Komunikaty PR

Polski oddział Majorel z Avaya Remote Agent

2020-08-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Dunin-Kęplicz
Solski Communications

Pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
jdunin-keplicz|solskipr.pl| |jdunin-keplicz|solskipr.pl
+ 48 501 132 395
www.solskipr.pl

Pandemia COVID-19 wymusiła konieczność izolacji społecznej i zmiany sposobu pracy przedsiębiorstw. W szczególnej sytuacji znalazły się firmy oferujące telefoniczną obsługę klienta. Z jednej strony, musiały one sprostać zwiększonemu obciążeniu, a z drugiej – należało zapewnić ich pracownikom odpowiedni poziom bezpieczeństwa epidemicznego poprzez umożliwienie zdalnej pracy przy zachowaniu pełnej ciągłości obsługi. Tymczasem wdrożenie nowego sposobu pracy przy pełnym zachowaniu wymagań dotyczących bezpieczeństwa i poufności jest zadaniem bardzo złożonym, a przy tym przedsiębiorstwa miały na jego wykonanie bardzo niewiele czasu.

Z pomocą przyszła firma Avaya, która udostępniła swoim klientom bezpłatną, 90-dniową licencję rozwiązania Avaya Remote Agent, które umożliwia agentom contact center pracę zdalną.

Dzięki wykorzystaniu Avaya Remote Agent przygotowanie contact center do współpracy z agentami pracującymi zdalnie zajmuje zaledwie kilka dni, przy zachowaniu pełnej zgodności z wymogami prawnymi i branżowymi, oraz wdrożenie agentów do nowego sposobu pracy. Zmiana sposobu pracy może być przy tym przeprowadzona płynnie, bez wpływu na ciągłość i jakość obsługi klienta oraz wydajność pracy agentów, a przy tym przy zachowaniu pełnej kontroli ze strony kadry zarządczej. Dzięki udostępnieniu bezpłatnej licencji Avaya w ciągu zaledwie kilku tygodni ułatwiła przejście w tryb pracy zdalnej i ochronę zdrowia ponad 200 000 agentów, zatrudnionych w firmach na całym świecie.

Zachowanie ciągłości pracy i procesów biznesowych oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów są kluczowe dla każdego przedsiębiorstwa. Rozwiązanie Avaya Remote Agent odgrywa tu istotną rolę, umożliwiając szybkie wdrożenie zdalnej pracy agentów contact center. Dzięki temu możliwe jest utrzymanie nieprzerwanego dialogu pomiędzy przedsiębiorstwem a klientami. Ponadto w obecnej sytuacji epidemiologicznej rozwiązanie pomaga dbać o zdrowie pracowników i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający Avaya Polska.

Wśród przedsiębiorstw, które zdecydowały się na wdrożenie zdalnej pracy agentów contact center był polski oddział Majorel, niemieckiego koncernu świadczącego usługi z zakresu obsługi i zarządzania doświadczeniami klientów. Majorel działa w 28 krajach i zatrudnia ponad 48 tys. pracowników.

Praktycznie z dnia na dzień musieliśmy zadbać o bezpieczeństwo kilkuset konsultantów, umożliwiając im pracę z domów, przy równoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy naszego call center. Rozwiązanie Avaya Remote Agent zapewniło stabilne funkcjonowanie firmy i zagwarantowanie ciągłości obsługi naszych klientów, dla których realizujemy tysiące zgłoszeń miesięcznie - powiedział Krzysztof Kopera, architekt systemów Contact Center z firmy Majorel Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.