Komunikaty PR

Premiera Rogue Waters od Ice Code Games ustalona na 30 września 2024 r.

2024-08-22  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Kolejna gra producenta Hard West 2 pojawi się w najbliższym czasie na rynku. Notowane na rynku NewConnect niezależne studio deweloperskie – Ice Code Games – ustalilło datę premiery swojego najnowszego projektu na 30 września 2024 r. Rogue Waters to taktyczna gra turowa z gatunku rogue-lite, której akcja toczy się na pełnym morzu pirackiego świata. Tytuł pojawi się w wersji na PC, a gra wydawana przez Tripwire Presents będzie sprzedawana za pośrednictwem Steam oraz Epic Games Store. Już teraz można zamówić ją w przedsprzedaży z dodatkowym 20 proc. rabatem. Pierwsze pokazy gry będzie można obejrzeć podczas tegorocznego gamescom.

- Kolejny projekt Ice Code Games – Rogue Waters – będzie miał premierę pełnej wersji już 30 września. Aktualnie wprowadzamy ostatnie e, także żeby gracze mogli cieszyć się w pełni dopracowaną grą. W dniu premiery tytuł zadebiutuje w wersji na komputerach stacjonarnych i będzie można ją nabyć na platformach Steam i Epic Games Store - informuje Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Wyznaczenie daty premiery to jeden z kluczowych momentów w procesie produkcji tego tytułu, ponieważ mamy jasno sprecyzowane plany odnośnie tej produkcji. Mogę zdradzić już teraz, że jednocześnie pracujemy nad wersjami konsolowymi Rogue Waters. Pierwsze pokazy gry będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji targów gamescom - dodaje Paweł Wilk.

Rogue Waters to taktyczna gra z typu rogue-lite, osadzona w pirackim świecie, który został opanowany przez straszną klątwę. W ciągle zmieniającym się lądzie i morzu, gracz zostanie kapitanem pirackiego statku i będzie musiał zrekrutować załogę legendarnych piratów, zapanować nad mitycznymi stworzeniami, odwrócić pływy wykorzystując artylerię podczas walki morskiej, a także wytyczyć odpowiedni kursu przez dynamicznie zmieniający się świat gry. Podczas rozgrywki gracze będą mogli odwrócić losy bitwy na lądzie i morzu, manipulować mapą w celu uzyskania przewagi w walce turowej. Poza tym odkryją świat zdrady, grabieży, mistycznych sił, brawurowej akcji, a także doświadczą taktycznego ostrzału armatniego i ostatecznie zemsty. Załoga kapitana i Kraken będą czekali na jego rozkazy.

Jak wynika z umowy wydawniczej z Tripwire Presents, IP gry należy do Ice Code Games. Najnowszą produkcję Ice Code Games będzie można zobaczyć publicznie w przyszłym tygodniu na targach PAX West, a także we wrześniu podczas Tokyo Game Show.

- Naszym celem w tworzeniu gier jest zawsze wnoszenie wkładu do gatunku w sposób, który zapewnia graczom większą satysfakcję i zabawę w radzeniu sobie z wyzwaniami taktycznymi. Dynamiczna walka wręcz, która odtwarza taneczne walki szermiercze w akcjach abordażowych, łączy immersję z przemyślanym planowaniem - podsumowuje Mateusz Pilski, wiceprezes Ice Code Games.

Tripwire Interactive to amerykański twórca i wydawca gier wideo stawiający przede wszystkim na deweloperów, który pomógł wielu utalentowanym niezależnym studiom w realizacji ich kreatywnych wizji dla graczy na całym świecie, w tym Espire 1: VR Operative i Espire 2, Road Redemption, Deceive INC. Chivalry 2. Studio założone w 2005 roku przez graczy, jako niezależny twórca gier, odniosło sukces w społeczności modderów gier wideo. Tripwire Interactive opracowało i samodzielnie wydało wiele uznanych przez krytyków tytułów w niezwykle popularnych seriach Killing Floor i Rising Storm, które łącznie sprzedały się w ponad 30 milionach egzemplarzy. Ostatni wewnętrzny projekt studia, Maneater, przetarł nowe szlaki w popularnym gatunku RPG akcji i pozwolił graczom wcielić się w rolę śmiercionośnego rekina z niezwykłą zdolnością do ewolucji podczas żerowania. Od premiery w 2020 roku Maneater sprzedał się w ponad 14 milionach egzemplarzy na całym świecie na wszystkich platformach. Tripwire Presents jest marką wydawniczą Tripwire Interactive Od 2022 roku Tripwire Interactive jest częścią Embracer Group, grupy kapitałowej skupiającej ponad 100 studiów developerskich i zatrudniającej ponad 10 tys. osób.

Ice Code Games to niezależne studio deweloperskie z Warszawy, znane ostatnio z opracowania chwalonej przez krytyków gry Hard West 2, taktycznej gry turowej osadzonej na Dzikim Zachodzie, wydanej w 2022 roku. Premierowa gra dewelopera, notująca bardzo pozytywne oceny wśród graczy, otrzymała nagrody takie jak: CEEGA 2023 Best Game CEEGA 2023 Best Design, PC Gamer Game of The Year 2022: Personel Pick, Dzik nie Indyk „Najlepsza premiera 2022”. Studio specjalizuje się w tworzeniu gier strategicznych i taktycznych, wykorzystując swoje bogate doświadczenie nie tylko do tworzenia angażujących doświadczeń, ale także opracowywania zastrzeżonych narzędzi opartych na sztucznej inteligencji. W ostatnim czasie Ice Code Games otrzymało dotację z PARP w wysokości 12 mln zł, która pomoże warszawskiemu deweloperowi usprawnić i przyspieszyć produkcję gier. Obecnie studio jest zaangażowane w projekt badawczo-rozwojowy skupiony na rozszerzeniu wykorzystania uczenia maszynowego w celu ulepszenia testowania i równoważenia strategicznych ram gier.

***

O spółce:

Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. W sierpniu 2022 roku odbyła się odbyła się premiera pierwszej gry studia – Hard West2. Warszawski deweloper specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych, wykorzystując swoje doświadczenie nie tylko do tworzenia atrakcyjnych doznań dla graczy, ale także do rozwoju autorskich narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję. Aktualnie prowadzi m.in. projekt B+R skupiający się na zastosowaniu Machine Learning do usprawnienia testowania i balansowania mechanizmów w grach strategicznych.

Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategiczno-taktycznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje STEELSERIES PREZENTUJE NAJNOWSZE KLAWIATURY Z SERII APEX PRO GEN 3 Biuro prasowe
2024-09-27 | 18:30

STEELSERIES PREZENTUJE NAJNOWSZE KLAWIATURY Z SERII APEX PRO GEN 3

Najszybsza klawiatura na świecie właśnie stała się inteligentniejsza, mocniejsza i szybsza. Marka przedstawia SteelSeries GG QuickSet, Protection Mode i Rapid Tap – rewolucyjny
Gry i aplikacje Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.
2024-07-25 | 13:40

Neptis SA zwiększył liczbę płacących użytkowników w aplikacji Yanosik o 18 proc.

Spółka technologiczna Neptis S.A., notowana na rynku NewConnect, w pierwszym półroczu 2024 r. zwiększyła liczbę użytkowników aplikacji Yanosik, czyli najpopularniejszego
Gry i aplikacje GX Studio zorganizuje Mistrzostwa Polski
2024-07-25 | 13:40

GX Studio zorganizuje Mistrzostwa Polski

GX Studio, część grupy Fantasyexpo, przejmuje organizację Mistrzostw Polski w Teamfight Tactics po tym. jak w czerwcu ogłoszono wyniki przetargu zorganizowanego przez RIOT Games. Już w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Transport

Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych

Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu.  – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.

DlaWas.info

Problemy społeczne

Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania

Duże modele językowe, takie jak ChatGPT, nie potrafią samodzielnie nabywać nowych umiejętności, rozumować czy planować. Nie stanowią więc egzystencjalnego zagrożenia dla ludzkości – dowiedli naukowcy, którzy przeanalizowali możliwości dużych modeli językowych właśnie pod takim kątem. Nie oznacza to jednak, że narzędzia te nie stanowią żadnego zagrożenia. Wykorzystane niewłaściwie już dziś służą chociażby do szerzenia dezinformacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.