Premiera NZXT H510i Mass Effect - limitowana obudowa dla fanów gry studia BioWar
NZXT H510i Mass Effect to najnowszy, siódmy projekt z serii CRFT by NZXT. Tym razem limitowana do pięciuset sztuk seria czerpie inspirację z legendarnej zbroi N7 dostępnej w grze Mass Effect. Dzięki niej fani mogą wyrazić siebie w wyjątkowy sposób.
NZXT H510i Mass Effect to obudowa midi tower opracowana wspólnie ze studiem BioWare. Bazę w barwach włókna węglowego przełamano czerwonymi i białymi pasami. Mają one naśladować kultową, dostępną w grze zbroję N7. Tym samym gracze mają okazję pokazać swoją pasję i zbudować PC zawsze gotowy do bitwy.
Front obudowy NZXT H510i Mass Effect zdobi logo N7, a do kompletu producent dokłada dwustronną zawieszkę. Z jednej strony ma ona symbol Renegatów, podczas gdy z drugiej umieszczono emblemat Idealistów. Użytkownicy mogą więc precyzyjnie określić barwy, z którymi się identyfikują.
W pozostałych aspektach obudowa NZXT H510i Mass Effect oferuje komplet rozwiązań znanych z modelu bazowego. Wykonana ze stali konstrukcja posiada duże okno z hartowanego szkła, które pozwala na ekspozycję zainstalowanych podzespołów. Producent ułatwia montaż chłodzeń wodnych, zarówno AiO jak i customowych pętli, dokładając zdejmowalny wspornik. Z kolei system zarządzania okablowaniem ma sprawić, że optymalne ich ułożenie będzie proste i intuicyjne.
Na pokładzie nie zabrakło wbudowanego huba dla wentylatorów oraz podświetlanych pasów RGB LED, którymi można zarządzać z poziomu darmowej aplikacji NZXT CAM. Obudowa NZXT H510i Mass Effect ma również panel I/O, który obejmuje porty USB 3.1 gen 2 (typu C), USB 3.1 gen 1 i wyjście słuchawkowe. Wewnątrz jest przestrzeń na wysokie chłodzenia powietrzne (do 165 mm), karty graficzne o długości do 381 mm i siedem kart rozszerzeń PCI-Express.
Obudowa NZXT H510i Mass Effect trafi do sprzedaży w ciągu kilku najbliższych tygodni w cenie około 950 zł. Podobnie jak pozostałe konstrukcje NZXT CRFT, tutaj również nakład będzie ograniczony. Do globalnego obiegu trafi zaledwie 500 sztuk, co fani gry powinni wziąć pod uwagę składając zamówienia.
Dane techniczne:
- format: ATX midi tower
- wymiary (W x S x G): 210 x 460 x 428 mm
- materiał: stal, hartowane szkło
- waga: 6,8 kg
- obsługiwane formaty płyt głównych: ATX, m-ATX, m-ITX
- maks. wysokość chłodzenia CPU: 165 mm
- maks. długość karty graficznej: 381 mm (lub 325 mm w przypadku korzystania z chłodzenia AiO)
- liczba slotów rozszerzeń PCI-E: 7
- liczba zatok na napędy dyskowe:
- 2,5”: 2+1
- 3,5”: 2+1
- miejsca na wentylatory:
- 2 x 120/140 mm z przodu (zainstalowany 1 x 120 mm AER F120 Case)
- 1 x 120/140 mm na górze
- 1 x 120 mm z tyłu (zainstalowany 1 x 120 mm AER F120 Case)
- możliwość instalacji chłodzenia wodnego: tak, do 280 mm
- wyprowadzone złącza:
- 1 x USB 3.1 Gen 1 (typ A)
- 1 x USB 3.1 Gen 2 (typ C)
- 1 x wyjście słuchawkowe

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.