Primavera Parfum wchodzi na Amazon
Primavera Parfum rozwija swoją ofertę handlową poprzez rozbudowę kanałów sprzedaży internetowej. Spółka, świadcząca usługi w obszarze dystrybucji e-commerce, właśnie poszerzyła zasięg swoich działań o kolejny globalny serwis – Amazon.
W tym roku zarząd spółki wdraża nową strategię rozwoju. Jednym z jej głównych filarów jest usługa wielokanałowości. Za jej sprawą klienci Grupy zyskują szeroki wachlarz możliwości sprzedaży internetowej kosmetyków i perfum, co przekłada się na wzrost skali oraz efektywność ich biznesu.
W realizowaną strategię doskonale wpisuje się rozpoczęta właśnie współpraca z globalnym graczem Amazon, posiadającym w swojej ofercie największy na świecie sklep internetowy. Dzięki podpisanej umowie przed klientami Primavera Parfum otwiera się możliwość lokowania swoich produktów w niemieckiej odsłonie tej niezwykle popularnej platformy sprzedażowej.
- Rozpoczniemy od sprzedaży towarów u naszego zachodniego sąsiada - Niemiec, co podyktowane jest między innymi największy udziałem Amazona na tamtejszym rynku e-commerce. W skali miesiąca odnotowuje się tam przeszło 500 milionów wizyt, a to z kolei przekłada się na ogromny potencjał sprzedażowy, z którego chcemy skorzystać - wyjaśnia Michał Żółkowski, Head of Project Management w Primavera Parfum.
Spółka przy działaniach na platformie będzie współpracowała z ekspertami z firmy Nethansa, specjalizującej w tworzeniu rozwiązań, które pomagają wejść na globalny rynek reprezentowany przez Amazon.
W pierwszym kwartale tego roku ma wystartować polska odsłona tego serwisu. – Platforma Amazon to nowoczesne rozwiązanie pod względem technologii, pozwalające docierać do jeszcze większej liczby klientów. Jej wejście na polski rynek będzie dodatkowym motorem napędowym dla krajowego sektora e-commerce, z pożytkiem dla nas oraz naszych kontrahentów – dodaje Żółkowski.
Primavera Parfum chce oferować swoim klientom możliwość sprzedaży produktów także za pośrednictwem polskiej wersji Amazona. W dalszej kolejności planowane jest rozwijanie oferty o inne rynki europejskie, na których dostępna jest ta platforma sprzedażowa. W opinii zarządu będzie to kolejny milowy krok, pozwalający umocnić pozycję lidera na krajowym rynku oraz zwiększyć rozpoznawalność poza jego granicami.
Amazon na początku tego roku ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce swojego sklepu. Przedsiębiorcy już mogą rejestrować swoje konta w serwisie. Według zapowiedzi przedstawicieli firmy, platforma umożliwi dotarcie z ofertą do ponad 300 mln klientów.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.