Poznajcie laureatki tytułu „Kobieta w Logistyce 2024”
Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących zarówno po stronie dostawcy, jak i odbiorcy usług logistycznych. Celem wyróżnienia jest promowanie różnorodności oraz zaangażowania kobiet w rozwój branży logistycznej, a przede wszystkim uhonorowanie ich sukcesów i działalności. Jego autorką jest Beata Trochymiak, twórczyni i organizatorka Forum Kobiet w Logistyce.
12. edycja Forum Kobiet w Logistyce odbyło się pod hasłem „Improvisus - czyli witajcie w nieprzewidywalnym, niespotykanym i nagłym świecie”, w dniach 03-04 czerwca 2024 r. w Warszawie. Po raz pierwszy jako konferencja międzynarodowa.
– W trakcie tegorocznego Forum poruszyliśmy wiele tematów w odniesieniu do praktyki i naszego życia. Wszystko to, co odzwierciedla obecny stan świata, w którym żyjemy. Dyskutowaliśmy o współczesnym zarządzaniu, sztucznej inteligencji i transformacji, sprzedaży i komunikacji a także o roli przywództwa kobiet w świecie logistyki. Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” pokazuje jak ogromny potencjał wnoszą liderki w rozkwit szeroko rozumianej logistyki, zarówno tej po stronie dostawców 3PL jak i odbiorców usług logistycznych – mówi Beata Trochymiak, twórczyni wyróżnienia „Kobieta roku w Logistyce” oraz Forum Kobiet w Logistyce.
Kobieta w Logistyce 2024
Wyróżnienia i statuetki „Kobiety w Logistyce 2024” wręczono w pierwszym dniu Forum w trakcie uroczystej gali.
Tytuł Kobieta w Logistyce 2024 otrzymały:
Magdalena Ostrowska, Customer Service Manager w L’Oreal Warsaw Plant - Kobieta w Logistyce 2024 (w kat. odbiorca usług logistycznych)
Emilia Górska-Mytyk, dyrektorka zarządzająca w Kuehne+Nagel – Kobieta w Logistyce 2024 (w kat. dostawca usług logistycznych)
Magdalena Ostrowska
Z branżą logistyczną związana jest od ponad 20 lat. Swoją przygodę rozpoczęła w 2004 r. pracując w dużej międzynarodowej firmie logistycznej, gdzie zajmowała się organizacją transportu. W podwarszawskiej fabryce L’Oréal pracuje od 2006 r., gdzie zarządza Działem Obsługi Klienta. Odpowiada za organizacje dostaw kosmetyków do 29 Centrali Dystrybucyjnych na świecie, analizę i optymalizacje kosztów transportu oraz współpracę z magazynami zewnętrznymi. Bierze udział w wielu projektach, lubi wyzwania i pracę zespołową.
Emilia Górska-Mytyk
Związana z branżą logistyczną od ponad 20 lat, od początku swojej kariery pracuje w międzynarodowym środowisku, zaczynając ją na stanowisku spedytorki w dziale importu lotniczego. Po dwóch latach pracy awansowała na International Forwarding Manager, a dalej na stanowiska zarządcze, które pełniła kolejno w kilku spółkach logistycznych. W 2016 r. dołączyła do Kuehne + Nagel jako Head of Business Development Management. Rok później awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży i marketingu. Od lutego 2024 r. pełni funkcję dyrektorki zarządzającej i prezeski zarządu Kuehne + Nagel.
O wyróżnieniu „Kobieta roku w Logistyce”
Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce" przyznawane jest od 2011 r. a jego autorką jest Beata Trochymiak, twórczyni i organizatorka Forum Kobiet w Logistyce. Oceny zgłoszeń kandydatek dokonuje kapituła, w skład której wchodzą: prof. Ernest Czermański (Uniwersytet Gdański), dr Ireneusz Fechner (Wyższa Szkoła Logistyki) oraz prof. Danuta Kisperska-Moroń (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach). Zgłoszenia dokonywane są poprzez ankietę udostępnianą na stronie www.kobietywlogistyce.pl. Ocenie podlegają odpowiedzi z 3 obszarów: przebieg kariery zawodowej, osiągnięte sukcesy zawodowe / społeczne, działalność na rzecz wsparcia rozwoju zawodowego kobiet. Wybór laureatek dokonywany jest na podstawie sumy ocen wystawianych niezależnie przez każdego z członków Kapituły za każdy z ww. obszarów ankiety.
Opis do zdjęcia – od lewej: Magdalena Ostrowska, Beata Trochymiak, Sylwia Michael, która odebrała statuetkę w im. Emilii Górskiej-Mytyk)

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.