Ammalfi Fashion przekazuje 2 000 sztuk bielizny dla uchodźców z Ukrainy
Ammalfi Fashion - polski dystrybutor marek premium m.in. z kategorii lingerie, zaangażował w pomoc reprezentowanych partnerów biznesowych i w efekcie przekazał 2 000 kompletów bielizny i piżam od DKNY i Lauren Ralph Lauren dla kobiet, które przybywają do Polski z Ukrainy. Produkty trafiły już do Centrum Pomocy na Puławskiej 20 w Warszawie i są sukcesywnie wydawane.
Sytuacja w sąsiedniej Ukrainie wymaga nieustannej mobilizacji sił w celu niesienia pomocy potrzebującym. Chociaż pomoc płynie z każdej strony, nadal są produkty, których jest deficyt. To między innymi bielizna dzienna i nocna. W odpowiedzi na to firma Ammalfi Fashion przekazała 700 nowych piżam i 1300 kompletów bielizny wysokiej jakości od DKNY i Lauren Ralph Lauren do warszawskiego Centrum Pomocy przy Puławskiej 20, które działa na zasadzie free shopu. Miejsce to zostało uruchomione w celu dostarczenia uchodźcom z Ukrainy aktualnie potrzebnych produktów, w tym m.in. odzieży. W ten sposób, kobiety przebywające w tymczasowych punktach pomocowych, zostaną zaopatrzone w podstawowe akcesoria bieliźniane, których często, z uwagi na konieczność szybkiej emigracji, nie udało im się zabrać ze sobą.
- Jako Centrum Pomocy staramy się działać jak najbardziej efektywnie, dlatego stale aktualizujemy informacje o darach, na które obecnie jest zapotrzebowanie. W ostatnim czasie, produktem deficytowym stała się nowa bielizna dzienna i nocna, której potrzebuje każda kobieta. Nasz punkt odwiedza niemal 600 osób dziennie, więc zapotrzebowanie jest ogromne. – mówi Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.
- Sytuacja wojenna w sąsiedniej Ukrainie, przypomina nam o stałej potrzebie działań dla potrzebujących. Kiedy tylko dostaliśmy informację, że Centrum Pomocy przy Puławskiej 20 w Warszawie, działające na zasadach wolnego butiku dla uchodźców, aktualnie zbiera akcesoria bieliźniane i nocne, nie mogliśmy przejść obojętnie i zdecydowaliśmy się działać. W tej wyjątkowej sytuacji, w której znalazły się ukraińskie kobiety, postanowiłyśmy zorganizować datek materialny w postaci wysokiej jakości piżam i kompletów bielizny, które pochodzą od reprezentowanych przez nas marek. - mówi Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion.
W akcję Ammalfi chętnie zaangażowały się zagraniczne marki – DKNY i Lauren Ralph Lauren.
- Nasi zagraniczni partnerzy - DKNY i Lauren Ralph Lauren również szukają sposobów na to jak efektywnie pomagać, dlatego zdecydowali przyłączyć się do naszej inicjatywy i przekazać wspólnie z nami w sumie 2 000 wysokiej jakości produktów. - tłumaczy Paulina Zawadzka, co-owner Ammalfi Fashion.
- Cieszymy się, że zarówno polskie jak i zagraniczne firmy cały czas są gotowe do niesienia pomocy. Wsparcie otrzymane od Ammalfi Fashion, marki, która zaangażowała się w dostarczenie kilku tysięcy kompletów wysokiej jakości bielizny i piżam, jest dokładną odpowiedzią na aktualne potrzeby. Wierzymy, że dzięki temu działaniu kobiety z Ukrainy, choć w delikatny sposób będą mogły poczuć się lepiej w tej ciężkiej sytuacji.– dodaje Brunon Odolczyk z Centrum Pomocy Puławska 20.
Jednym z najważniejszych aspektów pomocy jest jej efektywność. Firmy specjalizujące się w różnych branżach, mogą śledzić obecne informacje związane z poszukiwanymi darami i w zależności od swojej specjalizacji, inicjować oddolne zbiórki wewnątrz firmy, a następnie dostarczać swoje produkty do miejsc zbiórek. W ten sposób marki mogą być pewne, że oferowane dary zostaną w pełni wykorzystane zgodnie z ich przeznaczeniem.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.