PowerWalker VFI 1000 LICR IoT — zaawansowany zasilacz UPS o niewielkich gabaryta
Marka PowerWalker ma w swojej ofercie wiele sprawdzonych zasilaczy awaryjnych. Najnowszy jej produkt skierowany jest dla tych, którzy wymagają nie tylko niezawodności, ale również niewielkich gabarytów i kilku zaawansowanych funkcji.
PowerWalker VFI 1000 LICR IoT to zasilacz UPS nowej generacji, który wyróżnia się opcją zdalnego monitorowania za pośrednictwem chmury. Takie zarządzanie nie tylko zwiększa dostępność i zapewnia łatwe monitorowanie parametrów SOC i SOH, ale równocześnie umożliwia szybkie rozwiązywanie problemów niezależnie od czasu i lokalizacji. Użytkownik może liczyć zatem na redukcję kosztów czy szybką analizę trendów.
Nowość od marki PowerWalker cechuje się współczynnikiem mocy wyjściowej na poziomie 1 i wydajnością energetyczną 1000 VA / 1000 W. Omawiany UPS wyposażony jest w zestaw akumulatorów poziomu 3 LFP (żelazofosforan litu lub fosforan żelaza litu – LiFePO 4) z kilkoma zaawansowanymi funkcjami BMS. Na pokładzie nie zabrakło systemu równoważenia oraz systemu ochrony ogniw.
Model VFI 1000 LICR IoT umożliwia tworzenie kopii zapasowych z maksymalnie 4 łatwo konfigurowalnymi modułami EBM. Produkt jest przy tym bardzo kompaktowy — nietypowa, acz prosta konstrukcja pozwala zaoszczędzić sporo miejsca. Ponadto istnieje szeroka gama opcjonalnych akcesoriów, takich jak zewnętrzne zestawy akumulatorów, karty do komunikacji i adapter WLAN, która może dodatkowo rozszerzyć funkcjonalność zasilacza.
Zasilacz PowerWalker VFI 1000 LICR IoT trafi do sprzedaży już niebawem. W sklepach pojawią się także modele o wydajności energetycznej 1500, 2000 i 3000 VA.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.