Poly x Amazon Alexa dla Biznesu przedstawia Zoom Rooms
Firma Poly (NYSE: PLT) ogłosiła współpracę Zoom Room z wirtualną asystentką Amazon Alexa dla Biznesu, aby zapewnić klientom możliwość kontrolowania doświadczeń związanych ze spotkaniami w zupełnie nowy sposób – bez użycia rąk, wyłącznie za pomocą sterowania głosowego. Nowa oferta umożliwia klientom Poly skonfigurowanie systemu Alexa dla Biznesu za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Po jej włączeniu użytkownicy Zoom Rooms mogą prosić wirtualną asystentkę o dołączenie do spotkań i rezerwację sal, bez konieczności zakupu dodatkowych urządzeń.
Firmy planują powrót do biura i opracowują strategie, jak bezpiecznie sprowadzić pracowników do wspólnych przestrzeni i sal konferencyjnych – sterowanie bez konieczności fizycznego dotyku nigdy nie odgrywało bardziej krytycznej roli. Alexa dla Biznesu poprawia ogólne wrażenia ze spotkań, oferując klientom możliwość rozpoczęcia spotkania Zoom za pomocą poleceń głosowych. Użytkownicy Poly Zoom Room mogą poprosić wirtualną asystentkę Amazona o pomoc w takich zadaniach, jak rozpoczynanie połączenia, rezerwacja sali konferencyjnej czy wysyłanie alertów o terminie skończenia spotkania do osób biorących w nich udział, aby wszyscy mogli wykonać swoje zadania.
Instalacja urządzenia wymaga zaledwie kilku kliknięć, a po jej zakończeniu urządzenie Poly Zoom Room może wykryć głos pracownika, aby bezzwłocznie rozpocząć spotkanie. Poly oferuje profesjonalne urządzenia, które posiadają certyfikat Zoom Room Appliances. Dodatkowo są one wyposażone w zaawansowane śledzenie rozmówcy, Acoustic Fence i Poly NoiseBlockAI – dzięki czemu podczas spotkania blokowany będzie hałas z otoczenia.
„Pracownicy zaczęli wracać do biur – naszym zadaniem jest zapewnienie spokoju umysłu, poprzez technologie integracyjne, mające na celu zminimalizowanie kontaktu z często dotykanymi, wspólnymi powierzchniami” powiedział Beau Wilder, wiceprezes i dyrektor generalny ds. współpracy wideo w Poly. „Nadal widzimy potrzebę wysoce pomysłowych zastosowań SI, zwłaszcza jeśli chodzi o polecenia aktywowane głosem, takie jak Alexa dla Biznesu, a ponadto umożliwiamy pracownikom zachowanie elastyczności, z możliwością łatwego łączenia się, aby mogli wykonywać swoją pracę, jak najlepiej, z dowolnego miejsca” – dodaje ekspert.
Poly Studio X z TC8, zestaw wideokonferencyjny G7500 oraz inteligentny telefon konferencyjny Trio C60 to najnowsze urządzenia Zoom Room Appliances, które wspierają ofertę Alexa dla Biznesu dostępną obecnie w Stanach Zjednoczonych. Seria Poly Studio X i Poly G7500 są certyfikowanymi urządzeniami Zoom Room Appliances, podobnie jak inteligentne telefony konferencyjne Poly Trio 8500 i Poly Trio 8800, które posiadają funkcje wspomnianej wcześniej wirtualnej asystentki. Alexa może również pomóc pracownikom sprawdzić pogodę, być na bieżąco z wiadomościami lub posłuchać ulubionego podcastu. Dodatkowo posiada ponad 100 000 umiejętności, które ułatwiają życie i sprawiają więcej radości, pozwalając pracownikom sterować głosem ich światem. Poly jest jedynym dostawcą sprzętu Zoom i partnerem, który dostarcza certyfikowane rozwiązania w zakresie Zoom Rooms, Zoom Phone i Zoom Personal Workspace.
„Technologia wspomagana głosem wkracza na nowe ścieżki pracy” powiedział Jeff Smith, szef Zoom Room w Zoom. „Urządzenia Zoom Room, takie jak Poly Studio X Series i G7500, które obsługują wirtualną asystentkę Amazon Alexa dla Biznesu, zmieniają „zasady gry” dla pracowników, którzy planują bezpieczny powrót do biura, jednocześnie zaspokajając potrzeby tych, którzy chcą pozostać w kontakcie i szybko dołączać do spotkań z domu”.
Aby uzyskać więcej informacji na temat integracji Poly i Amazon Alexa dla Biznesu, odwiedź https://www.poly.com/us/en/innovations/alexa-for-business
Aby uzyskać więcej informacji na temat rozwiązań Poly dla Zoom, odwiedź: poly.com/zoom

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.