Komunikaty PR

Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party

2025-05-27  |  16:00
Biuro prasowe

Anker Innovations, światowy lider w dziedzinie produktów technologii konsumenckiej i jej marka audio soundcore, zaprezentowali dzisiaj dwa nowe produkty podczas wydarzenia coffee party w samym centrum Warszawy. Na pokładzie zacumowanej przy warszawskim bulwarze barki Fishermann, odbyła się premiera  nowych produktów audio: słuchawek dousznych Liberty 5 i sportowych AeroClip.

„Chcieliśmy, aby premiera naszych nowych produktów w pełni odzwierciedlała wartości, które definiują soundcore - innowacyjne podejście, świadome i odpowiedzialne wybory oraz zaangażowanie w najwyższą jakość dźwięku, a dzisiejsze wydarzenie doskonale oddało tego ducha” - powiedziała Christie Chen, Sales Director For the Region w Anker Innovations. "Zaprezentowaliśmy dwa nowe produkty, które zaspokajają szeroki zakres potrzeb użytkowników - od pracy, przez rozrywkę, po aktywne hobby. Każde z urządzeń jest wyposażone w innowacyjne funkcje dostosowane do scenariuszy użytkowania realizowanych przez fanów i entuzjastów marki soundcore, których w Polsce mamy już wielu".

Wydarzenie utrzymano w lekkiej, letniej atmosferze – zgodnie z rosnącym trendem tzw. coffee party, czyli dziennych eventów łączących networking z aktywnym wypoczynkiem. Uczestnicy wzięli również udział w relaksującym rejsie po Wiśle. Spotkanie zakończyło się przy aromatycznej kawie i relaksującej muzyce.

Podczas eventu marka soundcore zaprezentowała dwie nowości:

Liberty 5 – flagowe słuchawki true wireless z najlepszym ANC w swojej klasie

Nowe Liberty 5 to słuchawki oferujące jedną z najlepszych na rynku jakość aktywnej redukcji hałasu (ANC) w cenie poniżej 400 zł.  Dzięki technologii Adaptive ANC 3.0, słuchawki eliminują niepożądane dźwięki z otoczenia, takie jak rozmowy, hałas uliczny czy dziecięcy gwar.

Zastosowane 9,2 mm przetworniki z biocelulozową membraną gwarantują krystalicznie czysty dźwięk w zakresie średnich i wysokich tonów. System podwójnych kanałów basowych oraz certyfikacja Hi-Res Wireless z obsługą kodeka LDAC zapewniają mocne, dynamiczne brzmienie.

Liberty 5 oferują również opatentowaną technologię Dolby 3D Audio, która tworzy przestrzenny efekt dźwiękowy – użytkownik może wybierać spośród czterech trybów immersyjnego odsłuchu.

Nowe Liberty 5 są dostępne w czterech kolorach - Cloud White, Ink Black, Abyss Blue i Rose Apricot. Słuchawki można już zamawiać na  Soundcore.com.

AeroClip – słuchawki nowej generacji dla aktywnych

Model soundcore AeroClip to odpowiedź na potrzeby użytkowników prowadzących aktywny tryb życia. Słuchawki typu open-ear zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie – nie wywierają nacisku na przewód słuchowy, a ich konstrukcja pozwala zachować pełną świadomość otoczenia.

Elastyczny, odporny na 20 000 zgięć pałąk oraz lekkie materiały zapewniają stabilne i pewne dopasowanie przez cały dzień. Dzięki tytanowym przetwornikom oraz zaawansowanej technologii wirtualnego basu, AeroClip oferują bogaty, czysty dźwięk porównywalny z klasycznymi słuchawkami dousznymi.

Za wyraźne rozmowy odpowiadają cztery mikrofony kierunkowe wspierane przez sztuczną inteligencję, które skutecznie eliminują zakłócenia – nawet na ruchliwej ulicy. AeroClip dostępne są w trzech stylowych wersjach kolorystycznych (Midnight, Champagne Mist i Rosy Brown), łącząc funkcjonalność z wyrazistym designem.

Nowe słuchawki AeroClip  można już zamawiać na  Amazon.pl  w sugerowanej cenie detalicznej 599 PLN.

W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi oraz fani marki, którzy wspólnie świętowali premierę w rytmie slow – na wodzie, w otoczeniu letnich dźwięków i w atmosferze dobrej energii. Rejs po Wiśle, aromatyczna kawa i relaksująca muzyka stworzyły niepowtarzalny klimat, który podkreślił ideę swobodnego, świadomego życia w rytmie soundcore.

Zdjęcia produktów:

Liberty 5

AeroClip

 

O soundcore

soundcore tworzy produkty audio, które pomagają wzbudzać emocje poprzez muzykę. Obejmuje to najwyższej jakości bezprzewodowe słuchawki douszne wspierane przez nagrodzonych Grammy inżynierów dźwięku i muzyków, inteligentne ubieralne urządzenia audio, a także słuchawki nauszne oraz wewnętrzne i zewnętrzne głośniki Bluetooth, zaprojektowane z myślą o nagłośnieniu każdej imprezy. soundcore jest częścią rodziny marek konsumenckich Anker Innovations. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.soundcore.com.

 

O Anker

Anker to marka nr 1 na świecie w dziedzinie ładowania urządzeń mobilnych oraz twórca rozwiązań z zakresu ładowania dla domu, samochodu i w podróży. Anker zapoczątkował rewolucję technologii GaN (azotek galu) w 2018 roku, wprowadzając pierwszą komercyjnie dostępną szybką ładowarkę bazująca na GaN. Obecnie firma Anker kontynuuje wprowadzanie innowacji w dziedzinie ładowania, wprowadza nowe akcesoria do ładowania dla praktycznie wszystkich urządzeń mobilnych. Obejmuje to ładowarki ścienne, solarne i bezprzewodowe, samochodowe, powerbanki i przenośne stacje zasilania o dużej pojemności. Więcej informacji o firmie Anker można znaleźć na stronie www.anker.com.

 

Kontakt dla mediów:

Mariusz Pietraszek

MSL

Mariusz.pietraszek|publicisgroupe.com| |Mariusz.pietraszek|publicisgroupe.com

tel. 507673517

 

Źródło informacji prasowej: Anker Innovations

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe Biuro prasowe
2025-06-23 | 23:00

Emitel rozwija inteligentne systemy wodociągowe

Emitel S.A., operator infrastruktury nadawczej w Polsce realizuje kolejne projekty wspierające cyfryzację polskich samorządów i przedsiębiorstw wodociągowych. W Bytomiu
Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?
2025-06-23 | 06:00

Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?

Emitel, czołowy polski integrator wysokościowej infrastruktury nadawczej uważa, że w niedalekiej przyszłości drony staną się codziennym elementem krajobrazu nad naszymi głowami
Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?
2025-06-18 | 15:00

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Pies w biurze? Zdecydowanie tak! Badania potwierdzają, że obecność czworonożnych przyjaciół pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i redukuje stres, co ma ogromny wpływ

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.