Ammalfi Fashion przekazuje 2 000 sztuk bielizny dla uchodźców z Ukrainy
Ammalfi Fashion - polski dystrybutor marek premium m.in. z kategorii lingerie, zaangażował w pomoc reprezentowanych partnerów biznesowych i w efekcie przekazał 2 000 kompletów bielizny i piżam od DKNY i Lauren Ralph Lauren dla kobiet, które przybywają do Polski z Ukrainy. Produkty trafiły już do Centrum Pomocy na Puławskiej 20 w Warszawie i są sukcesywnie wydawane.
Sytuacja w sąsiedniej Ukrainie wymaga nieustannej mobilizacji sił w celu niesienia pomocy potrzebującym. Chociaż pomoc płynie z każdej strony, nadal są produkty, których jest deficyt. To między innymi bielizna dzienna i nocna. W odpowiedzi na to firma Ammalfi Fashion przekazała 700 nowych piżam i 1300 kompletów bielizny wysokiej jakości od DKNY i Lauren Ralph Lauren do warszawskiego Centrum Pomocy przy Puławskiej 20, które działa na zasadzie free shopu. Miejsce to zostało uruchomione w celu dostarczenia uchodźcom z Ukrainy aktualnie potrzebnych produktów, w tym m.in. odzieży. W ten sposób, kobiety przebywające w tymczasowych punktach pomocowych, zostaną zaopatrzone w podstawowe akcesoria bieliźniane, których często, z uwagi na konieczność szybkiej emigracji, nie udało im się zabrać ze sobą.
- Jako Centrum Pomocy staramy się działać jak najbardziej efektywnie, dlatego stale aktualizujemy informacje o darach, na które obecnie jest zapotrzebowanie. W ostatnim czasie, produktem deficytowym stała się nowa bielizna dzienna i nocna, której potrzebuje każda kobieta. Nasz punkt odwiedza niemal 600 osób dziennie, więc zapotrzebowanie jest ogromne. – mówi Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.
- Sytuacja wojenna w sąsiedniej Ukrainie, przypomina nam o stałej potrzebie działań dla potrzebujących. Kiedy tylko dostaliśmy informację, że Centrum Pomocy przy Puławskiej 20 w Warszawie, działające na zasadach wolnego butiku dla uchodźców, aktualnie zbiera akcesoria bieliźniane i nocne, nie mogliśmy przejść obojętnie i zdecydowaliśmy się działać. W tej wyjątkowej sytuacji, w której znalazły się ukraińskie kobiety, postanowiłyśmy zorganizować datek materialny w postaci wysokiej jakości piżam i kompletów bielizny, które pochodzą od reprezentowanych przez nas marek. - mówi Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion.
W akcję Ammalfi chętnie zaangażowały się zagraniczne marki – DKNY i Lauren Ralph Lauren.
- Nasi zagraniczni partnerzy - DKNY i Lauren Ralph Lauren również szukają sposobów na to jak efektywnie pomagać, dlatego zdecydowali przyłączyć się do naszej inicjatywy i przekazać wspólnie z nami w sumie 2 000 wysokiej jakości produktów. - tłumaczy Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion.
- Cieszymy się, że zarówno polskie jak i zagraniczne firmy cały czas są gotowe do niesienia pomocy. Wsparcie otrzymane od Ammalfi Fashion, marki, która zaangażowała się w dostarczenie kilku tysięcy kompletów wysokiej jakości bielizny i piżam, jest dokładną odpowiedzią na aktualne potrzeby. Wierzymy, że dzięki temu działaniu kobiety z Ukrainy, choć w delikatny sposób będą mogły poczuć się lepiej w tej ciężkiej sytuacji.– dodaje Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.
Jednym z najważniejszych aspektów pomocy jest jej efektywność. Firmy specjalizujące się w różnych branżach, mogą śledzić obecne informacje związane z poszukiwanymi darami i w zależności od swojej specjalizacji, inicjować oddolne zbiórki wewnątrz firmy, a następnie dostarczać swoje produkty do miejsc zbiórek. W ten sposób marki mogą być pewne, że oferowane dary zostaną w pełni wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.