Premiera Eldest Souls na wszystkich platformach już dziś
Drugi tytuł z portfolio United Label - Eldest Souls, soulslike w średniowiecznym świecie fantasy, skupiający się na starciach z bossami, trafił dziś do sprzedaży. Globalny wydawca gier indie w dniu premiery udostępnił grę na wszystkie najważniejsze platformy. Produkcja jest już dostępna w cenie 19.99 USD/EUR na całym świecie, w tym w Polsce za ok. 80 PLN na PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch oraz PC. Jest to pierwsza z dwóch, multiplatformowych premier wydawcy w tym roku. 17 września do rąk graczy trafi Tails of Iron.
- Dzień premiery gry jest zawsze niezwykłym wydarzeniem. To weryfikacja dowiezionej jakości oraz sprawdzian dla promocji tytułu. Myślę, że w obu kwestiach nie mamy się o co martwić. Fundamentem United Label jest dostarczenie graczom unikalnych tytułów indie o najwyższej jakości rozgrywki oraz wyjątkowej oprawie audiowizualnej. Z kolei, jeśli chodzi o promocję Eldest Souls, uważam, że zrobiliśmy dobrą robotę. Gra przed premierą ukazała się na kilku międzynarodowych eventach brażowych, zebrała pozytywne recenzje oraz zgromadziła wokół siebie rzeszę zainteresowanych osób – komentuje Darren Newnham, prezes United Label.
Eldest Souls to wymagająca, pixel-art.’owa gra z popularnego gatunku soulslike, osadzona w średniowiecznym świecie fantasy, której rozgrywka skupia się na szybkiej, brutalnej walce z potężnymi bossami. Gracz wciela się w rolę samotnego wojownika, który musi stawić czoła Starym Bogom, eksplorując wielki labirynt – Cytadelę. Każdy z nich stanowi dla gracza nowe i niepowtarzalne wyzwanie. Zwycięzcy mogą zdobyć niebiańskie moce. Odblokowując szeroką gamę unikalnych talentów i zdolności, gotowych do dostosowania własnego, spersonalizowanego stylu walki wśród wielu kombinacji.
- Eldest Souls popycha graczy do ekstremum dzięki intensywnej walce, rozbudowanym możliwościom dostosowania swojego stylu walki oraz wymagającym zadaniom. Gracze muszą poprowadzić swojego wojownika przez rozległą Cytadelę w poszukiwaniu pradawnych istot, jednocześnie spotykając na swojej drodze intrygujące postacie i fascynujące questy – podkreśla prezes United Label.
Gra w dniu premiery zgromadziła ponad 127 tys. wishlist, plasując się w TOP 100 najbardziej oczekiwanych gier na platformie Steam.
United Label to wydawnictwo zajmujące się wspieraniem niezależnych deweloperów. W ubiegłym roku premierę miała pierwsza gra z portfolio Spółki, Röki. Już 17 września multiplatfomową premierę będzie miała gra Tails of Iron - narracyjna, przygodowa gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej, ręcznie rysowanej średniowiecznej scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu żab Iron Frog.

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.