Komunikaty PR

Polska artystka zaprojektowała linię prezentów marki Nobilia

2023-08-18  |  13:00
Biuro prasowe

Autorskie kompozycje prezentowe z wybornymi produktami, których nie znajdzie się na sklepowych półkach, to dziś za mało dla marki oferującej upominki premium. Nobilia kontynuuje współpracę z artystkami, których projekty wzbogacają jej słodki asortyment. Od 17 sierpnia w sklepie internetowym Nobilia dostępna jest zupełnie odświeżona linia prezentowych zestawów oraz pojedynczych produktów z autorskiej linii Ovocnie, zaprojektowanych przez Annę Rudak. Ilustratorka na co dzień tworzy oprawy graficzne dla instytucji kulturalnych, ilustracje do magazynów, wydawnictw muzycznych czy na potrzeby opakowań. W pracach artystki znaleźć można wiele marzycielskich akcentów i symboli, które wprowadzają odbiorców w dobry nastrój. Inspiruje ją detal codzienności i kolor. Widać to wyraźnie w projektach nowej odsłony owocowej kolekcji, która zaskakuje świeżością i lekkością.

Ovocnie to jedna z autorskich linii marki Nobilia, w której znajdziemy zestawy upominkowe premium wzbogacone smakiem owoców, prawdziwego kakao czy miodu. Jak wskazuje Anna Garmada, właścicielka marki: Ovocnie łączy elegancję prezentu premium z naturą, co doskonale oddaje nowa szata graficzna produktów, stworzona przez panią Anię Rudak. Opakowania rzemieślniczo przygotowanych słodkości bogate są w motywy kwiatowe i kolorowe kształty, które wzbudzają pozytywne emocje i – nieprzypadkowo – kojarzą się z latem.

W odświeżonej linii Ovocnie znajdziemy wiele atrakcyjnych produktów dostępnych dla klientów detalicznych oraz zestawy upominkowe przeznaczone dla klientów biznesowych. Wśród nich:

  • Ovocnie Tabliczka Czekolady z Miodem – tabliczki z motywem pszczelim z czekolady top gourmet z dodatkiem miodu (15%);

  • Ovocnie Batoniki Daktylowe – 6 mini batoników daktylowych oblanych deserową czekoladą w eleganckim pudełku;

  • Ovocnie Baton Owocowy (48% owoców) – pyszny batonik z suszonych owoców, zapakowany w estetyczne opakowanie z roślinnym wzorem;

  • My Honey Box – drewniana skrzynia, a w niej: migdałowe ciasteczka słodzone syropem z agawy, batonik o zawartości 48% owoców, chipsy kokosowe, mini tabliczki z czekolady deserowej o zawartości 72% kakao z certyfikatem Cocoa Horizons, pełnoziarniste kule z morelą, słoiczek pestek dyni w miodzie;

  • Kuferek Hazelnut Twist – ręcznie kaszerowany kuferek kryjący czerwone, wytrawne BIO wino, asortyment pralinek z mlecznej czekolady z nadzieniem z sycylijskich orzechów laskowych 30%, mieloną kawę 100% Arabica, batoniki na bazie daktyli z dodatkiem orzechów włoskich i śliwek, chipsy jabłkowe, tabliczkę certyfikowanej mlecznej czekolady z solonymi migdałami, mini tabliczki z czekolady deserowej.

Produkty z linii Ovocnie inspirowane są naturą. Wszystkie czekolady i praliny dostępne w zestawach Nobilia posiadają certyfikat Cocoa Horizons, który potwierdza, że ich surowce pochodzą tylko i wyłącznie ze zrównoważonych źródeł. Opakowania słodyczy tworzone są w proekologiczny sposób z papieru z certyfikatem FSC, który gwarantuje, że materiał został pozyskany w sposób przyjazny dla środowiska. Folie wykorzystywane do opakowania są w pełni kompostowalne lub pochodzą w 80% z recyklingu. Motyw natury ujęty na opakowaniach linii Ovocnie jest więc odzwierciedleniem charakteru tej kolekcji.

Nowa odsłona linii Ovocnie to jednak nie koniec zmian i artystycznych związków z marką Nobilia. Od sierpnia do każdego zestawu upominkowego Nobilia można dołączyć karnet z życzeniami zaprojektowany przez Martynę Wójcik-Śmierską, kolejną graficzkę, ilustratorkę, związaną z marką. Choć artystka na co dzień współpracuje z instytucjami kultury, wydawnictwami oraz markami z Polski i zza granicy, to najchętniej rysuje ilustracje i murale, projektuje plakaty, okładki i nadruki.

Współpraca z ludźmi sztuki to kierunek, w którym od dawna pragnęłam rozwijać Nobilię. Nieprzypadkowo włączamy się w działalność warszawskich instytucji kultury czy fundacji działających na rzecz promocji i rozwoju kultury. Te dziedziny zawsze były bliskie DNA marki, a dziś, dzięki współpracy z wybitnymi ilustratorkami, możemy przełożyć te wartości bezpośrednio na nasze produkty – dodaje Anna Garmada.

Odświeżona linia Ovocnie, zaprojektowana przez Annę Rudak, oraz karnety stworzone przez Martynę Wójcik-Śmierską, dostępne są na stronie: www.nobilia.pl/pl/manufacturer/ovocnie

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Przemysł spożywczy

UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.

Prawo

Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.