Komunikaty PR

Polska premiera nowej na europejskim rynku marki wearable – Kieslect

2023-11-08  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Na polski rynek wchodzi nowa marka urządzeń wearable – Kieslect. Polska jest pierwszym rynkiem europejskim, na którym dostępne są smartwatche tej firmy, a jej wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju jest 4cv Mobile. Produkty Kieslect dostępne są już w ponad 7,5 tys. punktów sprzedaży w 68 krajach świata, a liczba ich użytkowników przekroczyła 12 mln osób. Na polskim rynku dostępne są już pierwsze modele z portfolio marki: Lora 2 oraz KS Pro.

Smartwatch Kieslect Lora 2 ma baterię o pojemności 210 mAh, która po pełnym naładowaniu pozwala na 5 dni użytkowania urządzenia. Okrągła koperta wykonana jest z wysokiej jakości aluminium, a wyświetlacz 1.3 cala ma rozdzielczość 360x360. Smartwatch wyróżnia nowoczesny design, pastelowe kolory oraz oryginalny, charakterystyczna dla urządzeń tej marki silikonowy pasek. Model Lora 2 jest już dostępny w cenie 437 zł w kolorach złotym, fioletowym oraz różowym.

Kieslect KS Pro posiada akumulator o pojemności 300 mAh, co umożliwia korzystanie z niego przez 7 dni na jednym ładowaniu. Jego prostokątna koperta jest wykonana z metalu, natomiast duży wyświetlacz o rozmiarze 2.01 cala ma rozdzielczość 410x502. Urządzenie posiada ochronę IP68, dzięki czemu jest odporne na działanie wody i pyłów, a dodatkowo możliwe jest używanie go niemal w każdych warunkach, także podczas uprawiania sportów wodnych. Model KS Pro w wersji ze srebrną kopertą oraz granatowym paskiem dostępny jest w cenie 592 zł.

Oba modele korzystają z komunikacji Bluetooth w standardzie 5.2, posiadają wiele trybów sportowych, m.in. tenis, jogę, bieganie i taniec oraz funkcję krokomierza. Dodatkowo smartwatche Kieslect wyposażono w narzędzia monitorowania podstawowych parametrów zdrowotnych oraz jakości i długości snu. Ekrany urządzeń zabezpieczone są szkłem hartowanym.

Według prognoz światowy rynek smartwatchy wzrośnie z 60,1 mld dolarów w 2022 r. do 64,4 mld dolarów w 2023 r. przy rocznym wskaźniku wzrostu (CAGR) na poziomie 7,1 proc. Natomiast do 2027 roku osiągnie on wartość 84 mld dolarów.

 


O 4cv Mobile: Spółka 4cv już od 2001 r. z powodzeniem działa na rynku nowych technologii. 4cv Mobile jest również wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim deskorolek elektrycznych i akcesoriów renomowanej marki Kawasaki, Jeep i Fiat-500, jak również nawigacji uznanego niemieckiego producenta – firmy Becker. Spółka wprowadziła na polski rynek inteligentne zegarki marki BEMI i TicWatch. W zakresie obsługi posprzedażowej najważniejszym elementem aktywności firmy jest oficjalne centrum serwisowe Samsunga. Od 2020 roku firma 4cv Mobile jest również oficjalnym dystrybutorem produktów AGD hiszpańskiego producenta Cecotec, a od 2022 roku także sprzętu RTV marki Niceboy. Marki własne 4cv to Rider oraz Inoly.
www.4cv.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.