Komunikaty PR

Avon ponownie wspiera „Niebieską Linię”

2021-07-28  |  08:00
Biuro prasowe

Avon to coś więcej niż firma kosmetyczna – to realne wsparcie dla kobiet. Dlatego marka od wielu lat prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Przemoc, podejmuje działania budujące świadomość na temat przemocy oraz wspiera takie inicjatywy jak „Niebieska Linia” dla ofiar i świadków tego zjawiska. Teraz pomaga po raz kolejny, przekazując 90 tys. zł dla Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia PTP.

Współpraca Avon z Ogólnopolskim Pogotowiem dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” IPZ trwa od 2011 roku. Od tego czasu udało się zrealizować wiele inicjatyw edukacyjnych i prewencyjnych dotyczących przemocy oraz wspierających ofiary przemocy domowej. W tym roku marka po raz kolejny przeznaczyła środki finansowe w wysokości 65 tys. zł, które wesprą działalność dwóch poradni „Niebieskiej Linii” IPZ – telefonicznej i mailowej. Co więcej, Avon już dwunasty raz zorganizował bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie”. W tym roku odbył się już bieg stacjonarny w Garwolinie, a do końca sierpnia trwa wakacyjne wyzwanie #KilometryPoMocy, do którego można dołączyć w aplikacji Strava. Za wspólne pokonanie 25 tys. kilometrów fabryka Avon w Garwolinie przekaże dodatkowe 25 tys. zł na rzecz „Niebieskiej Linii” Instytutu Psychologii Zdrowia.

Wiele kobiet doświadczających przemocy nigdy nie zgłasza tego problemu na policję. Z powodu strachu i wstydu boją się one otwarcie mówić o problemach, dlatego tak ważne jest, by ofiary i świadkowie przemocy mieli do kogo zwrócić się po pomoc w bezpieczny sposób, zachowując przy tym całkowitą anonimowość. Taką możliwość daje im właśnie „Niebieska Linia”. Misją Avon jest wspieranie kobiet, szczególnie tych doświadczających przemocy, dlatego już kolejny rok z rzędu przekazujemy środki na funkcjonowanie poradni telefonicznej i mailowej oraz organizujemy bieg w Garwolinie. Nie wyobrażamy sobie, by mogło być inaczej – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Bieg „Avon Kontra Przemoc – biegnij w Garwolinie” jest wyjątkowym wydarzeniem. Wspólnie pokonujemy swoje słabości i kolejne #KilometryPoMocy, by razem przeciwstawić się przemocy. To nie tylko wyraz solidarności z osobami dotkniętymi tym problemem, ale przede wszystkich realna pomoc. Wystarczy niewiele, jedynie dołączyć do wydarzenia i zarejestrować swój bieg, aby dołożyć swoją cegiełkę do wspólnej walki z tym zjawiskiem – dodaje Piotr Mikołajski, dyrektor fabryki Avon Operations Polska w Garwolinie.

Avon mówi „STOP” przemocy

Marka od 2008 roku prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Przemoc, w ramach której podejmuje działania na rzecz zapobiegania przemocy domowej oraz przełamywania społecznego tabu. Avon od lat wspiera Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, przekazując środki na funkcjonowanie poradni telefonicznej i mailowej. Co więcej, w 2019 roku firma razem z fundacją Feminoteka uruchomili pierwszą przeciwprzemocową aplikację Avon Alert, która pozwala kobietom sięgać po pomoc w bezpieczny sposób, a w listopadzie 2020 roku (z okazji 16 Dni Akcji Przeciw Przemocy ze względu na Płeć) wspólnie przeprowadzili kampanię „Mów o tym głośno!”, która zwracała uwagę na różne przejawy przemocy domowej i szkodliwe przekonania panujące w społeczeństwie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.