Komunikaty PR

Fundacja Avalon zebrała blisko 79,8 mln złotych dla swoich podopiecznych!

2023-10-03  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Przełom września i października to zawsze kluczowy moment, dla wszystkich, którzy prowadzą swoje subkonta w Organizacjach Pożytku Publicznego. Fundacja Avalon w tym roku w ciągu 52 godzin zakończyła cały proces księgowania wpłat 1,5% podatku za 2022 rok, co oznacza, że podopieczni naszej organizacji już mogą korzystać z pieniędzy przekazanych im przez podatników!

Fundacja Avalon jako pierwsza w Polsce zaksięgowała wpłaty z 1,5% podatku

Dział Subkont Fundacji Avalon wyjątkowo wcześnie w tym roku otrzymał płytę z Urzędu Skarbowego z celami szczegółowymi. Już 26 września organizacja przystąpiła do księgowania wpłat na subkontach podopiecznych, aby mogli jak najszybciej skorzystać z uzyskanych środków. Tegoroczny proces księgowania wpłat i jego tempo jest rekordem w całej historii działalności Fundacji Avalon!

Standardowo ten proces jest podzielony na dwa podstawowe etapy:

- Automatyczne księgowanie wpłat, które posiadają prawidłowy cel szczegółowy (nazwisko oraz numer subkonta beneficjenta)

- Ręczne księgowanie wpłat, by wychwycić te, które zawierały literówki bądź inne drobne błędy w tytułach wpłat. W tym roku takich wpłat było blisko 16 000, a ich zaksięgowanie trwało 7,5 godziny! Pracownicy działu Subkont indywidualnie analizowali każdą wpłatę by mieć pewność, że podopieczni otrzymają przekazane na ich rzecz przez podatników wpłaty. Udało się ręcznie zidentyfikować ponad 82% całości wpłat, które zawierały błędy w celach szczegółowych, na łączną kwotę 2 196 639,68 zł!

Co roku priorytetem organizacji jest zaksięgowanie jak największej liczby wpłat na subkontach, dlatego z ogromną uważnością podchodzi do całego procesu. Ponadto, mając na uwadze jak największą przejrzystość działań, cały czas personel Fundacji jest do dyspozycji, by wyjaśnić niejasne kwestie. W sytuacji, gdy ktoś popełni błąd wpisując cel szczegółowy, należy zgłosić się do Fundacji Avalon. Pracownicy znajdą wpłatę i zaksięgują ją ona odpowiednim subkoncie.

Dziękujemy wszystkim tym, którzy wspierali nas w okresie tak wytężonej pracy. Dziękujemy też wszystkim osobom, które postanowiły przekazać 1,5% swojego podatku podopiecznym naszej Fundacji. Dzięki tak szybkiemu zaksięgowaniu wpłat, od razu przeszliśmy do realizacji wniosków naszych podopiecznych na dofinansowanie ich celów. Od dnia publikacji udało się już zrealizować 643 wniosków na łączną kwotę 3 135 326,04 zł. Te pieniądze wpływają na polepszenie jakości życia naszych podopiecznych, dzięki nim mogą sfinansować sprzęt ortopedyczny, opłacić turnus rehabilitacyjny czy też wykupić potrzebne leki. To ogromna radość i zaszczyt, że kolejny rok możemy działać na Waszą rzecz! - Magdalena Penda, kierownik Działu Subkont Fundacji Avalon

Innowacyjne rozwiązania dla podopiecznych

Dla beneficjentów bardzo ważny jest czas. Dlatego też w tym roku jako jedyna w Polsce, Fundacja Avalon, uruchomiła nowe rozwiązanie – możliwość automatycznej wypłaty środków z subkont. Osoby, które złożyły taki wniosek w określonym terminie, oczekują w kolejce na zaksięgowanie wpłat z 1,5% podatku, a niezwłocznie po zakończeniu tego procesu, ich środki są automatycznie i ekspresowo wypłacane. Organizacja dostrzega, że to rozwiązanie cieszy się ogromną popularnością i będzie je co roku powtarzać. Więcej o automatycznej wypłacie środków można przeczytać na stronie internetowej. Automatyczne wypłaty nie zagrażają w żaden sposób transparentności działań, ponieważ Fundacja bardzo sumiennie rozlicza każdą operację finansową.

Za rok 2022 podatnicy przekazali blisko 1,5 miliarda złotych na rzecz około 10 tysięcy Organizacji Pożytku Publicznego. Fundacja Avalon zebrała blisko 80 milionów złotych i jest to trzeci wynik pośród wszystkich organizacji. Od lat Fundacja dokłada wszelkich starań, aby być w czołówce, jeśli chodzi o wpłaty z 1,5% podatku. Organizacja ma posiada blisko 14 tysięcy podopiecznych i nieustannie każdemu z nich udowadnia, że niepełnosprawność nie ogranicza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Polityka Podsumowania powyborcze. Podium w rankingu zainteresowania tym razem nie dla KO Biuro prasowe
2024-06-29 | 20:30

Podsumowania powyborcze. Podium w rankingu zainteresowania tym razem nie dla KO

Podsumowania powyborcze. Podium w rankingu zainteresowania tym razem nie dla KO i PiS Konfederacja wzbudziła największe zainteresowanie mediów internetowych w powyborczym tygodniu,
Polityka Kampania NASK: Nie dajmy kłamać o wyborach
2024-06-05 | 13:00

Kampania NASK: Nie dajmy kłamać o wyborach

Treści o charakterze dezinformacyjnym można zgłaszać przez formularz na stronie bezpiecznewybory.pl. Apelujemy do mediów, by przekazywały tę informację swoim
Polityka Nowy Europejski Bauhaus Festiwal 2024
2024-04-24 | 13:00

Nowy Europejski Bauhaus Festiwal 2024

Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.