Komunikaty PR

Akcja edukacyjna i konkurs „To My tworzymy Świat” marki Canon

2022-09-05  |  15:00

Rusza 8. edycja programu edukacyjnego „To My tworzymy Świat” organizowanego przez firmę Canon. Akcja ma zachęcić młodych amatorów fotografii do rozwijania swojej pasji, a jednocześnie promować wśród młodzieży postawy obywatelskie w duchu 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W jej ramach ogłoszono konkurs fotograficzny, którego uczestnicy mogą wygrać atrakcyjne nagrody od marki Canon. 

Akcja „To my tworzymy świat” to część europejskiego programu „Young People Programme”. Jej głównym punktem jest ogólnopolski konkurs fotograficzny dla młodzieży, którego tematem przewodnim są „Pozytywne przykłady realizacji 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ”. Akcja adresowana jest do młodych i kreatywnych obserwatorów świata (w wieku 13-18 lat), którzy chcą inspirować innych do działania, prezentując swój punkt widzenia za pomocą obrazu. Konkurs ma zwrócić uwagę na istotę celów zrównoważonego rozwoju (Sustainable Development Goals), których świadoma realizacja przez społeczeństwo może wpłynąć na kształt naszego świata w przyszłości. Pracę można zgłosić w jednej z dwóch kategorii: praca multimedialna (np. film, fotocast, reportaż, klip) albo reportaż zdjęciowy

Na zwycięzców wyłonionych w obydwu kategoriach czekać będą nagrody – wysokiej jakości sprzęty od marki Canon, czyli odpowiednio – za I miejsce: aparat EOS M50 Mark II z obiektywem EF-M 15-45 mm, a za II miejsce: drukarka PIXMA G640 z zapasem papieru do wydruku. W skład jury konkursu, oprócz przedstawicieli Canon Polska wchodzić będą m.in.: Ambasador Canon, fotograf i filmowiec Piotr Małecki oraz dziennikarz i podróżnik – Marcin Jamkowski

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 1 września do 20 listopada 2022 r. Szczegółowe informacje o tym, jak wziąć w nim udział oraz wszelkie wymagane dokumenty znajdują się na stronie programu https://www.canon.pl/tomytworzymyswiat.  

W ramach projektu przedstawiciele Canon organizują również serię warsztatów multimedialnych dla uczniów szkół średnich i podstawowych (dawnych gimnazjów), na których młodzież uczy się, jak stworzyć dobry reportaż (zdjęciowy i filmowy). Odbyły się one już w ponad 30 placówkach, a udział w nich wzięło ok. 600 uczniów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne BRAK ZDJĘCIA
2024-04-25 | 15:00

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU

ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU   W tym roku do Nagrody Korczaka wypłynęło wyjątkowo dużo zgłoszeń – 147 osoby i instytucje z całego kraju. Jak podkreśla Uczelnia Korczaka – organizator konkursu
Problemy społeczne ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
2024-04-22 | 11:00

ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ

Warszawa, 18 kwietnia 2024 Fundacja Nauka. To Lubię ogłosiła dzisiaj uruchomienie nowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych i średnich pt. „Łowcy
Problemy społeczne Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
2024-04-12 | 06:00

Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .

Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 4 miliony osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchowymi. Z tej liczby około 200.000 osób, to mieszkańcy Pomorza. Dlatego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.