Komunikaty PR

Poznańskie centrum handlowe nie zwalnia tempa

2024-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

 

Avenida daje się poznać zarówno jako nowoczesne centrum handlowe znacząco wpływające na gospodarkę regionu. Rok 2024 mija pod znakiem umocnienia statusu jednego z najważniejszych punktów handlowych w Wielkopolsce.

Usytuowanie Avenidy przy głównym węźle komunikacyjnym – dworcu kolejowym i autobusowym – spowodowało, że centrum na przestrzeni lat stało się ważnym miejscem nie tylko dla mieszkańców Wielkopolski, ale również dla podróżnych i inwestorów.


W Avenidzie mieści się obecnie blisko 200 lokali handlowych i usługowych znanych marek, w tym 30 restauracji i kawiarni, a centrum zapewnia pracę  ponad 2500 osobom w regionie. Zarządca centrum, jak i najemcy Avenidy współpracują z setkami lokalnych podwykonawców, zapewniając klientom kompleksowy wachlarz towarów i usług. Życie w Poznaniu tętni o każdej porze roku, życie w Avenidzie płynie tym samym rytmem.

Umocnienie pozycji

W 2024 roku kontynuowano strategię umocnienia pozycji centrum handlowego
i optymalizacji jego oferty. Zmiany te pozwoliły wzbogacić portfolio marek, otworzyć nowe lokale i wdrożyć innowacyjne rozwiązania. Jedenaście lat działalności Avenidy to wyjątkowy moment, który przypomina nam, jak daleką drogę przeszliśmy. To osiągnięcie, na które pracowali wszyscy nasi partnerzy. Cieszy nas, że Avenida stała się miejscem spotkań, zakupów i odpoczynku, w którym możemy odpowiadać na potrzeby mieszkańców Poznania i okolic. Jesteśmy gotowi na kolejne lata rozwoju – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.

Nowe marki i zmodernizowane salony w Avenidzie

W tym roku Avenida rozszerzyła portfolio aż o 14 lokali, wprowadzając nowe marki.
Wśród naszych nowych najemców przywitaliśmy m.in. Rituals, Reserved Man, Vistulę, Pako Lorente, Veronę, Kamalion a także, Anex Tour, MisterMinit oraz nowe punkty gastronomiczne  m.in. Gorąco Polecam, Pasibus, Starbucks– mówi dyrektor Avenidy. Nowe sklepy stanowią 1800 m2 powierzchni handlowej, poszerzającej wachlarz dostępnych produktów i uzupełniającej portfolio o ulubione marki poznaniaków.

W ramach długofalowej strategii, przebudowano również blisko 9000 m2 powierzchni najmu. Czternaście marek obecnych w centrum zmodernizowało swoje salony i lokale, wprowadzając do Avenidy swoje najnowsze koncepty. Od tego roku zobaczyć można w nowej odsłonie między innymi salon Reserved. To marka, która właśnie w Avenidzie wprowadziła swój pierwszy w Polsce nowoczesny concept store na miarę największych miast Europy – dodaje Katarzyna Korpak. W 2024 roku zmodernizowano w centrum także takie salony jak: Calzedonia, Stadivarius, Pandora, House, Wojas, Sports Direct, a także: Media Markt,  A.Blikle, Subway, Swiss czy KFC.        

Poznańskie życie w Avenidzie

Bieżący rok w Poznaniu naznaczony był wieloma wydarzeniami społeczno-kulturalnymi, które żywo angażowały lokalną opinię publiczną. Także w Avenidzie odbywały się akcje, które przyciągały tysiące poznaniaków.  Były warsztaty kreatywne z tworzenia makram i wianków, akcje adopcyjne psów i edukacyjne o psim przewodnictwie, a także już ósma odsłona charytatywnej akcji Uszyj Jasia na rzecz Wielkopolskiego Centrum Pediatrii. Odbywały się również badania profilaktyczne dla mieszkańców, ekologiczne warsztaty, wystawy edukacyjne a także Wiosłowanie dla WOŚP, czy akcja: Wrotkarnia pod ażurowym niebem. Centrum handlowe konsekwentnie, rozwijało również w tym roku swoją długofalową strategię społeczną i wciąż nie zwalnia tempa.

Nowe perspektywy

Avenida to nie tylko centrum handlowe, ale przede wszystkim miejsce tętniące życiem, gdzie współistnieje: biznes, edukacja i społeczna aktywność. Mijający rok jest dowodem na to, że Avenida nieustająco wzmacnia swoją pozycję w sercu Poznania, odpowiadając na potrzeby mieszkańców, turystów oraz najemców. Przed nami kolejne plany i projekty, w tym otwarcia nowych salonów i dalszy dynamiczny rozwój naszej długofalowej strategii budowania centrum przyjaznego mieszkańcom, nie tylko w aspekcie handlowym ale również w społecznym – zapowiada Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Media i PR

Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.