Komunikaty PR

Platforma CrossKnowledge dostępna w Polsce

2020-08-27  |  08:10

Nowe Motywacje wyłącznym przedstawicielem szkoleniowej platformy TOD (Trainings On Demand) 

Od początku lipca platforma CrossKnowledge, działająca w formule szkolenia na żądanie, tak jak znane i lubiane przez wielu platformy VOD (Video On Demand), jest dostępna w Polsce. Jej dystrybucją zajmuje się firma szkoleniowa Nowe Motywacje, która nawiązała współpracę z dostawcą i tym samym została jej wyłącznym przedstawicielem  dla firm działających w kraju.

CrossKnowledge, to jedna z największych na świecie platform edukacyjnych. Obecnie każdego dnia korzysta z niej 12 milionów użytkowników w 30 krajach. Poza niezliczoną ilością funkcjonalności, platforma oferuje 1200 rożnych zasobów edukacyjnych, z których większość dostępna jest już w języku polskim. Są to między innymi filmy, e-learningi, testy, quizy, ankiety, materiały do czytania, ćwiczenia, zadania do wykonania, action plany i wiele innych.

CrossKnowledge wykorzystuje metodę pedagogiki indukcyjnej, która w aktywny sposób pozwala przekazywać wiedzę zgromadzoną we współpracy z największymi ośrodkami naukowymi, jak Cambridge, Stanford, czy Yale. Platforma ze względu na model działania - TOD (Trainings On Demand) – często nazywana jest edukacyjnym Netflixem, ponieważ każdy użytkownik może korzystać z zawartych na niej zasobów zgodnie ze swoimi preferencjami, a jej funkcjonowanie porównać można do działania platform z rozrywką na żądanie – dostęp do zasobów w czasie, formie i języku dostosowanym do indywidualnych potrzeb użytkownika. Platforma dostępna jest również w wersji mobilnej, można z niej korzystać w trybie online i offline, co ułatwia proces edukacyjny.

CrossKnowledge posiada rozbudowaną technologię, która dostosowuje się do różnych formatów edukacyjnych:

– CK Channel – oferuje pełny dostęp do Zasobów Edukacyjnych, z których można korzystać w sposób nieustrukturyzowany i we własnym zakresie.

– BlendedX – daje możliwość tworzenia programów szkoleniowych w oparciu o zasoby dostępne na platformie, jak i z wykorzystaniem dowolnych materiałów zewnętrznych oraz własnych.

– CK Connect – bada indywidualny typ uczenia się i na podstawie wyników rekomenduje indywidualną ścieżkę rozwoju dla każdego użytkownika.

Dzięki rozbudowanej zawartości, funkcjonalnościom i niezawodności platforma CrossKnowledge zyskała już grono zadowolonych klientów i wiele milionów użytkowników na całym świecie. Teraz jej zasoby dostępne są również dla użytkowników w Polsce i cieszy nas fakt, że właśnie wprowadzamy ją już w pierwszych organizacjach, które niewielkim kosztem jednostkowym mogą zapewnić dostęp do nieograniczonych zasobów wiedzy swoim pracownikom. Ostatnie kilka miesięcy pokazało wszystkim, że bez względu na warunki zewnętrzne musimy nadal funkcjonować w zawodowej rzeczywistości, która jest nieodłącznie związana również z nieustanym rozwojem oraz koniecznością kształcenia i podnoszenia kwalifikacji pracowników. Branża szkoleniowa oraz działy HR musiały zmierzyć się z ogromnym wyznaniem, jakim jest przygotowywanie programów edukacyjnych przy wykorzystaniu nowych, rzadko dotychczas wykorzystywanych form. Przestawienie na zdalne formy rozwojowe wpłynęło nie tylko na konieczność przebudowania oferty, ale także uświadomiło wszystkim jak ważną rolę w procesie kształcenia pracowników odgrywają rozbudowane platformy online. Nie tylko bowiem dostarczają one wiedzę i uczą wielu nowych umiejętności, ale przede wszystkim mogą być dostosowywane do potrzeb i percepcji danego użytkownika. Wpływa to na znacznie szybszy i przyjaźniejszy dla edukowanych sposób przyswajania wiedzy i daje im ogromny komfort decydowania  kiedy, jak długo oraz z jakich zasobów i w jakim języku chcą korzystać, kształcąc w sobie nowe umiejętności. CrossKnowledge nie bez powodu często porównywana jest do popularnych platform z treściami na żądanie twierdzi Grzegorz Święch, Wiceprezes i Partner w firmie szkoleniowej Nowe Motywacje.

Więcej informacji o platformie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej:

https://nowemotywacje.pl/crossknowledge/

***

Nowe Motywacje to firma szkoleniowa z ponad 20 letnim doświadczeniem w projektowaniu i dostarczaniu rozwiązań rozwojowych w formie szkoleń, doradztwa trenerskiego oraz konsultingu. Firma od początku swojego istnienia w sposób pragmatyczny rozwiązuje problemy w organizacjach, za którymi stoją ludzie i procesy. Każdy projekt realizowany dla klienta musi mieć sens i nieść ze sobą realną zmianę. Firma posiada doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów rozwojowych z wykorzystaniem zaplecza informatycznego oraz form zdalnych. Nowe Motywacje są częścią grupy Schouten Global, globalnego lidera szkoleniowego, który od 1997 roku jest udziałowcem i partnerem strategicznym firmy.

Od lipca 2020 Nowe Motywację są też przedstawicielem platformy Cross Knowledge w Polsce.

Więcej na www.nowemotywacje.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.