Komunikaty PR

Banki Żywności ponownie wyróżniły Mars tytułem „Partnera na każdy czas”

2023-01-23  |  10:30
Biuro prasowe

Mars Polska od lat aktywnie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W samym tylko 2022 roku firma przekazała ponad 1,2 mln sztuk słodkich przekąsek (produktów czekoladowych, cukierków, bezcukrowych gum do żucia oraz lodów) odpowiadając na potrzeby podopiecznych organizacji, w tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym trudnym dla nich czasie. Gest ten, jak również wieloletnia współpraca, zostały docenione przez Federację Polskich Banków Żywności, która po raz kolejny przyznała firmie tytuł "Partnera na każdy czas".

W Polsce coraz więcej ludzi boryka się z wyzwaniami ekonomicznymi. Wiele osób nie może sobie pozwolić na zakup nawet podstawowych produktów, takich jak żywność. Mars od lat wspiera swojego wieloletniego partnera, jedną z największych organizacji charytatywnych w Polsce – Federację Polskich Banków Żywności. W 2022 roku w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na pomoc żywieniową, firma dostarczyła organizacji ponad 1,2 mln sztuk energetycznych przekąsek marek ta Snickers, M&M’s, Twix, Maltesers czy Milky Way, bezcukrowych gum Orbit i Airwaves oraz lodów. 

Nie moglibyśmy realizować naszej misji bez wsparcia partnerów takich jak Mars Polska. Działalność Banków Żywności to efekt zaangażowania firm i niezliczonej liczby ich pracowników, którzy pomagają nam w codziennej pracy. Pragnąc podziękować Mars za okazane wsparcie, po raz kolejny mam zaszczyt przyznać firmie tytuł „Partnera na każdy czas”, który jest wyróżnieniem dla przedsiębiorstw aktywnie zaangażowanych w niesienie pomocy – mówi Beata Ciepła, Prezeska Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.

Tytuł „Partnera na każdy czas” to nie tylko wspaniały dowód uznania, ale i motywacja do dalszych działań. Misją Mars Wrigley jest inspirowanie chwil codziennego szczęścia. Mam nadzieję, że przekazane przez nas produkty pomogły stworzyć takie właśnie małe, pełne uśmiechu momenty nawet w tych niełatwych czasach. Współpraca z Bankami Żywności to dla nas ważny element odpowiedzialnego podejścia do prowadzenia biznesu, zarówno w kwestii niemarnowania żywności, jak i działalności społecznej – mówi Beata Rożek, Dyrektorka ds. Korporacyjnych w Mars Polska.

Federacja Polskich Banków Żywności to jedna z największych organizacji charytatywnych w Polsce, która działa już blisko 30 lat. Tworzą ją 32 Banki Żywności, działające na terenie całego kraju. Ich misją jest ratowanie żywności przed zmarnowaniem i przekazywanie jej osobom potrzebującym. Każdego roku pomoc trafia do ponad 1,5 mln osób. Mars Polska od lat współpracuje z Bankami Żywności, które w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie potrzebują jeszcze większego wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.