Komunikaty PR

Akcja edukacyjna i konkurs „To My tworzymy Świat” marki Canon

2022-09-05  |  15:00

Rusza 8. edycja programu edukacyjnego „To My tworzymy Świat” organizowanego przez firmę Canon. Akcja ma zachęcić młodych amatorów fotografii do rozwijania swojej pasji, a jednocześnie promować wśród młodzieży postawy obywatelskie w duchu 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W jej ramach ogłoszono konkurs fotograficzny, którego uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody od marki Canon. 

Akcja „To my tworzymy świat” to część europejskiego programu „Young People Programme”. Jej głównym punktem jest ogólnopolski konkurs fotograficzny dla młodzieży, którego tematem przewodnim są „Pozytywne przykłady realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ”. Akcja adresowana jest do młodych i kreatywnych obserwatorów świata (w wieku 13-18 lat), którzy chcą inspirować innych do działania, prezentując swój punkt widzenia za pomocą obrazu. Konkurs ma zwrócić uwagę na istotę celów zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development Goals), których świadoma realizacja przez społeczeństwo może wpłynąć na kształt naszego świata w przyszłości. Pracę można zgłosić w jednej z dwóch kategorii: praca multimedialna (np. film, fotocast, reportaż, klip) albo reportaż zdjęciowy

Na zwycięzców wyłonionych w obydwu kategoriach czekać będą nagrody – wysokiej jakości sprzęty od marki Canon, czyli odpowiednio – za I miejsce: aparat EOS M50 Mark II z obiektywem EF-M 15-45 mm, a za II miejsce: drukarka PIXMA G640 z zapasem papieru do wydruku. W skład jury konkursu, oprócz przedstawicieli Canon Polska wchodzić będą m.in.: Ambasador Canon, fotograf i filmowiec Piotr Małecki oraz dziennikarz i podróżnik – Marcin Jamkowski

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 1 września do 20 listopada 2022 r. Szczegółowe informacje o tym, jak wziąć w nim udział oraz wszelkie wymagane dokumenty znajdują się na stronie programu https://www.canon.pl/tomytworzymyswiat.  

W ramach projektu przedstawiciele Canon organizują również serię warsztatów multimedialnych dla uczniów szkół średnich i podstawowych (dawnych gimnazjów), na których młodzież uczy się, jak stworzyć dobry reportaż (zdjęciowy i filmowy). Odbyły się one już w ponad 30 placówkach, a udział w nich wzięło ok. 600 uczniów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Kampania „Gdzie jesteś?” - powołanie Parlamentarnego Zespołu ds. zaginięć Biuro prasowe
2024-07-04 | 01:00

Kampania „Gdzie jesteś?” - powołanie Parlamentarnego Zespołu ds. zaginięć

Nie minął miesiąc od startu kampanii „Gdzie jesteś?”, a jej pomysłodawcy, Agnieszka i Daniel Dymińscy skutecznie realizują założone cele. Kolejnym zrealizowanym krokiem w
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-06-20 | 12:00

Early Stage ponownie wspiera Fundację Dajemy Dzieciom Siłę 


Early Stage, szkoła języka angielskiego dla dzieci i młodzieży, już po raz trzeci  organizuje akcję "Move Your Heart", aby wspierać Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. W ramach tej inicjatywy, każdy przebyty kilometr - na
Problemy społeczne Unia Europejska zaczyna widzieć potrzeby seniorów, Polska jeszcze nie
2024-06-15 | 06:00

Unia Europejska zaczyna widzieć potrzeby seniorów, Polska jeszcze nie

W ostatnich latach demografia Europy uległa istotnej zmianie, a starzejące się społeczeństwo stawia przed Unią Europejską nowe wyzwania. Według najnowszych danych unijnych liczba

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.