Łączy serca i działania: Fundacja DHL blisko ludzkich potrzeb
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
W świecie, który nieustannie pędzi do przodu, łatwo przeoczyć momenty, w których warto się zatrzymać, aby podać komuś pomocną dłoń. Fundacja DHL „Dostarczamy Dobro” konsekwentnie dąży do tego, aby pomoc była zawsze na wyciągnięcie ręki – łącząc projekty inicjowane przez pracowników DHL z działaniami zewnętrznych organizacji, aby wsparcie docierało tam, gdzie jest najbardziej potrzebne. Dzięki synergii tych działań, udało się znacząco zwiększyć skalę pozytywnych zmian w życiu tysięcy osób potrzebujących.
Zaangażowanie w 2023 roku
Fundacja każdego roku angażuje się mono w różnego rodzaju działalność. Podobnie było w 2023 roku.
Jak podkreśla prezeska Fundacji DHL Malwina Głowacka, był to kolejny intensywny rok, w którym Fundacja DHL „Dostarczamy Dobro” niosła pomoc społeczną i charytatywną, skupiając się na potrzebach z obszaru zdrowia i wolontariatu. – Rozszerzyliśmy również nasze działania na polu bezpieczeństwa ruchu drogowego, edukacji ekologicznej i ochrony środowiska. Realizując projekty zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym, fundacja dała pracownikom DHL przestrzeń do wyrażenia ich aspiracji do pomagania innym i wprowadzenia w życie idei odpowiedzialności, równocześnie wspierając zewnętrzne inicjatywy zbieżne z wartościami fundacji. To połączenie wewnętrznej pasji i zewnętrznej współpracy pozwala nam rozszerzać wpływ naszych działań, przynosząc konkretne korzyści tym, którzy ich najbardziej potrzebują – powiedziała Malwina Głowacka, prezeska Fundacji DHL.
Kluczowe akcje
Wśród kluczowych inicjatyw zrealizowanych przez Fundację DHL, dzięki którym udało się pomóc setkom potrzebujących, można wyróżnić:
- „Kręcimy dla Ciebie’”, celem tej akcji było zebranie środków na leczenie i rehabilitację małego Ksawerego, który uległ poważnemu wypadkowi. Aby to osiągnąć 10-osobowy zespół pracowników DHL wsiadł na rowery i w ciągu 3 dni pokonał trasę 471 km z Łodzi do Sopotu. Odwaga, determinacja oraz gotowość pracowników DHL do przekraczania własnych granic dla dobra innych były inspiracją dla kolejnych wolontariuszy.
- „Daj piątaka na dzieciaka”, inicjatywa realizowana we współpracy z Fundacją Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat, która co roku organizuje bieg, podczas którego zbierane są środki na rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością. Fundacja DHL "Dostarczamy Dobro" już drugi rok z rzędu była partnerem strategicznym biegu, a biegowa ekipa DHL była „najliczniejszą drużyną do biegu” – w akcji uczestniczyło ponad 50 osób z różnych oddziałów firmy.
- „Kubek dla seniora” zespół marketingu DHL eCommerce Polska podczas spotkania integracyjnego przygotował wyjątkowe upominki dla podopiecznych domów dziennego pobytu na Bałutach. Każdy z 60. seniorów, otrzymał indywidualny, ręcznie malowany, przez pracowników DHL kubek, aby umilić im czas przy kawie i herbacie. Obdarowani byli bardzo wzruszeni tym gestem.
- Aukcje świąteczne są już tradycją w DHL. Każdego roku pracownicy przekazują na ten cel swoje rękodzieła, a nawet wystawiają na licytację konkretne usługi, np. upieczenie ciasta lub umycie okien. Dochód ze sprzedaży jest przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji DHL.
Ponadto pracownicy DHL systematycznie angażują się w szereg inicjatyw zewnętrznych, jak np. Paczka dla Powstańca czy Ultrakrew.
Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.