Ponad 6 ton produktów mięsnych Tarczyński S.A. trafi do szpitali zakaźnych
Firma Tarczyński S.A. rozpoczęła przekazywanie swoich produktów do wszystkich 19 szpitali zakaźnych na terenie całej Polski. Dodatkowo wyroby marki trafią też do placówek charytatywnych we Wrocławiu.
– W tak trudnym okresie dla nas wszystkich zdajemy sobie sprawę, jak wielkim poświęceniem jest praca całego personelu medycznego. Dziś różnorodne branże jednoczą się, aby wspomóc tych, którzy stoją na pierwszej linii frontu w walce z epidemią. Chcemy również przyłączyć się do tych działań i pomóc tym, którzy pracują dla dobra nas wszystkich oraz tym, którzy potrzebują wsparcia w trudnej codzienności – tłumaczy Jacek Tarczyński, Prezes Zarządu Firmy Tarczyński S.A..
Wśród placówek, które otrzymają wsparcie od firmy Tarczyński, znajdują się szpitale przekształcone na zakaźne: między innymi we Wrocławiu, Grudziądzu, Poznaniu, Starachowicach, Białymstoku czy Szczecinie. Pierwsze dostawy do szpitali są już realizowane. Kolejne będą przekazywane według potrzeb konkretnych placówek.
Oprócz tego firma zdecydowała się wesprzeć charytatywnie Bank Żywności we Wrocławiu oraz Dom Brata Alberta we Wrocławiu, przekazując kabanosy i inne produkty dla osób starszych i potrzebujących.
– Nasze zakłady produkcyjne działają nieprzerwanie. Regularnie dostarczamy produkty do sklepów, a akcja, którą organizujemy, ma być wyrazem solidarności z lekarzami, pielęgniarkami i ratownikami, którzy szczególnie w obecnej sytuacji, z tak ogromnym wysiłkiem wypełniają swoje obowiązki. Jednocześnie chcę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, żeby dbać o bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników. W tym celu wprowadziliśmy szereg środków prewencyjnych i procedur, które przestrzegane na każdym szczeblu firmy – podsumowuje Jacek Tarczyński.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.