Komunikaty PR

Polski oddział Majorel z Avaya Remote Agent

2020-08-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications

Pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jdunin-keplicz|solskipr.pl| |jdunin-keplicz|solskipr.pl
+ 48 501 132 395
www.solskipr.pl

Pandemia COVID-19 wymusiła konieczność izolacji społecznej i zmiany sposobu pracy przedsiębiorstw. W szczególnej sytuacji znalazły się firmy oferujące telefoniczną obsługę klienta. Z jednej strony, musiały one sprostać zwiększonemu obciążeniu, a z drugiej – należało zapewnić ich pracownikom odpowiedni poziom bezpieczeństwa epidemicznego poprzez umożliwienie zdalnej pracy przy zachowaniu pełnej ciągłości obsługi. Tymczasem wdrożenie nowego sposobu pracy przy pełnym zachowaniu wymagań dotyczących bezpieczeństwa i poufności jest zadaniem bardzo złożonym, a przy tym przedsiębiorstwa miały na jego wykonanie bardzo niewiele czasu.

Z pomocą przyszła firma Avaya, która udostępniła swoim klientom bezpłatną, 90-dniową licencję rozwiązania Avaya Remote Agent, które umożliwia agentom contact center pracę zdalną.

Dzięki wykorzystaniu Avaya Remote Agent przygotowanie contact center do współpracy z agentami pracującymi zdalnie zajmuje zaledwie kilka dni, przy zachowaniu pełnej zgodności z wymogami prawnymi i branżowymi, oraz wdrożenie agentów do nowego sposobu pracy. Zmiana sposobu pracy może być przy tym przeprowadzona płynnie, bez wpływu na ciągłość i jakość obsługi klienta oraz wydajność pracy agentów, a przy tym przy zachowaniu pełnej kontroli ze strony kadry zarządczej. Dzięki udostępnieniu bezpłatnej licencji Avaya w ciągu zaledwie kilku tygodni ułatwiła przejście w tryb pracy zdalnej i ochronę zdrowia ponad 200 000 agentów, zatrudnionych w firmach na całym świecie.

Zachowanie ciągłości pracy i procesów biznesowych oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów są kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Rozwiązanie Avaya Remote Agent odgrywa tu istotną rolę, umożliwiając szybkie wdrożenie zdalnej pracy agentów contact center. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie nieprzerwanego dialogu pomiędzy przedsiębiorstwem a klientami. Ponadto w obecnej sytuacji epidemiologicznej rozwiązanie pomaga dbać o zdrowie pracowników i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Wśród przedsiębiorstw, które zdecydowały się na wdrożenie zdalnej pracy agentów contact center był polski oddział Majorel, niemieckiego koncernu świadczącego usługi z zakresu obsługi i zarządzania doświadczeniami klientów. Majorel działa w 28 krajach i zatrudnia ponad 48 tys. pracowników.

Praktycznie z dnia na dzień musieliśmy zadbać o bezpieczeństwo kilkuset konsultantów, umożliwiając im pracę z domów, przy równoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy naszego call center. Rozwiązanie Avaya Remote Agent zapewniło stabilne funkcjonowanie firmy i zagwarantowanie ciągłości obsługi naszych klientów, dla których realizujemy tysiące zgłoszeń miesięcznie - powiedział Krzysztof Kopera, architekt systemów Contact Center z firmy Majorel Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc. Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:20

Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększyła liczbę użytkowników aplikacji Yanosik, czyli
IT i technologie Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach
2024-07-25 | 11:00

Sekret sukcesu AVoIP? Elastyczność w wyborach

Technologie AV i protokół internetowy (IP) połączyły siły, przynosząc rewolucyjne zmiany w branży. Ta dynamiczna integracja oferuje bardziej ekonomiczne i dostępne rozwiązania,
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.