Komunikaty PR

Poznańskie centrum handlowe nie zwalnia tempa

2024-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

 

Avenida daje się poznać zarówno jako nowoczesne centrum handlowe znacząco wpływające na gospodarkę regionu. Rok 2024 mija pod znakiem umocnienia statusu jednego z najważniejszych punktów handlowych w Wielkopolsce.

Usytuowanie Avenidy przy głównym węźle komunikacyjnym – dworcu kolejowym i autobusowym – spowodowało, że centrum na przestrzeni lat stało się ważnym miejscem nie tylko dla mieszkańców Wielkopolski, ale również dla podróżnych i inwestorów.


W Avenidzie mieści się obecnie blisko 200 lokali handlowych i usługowych znanych marek, w tym 30 restauracji i kawiarni, a centrum zapewnia pracę  ponad 2500 osobom w regionie. Zarządca centrum, jak i najemcy Avenidy współpracują z setkami lokalnych podwykonawców, zapewniając klientom kompleksowy wachlarz towarów i usług. Życie w Poznaniu tętni o każdej porze roku, życie w Avenidzie płynie tym samym rytmem.

Umocnienie pozycji

W 2024 roku kontynuowano strategię umocnienia pozycji centrum handlowego
i optymalizacji jego oferty. Zmiany te pozwoliły wzbogacić portfolio marek, otworzyć nowe lokale i wdrożyć innowacyjne rozwiązania. Jedenaście lat działalności Avenidy to wyjątkowy moment, który przypomina nam, jak daleką drogę przeszliśmy. To osiągnięcie, na które pracowali wszyscy nasi partnerzy. Cieszy nas, że Avenida stała się miejscem spotkań, zakupów i odpoczynku, w którym możemy odpowiadać na potrzeby mieszkańców Poznania i okolic. Jesteśmy gotowi na kolejne lata rozwoju – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.

Nowe marki i zmodernizowane salony w Avenidzie

W tym roku Avenida rozszerzyła portfolio aż o 14 lokali, wprowadzając nowe marki.
Wśród naszych nowych najemców przywitaliśmy m.in. Rituals, Reserved Man, Vistulę, Pako Lorente, Veronę, Kamalion a także, Anex Tour, MisterMinit oraz nowe punkty gastronomiczne  m.in. Gorąco Polecam, Pasibus, Starbucks– mówi dyrektor Avenidy. Nowe sklepy stanowią 1800 m2 powierzchni handlowej, poszerzającej wachlarz dostępnych produktów i uzupełniającej portfolio o ulubione marki poznaniaków.

W ramach długofalowej strategii, przebudowano również blisko 9000 m2 powierzchni najmu. Czternaście marek obecnych w centrum zmodernizowało swoje salony i lokale, wprowadzając do Avenidy swoje najnowsze koncepty. Od tego roku zobaczyć można w nowej odsłonie między innymi salon Reserved. To marka, która właśnie w Avenidzie wprowadziła swój pierwszy w Polsce nowoczesny concept store na miarę największych miast Europy – dodaje Katarzyna Korpak. W 2024 roku zmodernizowano w centrum także takie salony jak: Calzedonia, Stadivarius, Pandora, House, Wojas, Sports Direct, a także: Media Markt,  A.Blikle, Subway, Swiss czy KFC.        

Poznańskie życie w Avenidzie

Bieżący rok w Poznaniu naznaczony był wieloma wydarzeniami społeczno-kulturalnymi, które żywo angażowały lokalną opinię publiczną. Także w Avenidzie odbywały się akcje, które przyciągały tysiące poznaniaków.  Były warsztaty kreatywne z tworzenia makram i wianków, akcje adopcyjne psów i edukacyjne o psim przewodnictwie, a także już ósma odsłona charytatywnej akcji Uszyj Jasia na rzecz Wielkopolskiego Centrum Pediatrii. Odbywały się również badania profilaktyczne dla mieszkańców, ekologiczne warsztaty, wystawy edukacyjne a także Wiosłowanie dla WOŚP, czy akcja: Wrotkarnia pod ażurowym niebem. Centrum handlowe konsekwentnie, rozwijało również w tym roku swoją długofalową strategię społeczną i wciąż nie zwalnia tempa.

Nowe perspektywy

Avenida to nie tylko centrum handlowe, ale przede wszystkim miejsce tętniące życiem, gdzie współistnieje: biznes, edukacja i społeczna aktywność. Mijający rok jest dowodem na to, że Avenida nieustająco wzmacnia swoją pozycję w sercu Poznania, odpowiadając na potrzeby mieszkańców, turystów oraz najemców. Przed nami kolejne plany i projekty, w tym otwarcia nowych salonów i dalszy dynamiczny rozwój naszej długofalowej strategii budowania centrum przyjaznego mieszkańcom, nie tylko w aspekcie handlowym ale również w społecznym – zapowiada Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.