Komunikaty PR

Poznańskie centrum handlowe nie zwalnia tempa

2024-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

 

Avenida daje się poznać zarówno jako nowoczesne centrum handlowe znacząco wpływające na gospodarkę regionu. Rok 2024 mija pod znakiem umocnienia statusu jednego z najważniejszych punktów handlowych w Wielkopolsce.

Usytuowanie Avenidy przy głównym węźle komunikacyjnym – dworcu kolejowym i autobusowym – spowodowało, że centrum na przestrzeni lat stało się ważnym miejscem nie tylko dla mieszkańców Wielkopolski, ale również dla podróżnych i inwestorów.


W Avenidzie mieści się obecnie blisko 200 lokali handlowych i usługowych znanych marek, w tym 30 restauracji i kawiarni, a centrum zapewnia pracę  ponad 2500 osobom w regionie. Zarządca centrum, jak i najemcy Avenidy współpracują z setkami lokalnych podwykonawców, zapewniając klientom kompleksowy wachlarz towarów i usług. Życie w Poznaniu tętni o każdej porze roku, życie w Avenidzie płynie tym samym rytmem.

Umocnienie pozycji

W 2024 roku kontynuowano strategię umocnienia pozycji centrum handlowego
i optymalizacji jego oferty. Zmiany te pozwoliły wzbogacić portfolio marek, otworzyć nowe lokale i wdrożyć innowacyjne rozwiązania. Jedenaście lat działalności Avenidy to wyjątkowy moment, który przypomina nam, jak daleką drogę przeszliśmy. To osiągnięcie, na które pracowali wszyscy nasi partnerzy. Cieszy nas, że Avenida stała się miejscem spotkań, zakupów i odpoczynku, w którym możemy odpowiadać na potrzeby mieszkańców Poznania i okolic. Jesteśmy gotowi na kolejne lata rozwoju – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.

Nowe marki i zmodernizowane salony w Avenidzie

W tym roku Avenida rozszerzyła portfolio aż o 14 lokali, wprowadzając nowe marki.
Wśród naszych nowych najemców przywitaliśmy m.in. Rituals, Reserved Man, Vistulę, Pako Lorente, Veronę, Kamalion a także, Anex Tour, MisterMinit oraz nowe punkty gastronomiczne  m.in. Gorąco Polecam, Pasibus, Starbucks– mówi dyrektor Avenidy. Nowe sklepy stanowią 1800 m2 powierzchni handlowej, poszerzającej wachlarz dostępnych produktów i uzupełniającej portfolio o ulubione marki poznaniaków.

W ramach długofalowej strategii, przebudowano również blisko 9000 m2 powierzchni najmu. Czternaście marek obecnych w centrum zmodernizowało swoje salony i lokale, wprowadzając do Avenidy swoje najnowsze koncepty. Od tego roku zobaczyć można w nowej odsłonie między innymi salon Reserved. To marka, która właśnie w Avenidzie wprowadziła swój pierwszy w Polsce nowoczesny concept store na miarę największych miast Europy – dodaje Katarzyna Korpak. W 2024 roku zmodernizowano w centrum także takie salony jak: Calzedonia, Stadivarius, Pandora, House, Wojas, Sports Direct, a także: Media Markt,  A.Blikle, Subway, Swiss czy KFC.        

Poznańskie życie w Avenidzie

Bieżący rok w Poznaniu naznaczony był wieloma wydarzeniami społeczno-kulturalnymi, które żywo angażowały lokalną opinię publiczną. Także w Avenidzie odbywały się akcje, które przyciągały tysiące poznaniaków.  Były warsztaty kreatywne z tworzenia makram i wianków, akcje adopcyjne psów i edukacyjne o psim przewodnictwie, a także już ósma odsłona charytatywnej akcji Uszyj Jasia na rzecz Wielkopolskiego Centrum Pediatrii. Odbywały się również badania profilaktyczne dla mieszkańców, ekologiczne warsztaty, wystawy edukacyjne a także Wiosłowanie dla WOŚP, czy akcja: Wrotkarnia pod ażurowym niebem. Centrum handlowe konsekwentnie, rozwijało również w tym roku swoją długofalową strategię społeczną i wciąż nie zwalnia tempa.

Nowe perspektywy

Avenida to nie tylko centrum handlowe, ale przede wszystkim miejsce tętniące życiem, gdzie współistnieje: biznes, edukacja i społeczna aktywność. Mijający rok jest dowodem na to, że Avenida nieustająco wzmacnia swoją pozycję w sercu Poznania, odpowiadając na potrzeby mieszkańców, turystów oraz najemców. Przed nami kolejne plany i projekty, w tym otwarcia nowych salonów i dalszy dynamiczny rozwój naszej długofalowej strategii budowania centrum przyjaznego mieszkańcom, nie tylko w aspekcie handlowym ale również w społecznym – zapowiada Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny! Biuro prasowe
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.