Premiera Genesis HOLM 320 RGB White - stylowe centrum operacyjne
Solidne i stylowe, oferujące przestrzeń na wszystko, co potrzebne. Brzmi jak opis idealnego biurka i, zdaniem projektantów, takie właśnie jest ich najnowsze dzieło - Genesis HOLM 320 RGB White.
Biurko dla graczy Genesis HOLM 320 RGB White ma stanowić idealną propozycję dla osób, które szukają połączenia stylu i funkcjonalności. Posiada ono wykonany z płyty MDF blat o wymiarach 120 x 60 cm. Pokryty karbonową okleiną ma zapewnić miejsce na wszystko, co potrzebne. Dla monitora wygospodarowano półkę, co pozwala na jego optymalne ustawienie i jednocześnie oszczędza przestrzeń roboczą.
Producent przewidział także uchwyty na kubek i słuchawki oraz stojak na kontrolery. Dzięki nim wszystko ma swoje miejsce i utrzymanie porządku powinno być łatwiejsze. Biurko Genesis HOLM 320 RGB White ma wbudowaną ładowarkę indukcyjną. Można więc ładować nowoczesne urządzenia mobilne kładąc je na blacie. Organizację okablowania wspomagają hub z trzema portami USB 3.0 i przepust na przewody.
Całości dopełnia zdalnie sterowane podświetlenie LED z szeregiem zaprogramowanych trybów i efektów. Mają one rozświetlić skąpane w bieli biurko Genesis HOLM 320 RGB i stworzyć niepowtarzalne stanowisko gracza.
Za Genesis HOLM 320 RGB White przyjdzie nam zapłacić 899 zł. Osoby, które zdecydują się na zakup przed 5. września, za symboliczną złotówkę otrzymają matę pod fotel Genesis Tellur 500 Decay of Carbon.
Dane techniczne:
- wymiary blatu: 120 x 60 cm
- wysokość blatu: 75 cm
- materiały: płyta MDF (blat), metal (konstrukcja)
- kolor: biały
- uchwyty:
- na kubek
- na słuchawki
- na pady do gier
- półki:
- na monitor
- na listwę zasilającą
- dodatki:
- wbudowana ładowarka indukcyjna o mocy 10 W
- hub USB: tak, 3 x USB 3.0
- system organizacji kabli

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.