Premiera Nemezis: Mysterious Journey III odbędzie się 17 czerwca

Producent gier z Grupy PlayWay - Detalion Games o krok od premiery flagowego projektu Nemezis: Mysterious Journey III. 17 czerwca br. gra zadebiutuje na platformie PC (Steam).
- Z wielką radością informujemy, że za niespełna dwa miesiące przekażemy Nemezis: Mysterious Journey III w ręce graczy. Ostatnie miesiące były czasem intensywnych działań nad tym tytułem – wszystko po to, aby na rynek trafił jak najbardziej dopracowany produkt, zwłaszcza jeśli chodzi o balans trudności zagadek. Postanowiliśmy także dodać do gry więcej elementów, niż na początku zakładaliśmy. – komentuje Aleksandra Cwalina, prezes Detalion Games.
Nemezis: Mysterious Journey III to gra przygodowo-logiczna mająca miejsce w unikalnym, futurystycznym świecie. Gracze wcielą się w dwójkę turystów zwiedzających piękną, egzotyczną i tajemniczą planetę Regilus. Idylliczna przygoda nie będzie jednak trwała długo, na jaw wyjdą mroczne elementy planety, z którymi przyjdzie im się zmierzyć. Nad projektem czuwa Roland Pantoła, weteran branży gier oraz współzałożyciel studia Detalion odpowiadającego za takie gry, jak Schizm czy Reah, jedne z pierwszych sukcesów polskiego gamedevu o globalnym zasięgu.
W ostatnim czasie spółka przyspieszyła również prace nad grą strategiczną Chernobyl: 1986 i rozpoczęła produkcję symulatora Medieval Machines Builder.
Chernobyl: 1986 to gra strategiczna bazująca na prawdziwych wydarzeniach, które miały miejsce w ukraińskiej elektrowni. Zadaniem gracza będzie zapanowanie nad skutkami eksplozji reaktora jądrowego i niedopuszczenie do kolejnego wybuchu.
Medieval Machines Builder to symulator budowania maszyn oblężniczych. Dzięki tej grze każdy będzie mógł przenieść się do średniowiecza i za pomocą zebranych wcześniej, dostępnych w tamtych czasach surowców, tworzyć niszczycielskie urządzenia.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.