Komunikaty PR

Taki prezent tylko w rankomat.pl

2024-06-17  |  01:00
Biuro prasowe

Klienci rankomat.pl otrzymają aż 30 dni darmowego dostępu do blisko 32 tysięcy audiobooków w ramach usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. Aby skorzystać z promocji, wystarczy kupić ubezpieczenie turystyczne za pośrednictwem rankomat.pl. To kolejny element wakacyjnej kampanii marki.

Od początku czerwca rankomat.pl prowadzi działania marketingowe w ramach swojej letniej kampanii promującej ubezpieczenia turystyczne. Teraz porównywarka wzbogaciła swoją ofertę o wakacyjny prezent dla swoich klientów – 30-dniowy dostęp do usługi subskrypcyjnej Audioteka Klub. To doskonały element wakacyjnego odpoczynku.

- Urlop to idealny czas na nadrabianie zaległości czytelniczych. Dlatego naszym klientom, do spokojnego i zabezpieczonego najlepszą polisą podróżną urlopu, dołączymy możliwość skorzystania z wirtualnej biblioteki audiobooków. To unikalna oferta na rynku ubezpieczeń. Od teraz wakacje będą nie tylko chronione przed wydatkami na ewentualne koszty leczenia, ale także pełne relaksu i doskonałej lektury. Spokój i odpoczynek w pełnym zakresie – mówi Michał Gołota Head of Brand Strategy & Communication.

Maksymalnie następnego dnia po zakupie polisy podróżnej klient otrzyma unikalny link do Audioteki Klub. Aby z niego skorzystać, należy być nowym, niezarejestrowanym wcześniej użytkownikiem tego portalu.

- Blisko 32 tysiące audiobooków, audioseriali i podcastów, a także bajek i nagrań edukacyjnych czeka na każdego w usłudze subskrypcyjnej Audioteka Klub. Posiadamy ofertę, która jest w stanie spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających odbiorców. Możliwość współpracy z rankomat.pl to dla nas wspaniała okazja, aby zachęcić osoby podróżujące do znalezienia chwili oddechu i czerpania przyjemności z bogactwa literatury. W końcu wakacje to najlepszy moment na oderwanie się od codzienności, a Audioteka ma ku temu najlepsze możliwości – mówi Małgorzata Kotyńska Head of B2B z Audioteki.

Kampania wakacyjna rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które są prezentowane od 6 czerwca w telewizji i Internecie. Towarzyszą im działania promocyjne w kanałach online, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH). Dodatkowo na stronie rankomat.pl zostanie uruchomiona sekcja informacyjna z poradami i ciekawostkami dla osób planujących letni urlop za granicą. Multiporównywarka skupia się w niej na kluczowej wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni ewentualnych kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.