Komunikaty PR

Odkryj świąteczne smaki z Costa Coffee

2023-12-11  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Świąteczne przyjemności od Costa Coffee

Miłośnicy kaw zimowych będą mieli okazję skosztować dwóch nowych pozycji, które pojawią się w świątecznym menu Costa Coffee: Marcepanowa Latte, to kawa, która jest inspirowana recepturą stworzoną przez baristę z konkursu Barista of the Year w Costa Coffee. Nowa kawa łączy w sobie smak i aromat marcepanu i migdałów. Kawa zwieńczona jest bitą śmietaną i mielonymi migdałami. Cudownym dopełnieniem świątecznej oferty jest też Toffee Cake Latte i Toffee Cake Frappé o smaku karmelu i ciasteczek. Kawa występuje w wersji na ciepło i na zimno z dodatkiem bitej śmietany, polewy i chrupiącej posypki.

Mocno korzenna, aromatyczna i słodka to słynna już Piernikowa Latte – klasyk wśród kaw świątecznych. Pozycja, na którą goście czekają przez cały rok, w  tym sezonie występuje w odświeżonej wersji – z dodatkiem bitej śmietany i piernikowego ludzika.

Rozgrzewające smaki

W świątecznym zestawie nie może zabraknąć gorącej czekolady. Ta w ofercie Costa Coffee udekorowana została bitą śmietaną, karmelową polewą i chrupiącą posypką – Toffee Cake Hot Chocolate będzie idealną propozycją, dla tych, którzy zimą poszukują alternatywy dla kawy. To niejedyna niekawowa propozycja w ofercie kawiarni. Wśród napojów królują aromatyczna i rozgrzewająca Herbata Premium z goździkami i pomarańczą z dodatkiem miodu i cynamonu oraz Herbata Premium z imbirem i żurawiną z miodem i rozmarynem, a także Cydrowy Czar, czyli rozgrzewający napój, który łączy w sobie słodycz jabłka z nutami korzennymi cynamonu i anyżu, udekorowany pomarańczą.

Słodkie klasyki

Nic tak nie poprawia nastroju w chłodne dni jak połączenie aromatycznego napoju i pysznego ciasta. Dlatego wśród deserów nie mogło zabraknąć kremowego sernika na kruchym spodzie oblanego białą czekoladą z kruszonką, ciasta z jabłkami i bakaliami przekładanego musem morelowym oraz klasycznego miodownika z wyczuwalnymi świątecznymi smakami, takimi jak miód, cynamon, kakao i goździki.             

“Koniec roku to dla nas bardzo intensywny, ale też wyjątkowy czas. Staramy się, aby oferta świąteczna była jak najbardziej dopasowana do potrzeb naszych gości. W tym roku stawiamy na tradycyjne świąteczne smaki w nowym “costowym” wydaniu. Sięgamy po sprawdzone zimowe przyprawy, którymi wzbogacamy nasze kawy, napoje i ciasta. Dbamy o to, aby w menu zawsze znalazły się ulubione pozycje naszych gości, jak choćby Piernikowa Latte, na którą wszyscy czekają przez cały rok. Uwielbiamy też zaskakiwać gości nowymi smakami, dlatego wśród nowości pojawią się Toffee Cake Latte i Marcepanowa Latte, która inspirowana jest recepturą stworzoną przez baristę z konkursu Barista of the Year organizowanego corocznie przez Costa Coffee we wszystkich krajach na świecie – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. To na czym najbardziej nam zależy, to, żeby przestrzeń naszych kawiarni była miejscem, w którym można odpocząć po świątecznych zakupach, spotkać się z przyjaciółmi i celebrować ten wyjątkowy okres w gronie najbliższych – dodaje.

W okresie zimowym zmienia się nie tylko oferta, lecz także wystrój w kawiarniach Costa Coffee. Od 1 grudnia w kawiarniach Costa Coffee dominują świąteczne dekoracje, a jedna z kluczowych kawiarni w Warszawie – Złote Tarasy – zamieni się w baśniowy świat fantazji, marzeń i snów. Na czas kampanii zimowej napoje serwowane będą w specjalnie zaprojektowanych, świątecznych kubkach, na które goście czekają z niecierpliwością. W kawiarniach Costa Coffee dostępna będzie również oferta ciast w całości, które będzie można zamówić do domu lub na spotkania świąteczne. Od 1 grudnia w aplikacji Costa Coffee Club dostępny jest kalendarz adwentowy, w którym każdego dnia ukryte będą superpromocje, a od 27 do 31 grudnia dostępne będą promocje z wielkim odliczaniem do Nowego Roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.