Komunikaty PR

Wybory do Młodzieżowej Rady Powiatu Wrocławskiego – druga kadencja

2024-10-25  |  10:00
Biuro prasowe

Stowarzyszenie Młody Dolny Śląsk we współpracy z Powiatem Wrocławskim ogłasza wybory do Młodzieżowej Rady Powiatu Wrocławskiego. W listopadzie rozpocznie się proces wyborczy, w ramach którego wyłonieni zostaną młodzi przedstawiciele lokalnej społeczności, gotowi zaangażować się w działalność samorządową. Warto podkreślić, że jest to już druga kadencja Rady, która cieszy się dużym zainteresowaniem i odnosi sukcesy,
angażując młodzież w kształtowanie lokalnej polityki.

Młodzieżowa Rada Powiatu Wrocławskiego to organ doradczy, który umożliwia młodym mieszkańcom Powiatu aktywny udział w życiu społecznym i samorządowym. Jej celem jest reprezentowanie interesów młodzieży oraz współpraca z władzami Powiatu w kwestiach istotnych dla młodego pokolenia. Dzięki zaangażowaniu młodych ludzi, Rada stała się platformą wymiany opinii, inspiracji i pomysłów na rozwój Powiatu.

Wszyscy młodzi mieszkańcy Powiatu Wrocławskiego, ich rodzice, opiekunowie lub nauczyciele, którzy chcą uzyskać więcej informacji na temat wyborów do Młodzieżowej Rady Powiatu Wrocławskiego, mogą napisać na adres mailowy koordynatora projektu: mateusz.kasprzak@mlodydolnyslask.pl.

Projekt jest współfinansowany ze środków Powiatu Wrocławskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Polityka Kolejne wyróżnienie dla Łukasza Wielgosza Biuro prasowe
2024-11-21 | 14:00

Kolejne wyróżnienie dla Łukasza Wielgosza

Rada Działalności Pożytku Publicznego jest organem opiniodawczo-doradczym, którego rolą jest konsultowanie i opiniowanie dokumentów dla potrzeb organu jednostki administracyjnej,
Polityka Czy Polska gotowa jest na walkę z hejtem?
2024-11-12 | 16:00

Czy Polska gotowa jest na walkę z hejtem?

Pierwsze czytanie projektu ujawnia podziały. W czwartek w Sejmie odbyła się intensywna debata nad projektem ustawy antyhejterskiej, stworzonym zgłoszonym przez Polski 2050 i Trzecią
Polityka BRAK ZDJĘCIA
2024-09-30 | 12:00

Analiza wyceny medialnej potencjalnych kandydatów

Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak oraz Beata Szydło są najcenniejszymi medialnie potencjalnymi kandydatami na prezydenta RP z ramienia Prawa i Sprawiedliwości. Wartość publikacji na portalach internetowych na temat byłego premiera

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.