Poznaj Lift, nową wertykalną i ergonomiczną mysz Logitech dla biznesu


Joanna Katyńska
Wec Communication
Jasnogórska
31-358 Kraków
biuro|wec24.pl| |biuro|wec24.pl
535954279
https://wec24.pl/
Bezprzewodowa, zaprojektowana z myślą o mniejszych dłoniach i całodziennym komforcie podczas pracy. Dostępna w trzech pięknych kolorach oraz w wersji dla leworęcznych.
Firma Logitech zaprezentowała wertykalną, ergonomiczną mysz Lift - bezprzewodową, zaprojektowaną z myślą o całodziennej wygodzie pracy przy biurku. Wspaniała, naturalnie wyprofilowana konstrukcja pasuje do małych i średnich dłoni. Jest dostępna w trzech pięknych wersjach kolorystycznych: różowej, białej i grafitowej. Kolor grafitowy jest również dostępny w wersji dla leworęcznych w Ameryce Północnej i Europie.
Logitech rozwija serię produktów Ergo
Lift to najnowszy dodatek do serii Ergo firmy Logitech. Została starannie opracowana z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez użytkowników biorących udział w kilku rundach testów odbywających w laboratorium Logitech Ergo Lab oraz po uzyskaniu aprobaty czołowych instytucji zajmujących się ergonomią.
Ta wyjątkowa mysz łączy w kompaktowej obudowie szereg korzyści i najnowocześniejszych funkcji zwiększających wydajność, a miękki gumowany uchwyt myszy i przytulna podpórka pod kciuk gwarantują wygodę mniejszym dłoniom podczas wielogodzinnej pracy. Nachylenie pod kątem 57 stopni zapewnia użytkownikom prawo- i leworęcznym relaksujący chwyt i odciąża nadgarstek, przez co przedramię przyjmuje bardziej naturalną pozycję. Ciche magnetyczne kółko SmartWheel zapewnia szybkość i precyzję, umożliwiając precyzyjną edycję tekstu linia po linii lub szybkie przewijanie długich dokumentów. Lift można błyskawicznie połączyć bezprzewodowo z systemami operacyjnymi Windows, macOS, Linux, Chrome OS, iPadOS i Android za pomocą technologii Bluetooth® Low Energy lub bezpiecznego odbiornika Logi Bolt USB. Dzięki aplikacji Logitech Flow możesz zachować koncentrację przez cały dzień i bez wysiłku zarządzać pracą na maksymalnie 3 urządzeniach z wieloma systemami operacyjnymi.
Odpowiedzialny wybór biznesowy — plastik z recyklingu i opakowanie z papieru
Podczas konstruowania Lift Logitech wziął pod uwagę zrównoważony rozwój. Lift sprawia, że jest to wybór, z którym możesz się dobrze czuć. W firmie Logitech produkty są projektowane z myślą o zapewnieniu użytkownikom doskonałych wrażeń i zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, dlatego część plastikowych części myszy Lift jest wykonana z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu (PCR) - 70% w przypadku grafitu i 54% w przypadku różu i bieli. Program PCR firmy Logitech wzmacnia zaangażowanie marki w projektowanie z myślą o zrównoważonym rozwoju i gwarantuje, że tworzywa sztuczne w elektronice użytkowej wycofanej z eksploatacji otrzymają drugie życie. Obecne inicjatywy zmierzające do zwiększenia tego zaangażowania oznaczają, że około 65% elementów myszy i klawiatur z głównej oferty firmy Logitech zawiera określony poziom plastiku PCR, a nowe produkty będą w miarę możliwości wykonane z maksymalnym wykorzystaniem plastiku tego typu. Wszystkie produkty firmy Logitech, w tym Lift, mają certyfikat neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Kupując produkt firmy Logitech, masz świadomość, że ślad węglowy tego produktu został zredukowany do zera dzięki wspieraniu natury, odnawialnych źródeł energii i społeczności, które mają wpływ na klimat i redukują emisję dwutlenku węgla.
Mysz Lift w wersji biznesowej posiada papierowe opakowanie, które nie zawiera elementów plastikowych, dzięki czemu w całości podlega procesowi recyklingu.
Ceny i dostępność
Mysz Lift Vertical Ergonomic Mouse będzie dostępna w kwietniu 2022 r. na stronie Logitech.com. Przewidywana cena detaliczna myszy Lift Vertical Ergonomic Mouse wynosi 349 zł. Mysz Lift for Business będzie również dostępna w sprzedaży na całym świecie. Aby uzyskać dodatkowe informacje skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą lub odwiedź stronę Logitech.com/workdesk.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.