Kancelaria KWKR doradzała spółce Ailleron przy strategicznej transakcji z Santan
Bogdan Setlak
KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy SKA
ul. Kącik 4
30-549 Kraków
bogdan.setlak@kwkr.pl; marketing@kwkr.pl
+48504034729; +48123957161
https://koniecznywierzbicki.pl/
Klient kancelarii KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy, spółka technologiczna z grupy Ailleron, podpisał umowę z Santander Leasing, w ramach której wdroży swój system LiveBank w modelu chmurowym. Jak informuje Ailleron w swoim komunikacie prasowym, transakcja ta jest kamieniem milowym w cyfrowych innowacjach i rewolucją, z której klienci Santander Leasing czerpać będą ogromne korzyści.
Umowa z Santander Leasing umożliwia udostępnienie klientom firmy leasingowej platformy LiveBank w modelu SaaS. Platforma LiveBank to cyfrowe narzędzie do zarządzania sprawami klientów, które umożliwia zdalne komunikowanie się z nimi. Dzięki LiveBank klienci Santander Leasing mogą w dowolnym momencie nawiązać połączenie czatowe z konsultantem firmy. Platforma oferuje również możliwość współdzielenia dokumentów i przeglądania historii rozmów, co ułatwia współpracę i wzmacnia relacje z klientami. Umowa ma dla spółki i Grupy Ailleron strategiczne znaczenie. Jest to pierwsze wdrożenie LiveBank dla instytucji leasingowej, co stanowi innowację w tym sektorze.
Stroną umowy jest również Operator Chmury Krajowej sp. z o.o. której zadaniem będzie świadczenie usługi chmurowej oraz wsparcie w zakresie zapewnienia zgodności wykorzystywanych usług chmurowych z wymogami prawa oraz regulacjami branżowymi, w szczególności tzw. komunikatu chmurowego UKNF.
W ramach naszych zadań, przygotowaliśmy wzór umowy na udostępnienie LiveBank Cloud w modelu SaaS uwzględniający rolę OChK oraz spełniający wymogi regulacyjne sektora finansowego. Wspieraliśmy także od strony prawnej negocjowanie umowy.
Głównym wyzwaniem było wypracowanie kompromisu w ramach wielostronnej umowy, przy jednoczesnym uwzględnieniu wymogów regulacyjnych sektora finansowego ale także zabezpieczeniu interesów naszego Klienta, Ailleron – wskazuje zaangażowana w proces negocjacji radca prawny i ekspert ds. FinTech w kancelarii KWKR Gabriela Kocurek. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć Ailleron przy przygotowaniu i negocjowaniu tej kluczowej dla spółki umowy. Życzymy Ailleron, Santander Leasing i OChK dobrej i długiej współpracy – dodaje.
Żądanie ewentualne pozwu tylko gdy żądanie główne zostanie oddalone
Jak zabezpieczyć majątek w rodzinach patchworkowych?
Nowa szansa na usprawnienie dialogu z przedsiębiorcami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.