Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do automatów paczkowych.
Zewnętrzne automaty paczkowe pomagają nam realizować dwa cele: oferować elastyczne odbiory blisko naszych klientów oraz zapewniać w pełni elektryczne dostawy na ostatnim etapie w Danii do końca 2025 roku – mówi Thomas Støkken, wiceprezes ds. e-commerce i logistyki w Posten Bring.
Niskokosztowe i łatwe w utrzymaniu zewnętrzne automaty SwipBox Infinity zostały zaprojektowane tak, aby można było je ustawiać w gęstych sieciach, blisko klientów. Dla kurierów oznacza to mniej przejechanych kilometrów, a dla konsumentów łatwiejszy dostęp do urządzeń pieszo lub rowerem.
Podpisując rozszerzony kontrakt z Posten Bring, zobowiązaliśmy się także do dostarczania wygodnych rozwiązań odbioru paczek, które mają niski wpływ na środowisko, dla klientów w całej Skandynawii. Bliska współpraca przy tej ekspansji motywuje nas do jeszcze większych inwestycji w innowacje w najbliższej przyszłości – dodaje Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Po podpisaniu umowy, sieć automatów paczkowych Posten Bring w Skandynawii zostanie rozszerzona o nowe lokalizacje na terenie Danii, Szwecji i Norwegii.
Posten Bring AS to nordycka firma, która opracowuje i dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie usług pocztowych oraz logistycznych zarówno dla konsumentów, jak i firm. Tylko w Danii obecna flota elektryczna Bring obsługuje dostawy paczek do 1,4 miliona klientów. Celem firmy jest przejście na w pełni elektryczne pojazdy w Danii do końca 2025 roku.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.