PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

Sylwia Kuligowska
SCOPE PR
MIkołajczyka 12 lok 162
03-984 Warszawa
contact|scopepr.pl| |contact|scopepr.pl
692444406
www.scopepr.pl
UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI
Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie kolejne z cyklicznych rocznych prezentacji Thorium Space S.A - lidera w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań technologicznych komunikacji satelitarnej. Zaprezentowane zostaną zarówno osiągnięcia, jak i strategia biznesowa firmy.
Podczas planowanej prezentacji Thorium Space, zespół firmy odkryje przed zebranymi gośćmi najnowsze osiągnięcia, przedstawiając zarówno podsumowanie roczne, jak i strategię firmy na najbliższe lata. Podczas dyskusji towarzyszącej wydarzeniu, poruszone zostaną kwestie wpływu sytuacji geopolitycznej na działalność spółki.
Paweł Rymaszewski, CEO Thorium Space S.A. poprowadzi prezentację, obrazującą innowacyjne rozwiązania satelitarne i strategiczne kierunki rozwoju, dzięki którym Thorium Space plasuje się jako lider technologiczny na europejskim rynku kosmicznym. Zaprezentowane zostaną także innowacyjne produkty i usługi dedykowane dla zastosowań rządowych, gwarantujące suwerenność i autonomię w dziedzinie komunikacji satelitarnej.
- przez ostatnie lata przekonaliśmy siebie i naszych partnerów, że jesteśmy w stanie prowadzić pionierskie prace nad kosmicznymi innowacjami. Teraz, wchodzimy w najbardziej ekscytujący etap naszej historii i między innymi o tym chciałbym opowiedzieć zebranym na Thorium Day gościom – informuje Paweł Rymaszewski, CEO Thorium Space S.A.
Wydarzenie odbędzie się w szczególnym miejscu – Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie i będzie miało charakter zamknięty. To właśnie tam, w symbolicznym ujęciu łączącym przeszłość i przyszłość zaprezentowane zostaną przełomowe dla bezpieczeństwa kraju nowości technologiczne, które zapewnią nie tylko przewagę konkurencyjną, ale i umożliwią rozwój polskiego sektora kosmicznego i przemysłu obronnego.
- miejsce naszego wydarzenia to dla nas nieprzypadkowy wybór. Dla Thorium Space, historia i dziedzictwo Wojska Polskiego mają szczególne znaczenie. To symboliczne, ale i bardzo nowoczesne miejsce, które łączy przeszłość z przyszłością, będzie idealnym tłem dla prezentacji naszych najnowszych osiągnięć i produktów. Jestem przekonana, że nasze innowacyjne rozwiązania nie tylko umożliwią nam osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, ale także przyczynią się do rozwoju polskiego sektora kosmicznego, przemysłu obronnego i bezpieczeństwa wszystkich Polaków – podsumowuje Ewa Poławska, Chief Communication & Business Development Officer Thorium Space S.A.
Do udziału w wydarzeniu i dyskusji zaproszono między innymi przedstawicieli sektora zbrojeniowego, kosmicznego, Ministerstwa Obrony Narodowej, Polskich Sił Zbrojnych, Ministerstwa Rozwoju i Technologii, biznesu oraz mediów. To wyjątkowa okazja do eksploracji najnowszych osiągnięć technologicznych oraz do nawiązania wartościowych kontaktów dynamicznie rozwijającym się w sektorze kosmicznym.
Patronat medialny nad wydarzeniem objął Space 24, Polska Zbrojna oraz Polska Agencja Kosmiczna POLSA.
# # #
Kontakt dla mediów:
Ewa Poławska, Chief Communication & Business Development Officer Thorium Space S.A.
tel. +48 789 254 610, e-mail: ewa.polawska@thoriumspace.com
lub Biuro prasowe Thorium Space S.A.
Sylwia Kuligowska, agencja SCOPE PR
tel. 692444406, e-mail: s.kuligowska@scopepr.pl
______________________________________________________________________________________________
Thorium Space S.A.:
Jesteśmy firmą z sektora zaawansowanych systemów komunikacji satelitarnej, projektującą nowatorskie rozwiązania technologiczne w zakresie konstruowania pojazdów kosmicznych i inteligentnych anten macierzowych, mających zastosowanie w branży kosmicznej i obronności. Nasze rozwiązania kierujemy do szeroko pojętego przemysłu, w którym komunikacja satelitarna odgrywa kluczowe znaczenie, a wśród kontrahentów spółki, znajdują się światowi dystrybutorzy najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych i twórcy oprogramowania obliczeniowego. Obecnie prowadzimy intensywne prace badawcze. Jesteśmy laureatem „Orła Innowacji” dziennika Rzeczpospolita w kategorii „Najlepsze rozwiązanie technologiczne – projekt”.
https://thorium.space

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.