Komunikaty PR

Łączy serca i działania: Fundacja DHL blisko ludzkich potrzeb

2023-12-28  |  18:58
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

W świecie, który nieustannie pędzi do przodu, łatwo przeoczyć momenty, w których warto się zatrzymać, aby podać komuś pomocną dłoń. Fundacja DHL „Dostarczamy Dobro” konsekwentnie dąży do tego, aby pomoc była zawsze na wyciągnięcie ręki – łącząc projekty inicjowane przez pracowników DHL z działaniami zewnętrznych organizacji, aby wsparcie docierało tam, gdzie jest najbardziej potrzebne. Dzięki synergii tych działań, udało się znacząco zwiększyć skalę pozytywnych zmian w życiu tysięcy osób potrzebujących.

Zaangażowanie w 2023 roku

Fundacja każdego roku angażuje się mono w różnego rodzaju działalność. Podobnie było w 2023 roku.

Jak podkreśla prezeska Fundacji DHL Malwina Głowacka, był to kolejny intensywny rok, w którym Fundacja DHL „Dostarczamy Dobro” niosła pomoc społeczną i charytatywną, skupiając się na potrzebach z obszaru zdrowia i wolontariatu. – Rozszerzyliśmy również nasze działania na polu bezpieczeństwa ruchu drogowego, edukacji ekologicznej i ochrony środowiska. Realizując projekty zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym, fundacja dała pracownikom DHL przestrzeń do wyrażenia ich aspiracji do pomagania innym i wprowadzenia w życie idei odpowiedzialności, równocześnie wspierając zewnętrzne inicjatywy zbieżne z wartościami fundacji. To połączenie wewnętrznej pasji i zewnętrznej współpracy pozwala nam rozszerzać wpływ naszych działań, przynosząc konkretne korzyści tym, którzy ich najbardziej potrzebująpowiedziała Malwina Głowacka, prezeska Fundacji DHL.

Kluczowe akcje

Wśród kluczowych inicjatyw zrealizowanych przez Fundację DHL, dzięki którym udało się pomóc setkom potrzebujących, można wyróżnić:

  • Kręcimy dla Ciebie’”, celem tej akcji było zebranie środków na leczenie i rehabilitację małego Ksawerego, który uległ poważnemu wypadkowi. Aby to osiągnąć 10-osobowy zespół pracowników DHL wsiadł na rowery i w ciągu 3 dni pokonał trasę 471 km z Łodzi do Sopotu. Odwaga, determinacja oraz gotowość pracowników DHL do przekraczania własnych granic dla dobra innych były inspiracją dla kolejnych wolontariuszy.
  • „Daj piątaka na dzieciaka”, inicjatywa realizowana we współpracy z Fundacją Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat, która co roku organizuje bieg, podczas którego zbierane są środki na rehabilitację dzieci z niepełnosprawnością. Fundacja DHL "Dostarczamy Dobro" już drugi rok z rzędu była partnerem strategicznym biegu, a biegowa ekipa DHL była „najliczniejszą drużyną do biegu” – w akcji uczestniczyło ponad 50 osób z różnych oddziałów firmy.
  • Kubek dla seniora” zespół marketingu DHL eCommerce Polska podczas spotkania integracyjnego przygotował wyjątkowe upominki dla podopiecznych domów dziennego pobytu na Bałutach. Każdy z 60. seniorów, otrzymał indywidualny, ręcznie malowany, przez pracowników DHL kubek, aby umilić im czas przy kawie i herbacie. Obdarowani byli bardzo wzruszeni tym gestem.
  • Aukcje świąteczne są już tradycją w DHL. Każdego roku pracownicy przekazują na ten cel swoje rękodzieła, a nawet wystawiają na licytację konkretne usługi, np. upieczenie ciasta lub umycie okien. Dochód ze sprzedaży jest przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji DHL.

Ponadto pracownicy DHL systematycznie angażują się w szereg inicjatyw zewnętrznych, jak np. Paczka dla Powstańca czy Ultrakrew.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.