Premiera: Cooler Master zapowiada serię komponentów i urządzeń peryferyjnych ins
Firma Cooler Master ogłosiła właśnie historyczne partnerstwo z CAPCOM. Efektem współpracy ma być ekskluzywna linia komponentów i urządzeń peryferyjnych opartych na motywie z gry Street Fighter 6.
Niniejsza zapowiedź stanowi formę celebracji premiery najnowszej gry z serii Street Fighter. Cooler Master skrupulatnie zaprojektował szereg urządzeń peryferyjnych wyróżniających się podświetleniem LED RGB i motywami nawiązującymi do postaci z gry, dzięki czemu nowe produkty powinny zapewnić wciągające wrażenia z gry.
„Cooler Master i CAPCOM mają prawie taką samą bogatą historię i długowieczność w swoich dziedzinach, co sprawia, że to partnerstwo jest naturalnym połączeniem talentu, innowacji i głębokiego zrozumienia naszych odbiorców” – powiedział Jimmy Sha, dyrektor generalny Cooler Master. „Razem z CAPCOM stworzyliśmy produkty, które odzwierciedlają serce i duszę Street Fighter 6, oferując fanom wyjątkową okazję połączenia miłości do gry ze swoim zestawem gamingowym”.
Linia produktów Cooler Master z serii Street Fighter 6 obejmuje fotel Calibre X2 SF6 Limited Edition, zestaw słuchawkowy CH331 SF6 Edition, klawiaturę CK570 SF6 Edition, chłodzenia procesora Hyper 212 Halo SF6 i MasterLiquid 360L Core SF6 AIO, mysz MM310 SF6 Edition, podkładkę pod mysz MP511 SF6 Edition, zasilacz MWE Gold V2 SF6 oraz obudowę TD500 Mesh V2 SF6 Edition.
Nowa ekskluzywna kolekcja komponentów i peryferiów z linii Street Fighter 6 będzie dostępna w sprzedaży jeszcze we wrześniu. Ponadto w nadchodzących miesiącach firma Cooler Master będzie gospodarzem wielu rozdań nagród, dzięki którym fani będą mieli szansę zdobyć wymienione powyżej produkty z nowej limitowanej serii.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.