moreni prowadzi w klasyfikacji generalnej, ale jego przewaga nad drugim w rankingu Romanem Zapatą z Argentyny jest niewielka. Na trzecim miejscu jest Enrico Meloni, także z Półwyspu Apenińskiego. Właśnie podczas warszawskiego finału rozstrzygnie się, kto z tej czołowej trójki zdobędzie tytuł mistrza sezonu – emocje i zacięta rywalizacja na scenie Gimlet Live są zatem gwarantowane.
- Z radością kolejny raz powitamy WFA Grand Slam w Food Town. Szczególnie cieszy nas, że odbędzie się tu finałowy konkurs, który nieprzerwanie wzbudza ogromne zainteresowanie i emocje. Przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji oraz konkursów dla naszych gości, a każdy dzień zakończy się szalonym after party, pełnym muzyki i wyśmienitych koktajli. To będzie prawdziwa uczta dla zmysłów! Wstęp jest wolny, dlatego serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w tym prestiżowym i – mam nadzieję - niezapomnianym wydarzeniu – mówi Tomasz Małek, organizator Food Town Challenge.
Przez dwa dni spektakularnych zmagań w największym food hallu w Polsce, publiczność będzie miała okazję podziwiać 70 najlepszych flair bartenderów z całego świata, którzy zaserwują widowiskowe pokazy barmańskie, pełne dynamicznych rzutów butelkami i shakerami. Flair, który łączy w sobie sztukę i technikę żonglowania akcesoriami barmańskimi, zamieni Fabrykę Norblina w scenę pełną muzyki, światła i doskonałych koktajli. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny – to doskonała okazja do zobaczenia na żywo najlepszych w swojej dziedzinie.
Podczas warszawskiego finału zawodnicy nie tylko będą rywalizować o tytuł mistrza ligi, ale także o nagrody pieniężne – pula wynosi 12.000 euro, z czego 5.000 euro przypadnie zwycięzcy warszawskiego konkursu. Dodatkowo przyznane zostaną nagrody w kategoriach Best Cocktail, Best Female i Best Polish Bartender.
Rywalizacja rozpocznie się 19 listopada (wtorek) o godzinie 14:00, kiedy wszyscy uczestnicy zaprezentują swoje umiejętności. Najlepsza dziesiątka przejdzie do ścisłego finału, który odbędzie się 20 listopada (środa)o godzinie 20:30 i zdecyduje o ostatecznym wyniku. Sędziowie, w tym ikony świata flair, jak Tom Dyer, Andy Collinson i Denny Bakiev, a także degustacyjni eksperci z branży, ocenią precyzję, technikę i kreatywność uczestników.
Food Town Flair Challenge, organizowany przez Tomasza Małka, mistrza flair i trenera, zapowiada się jako emocjonujące wydarzenie, pełne adrenaliny, sztuki i barmańskiego kunsztu na światowym poziomie. Po zakończeniu zmagań konkursowych, goście będą mieli okazję wziąć udział w after party, które zwieńczy te dwa dni pełne pasji i mistrzowskich występów.
Szczegóły: https://www.facebook.com/events/498702039641723
World Flair Association (WFA) to największa organizacja flair na świecie, zrzeszająca 15 000 barmanów. Ligę Grand Slam organizuje od 2008 roku. Każda edycja to od 5 do 8 konkursów w różnych częściach świata, np. Singapurze, Cancun, Las Vegas, Londynie czy Helsinkach. Mistrzem Świata i zdobywcą złotej odznaki WFA Grand Slam zostaje ten, który na koniec roku zgromadzi najwięcej punktów. Do dziś takim sukcesem pochwalić może się 8 barmanów, w tym Marek Posłuszny i Tomasz Małek, który - jako jedyny do tej pory – triumfował w lidze czterokrotnie. W Polsce ostatni konkurs odbył się w 2011 roku.
Food Town to 5 zabytkowych hal o łącznej powierzchni 3,2 tys. mkw., w których znajdują się 23 koncepty gastronomiczne inspirowane trendami z całego świata. To wyjątkowe miejsce w otoczeniu przepięknej, historycznej architektury, z muzyką w tle i ofertą, która pobudzi kubki smakowe każdego gościa. W czterech zabytkowych halach Food Town goszczą restauracje, piąta – Gimlet Live - dedykowana jest wydarzeniom rozrywkowym i kulturalnym, na które Fabryka Norblina zaprasza zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. Znajduje się tu również 6 unikalnych barów – każdy z inną ofertą, będących wizytówką odrestaurowanego kompleksu przy Żelaznej 51/53.
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są już koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town, Piano Bar z muzyką na żywo w jednym z najstarszych budynków kompleksu, restauracja i klub muzyczny MOXO, Muzeum Fabryki Norblina, które upamiętnia ponad 200-letnią historię tego miejsca, przestrzeń immersyjna Art Box Experience, a także sklepy, lokale handlowo-usługowe i strefa zdrowia i urody.
Rozpoczyna się Tydzień Kuchni Włoskiej na Świecie
Galeria Zaspa dla Seniorów
Suszenie włosów w nowym wymiarze - MOVA Turbo wkracza na polski rynek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.
Infrastruktura
Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna
Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.