Komunikaty PR

Blisko 50 instytucji skorzystało z programu grantowego Südzucker Polska S.A.

2022-12-29  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Firma Südzucker Polska S.A. podsumowała właśnie 7. odsłonę autorskiego programu grantowego. Od 2015 roku, w ramach Grantu 5000, producent Cukru Królewskiego wsparł blisko 50 niekomercyjnych instytucji, kwotą wynoszącą łącznie ponad 200 000 złotych. Równolegle z ogłoszeniem beneficjentów tegorocznej edycji, Grant 5000 został jedynym projektem wyróżnionym w konkursie Sustainability Award 2022 w kategorii FMCG.

 

Pomoc sąsiedzka bywa nieoceniona. Wiedzą o tym doskonale zatrudnieni w Südzucker Polska S.A., którzy już po raz 7. wykazali się wrażliwością na potrzeby lokalnych instytucji i wskazali potencjalnych beneficjentów Grantu 5000. Producent Cukru Królewskiego ufając swoim pracownikom, wybrał spośród zgłoszeń 6 niekomercyjnych podmiotów, które już niebawem otrzymają darowizny w kwocie po 5000 złotych. Podejmując decyzję o przyznaniu grantów, szczególną uwagę zwracano na organizacje, które wyróżniają się troską o środowisko, poszukują proekologicznych rozwiązań oraz podejmują dziania kształtujące świadomość ekologiczną. - Za sprawą Grantu 5000 możemy lepiej poznać potrzeby naszych pracowników oraz ich otoczenia, a następnie móc na nie reagować. Mechanizm programu jest prosty – umożliwiamy pracownikom z każdej z naszych 6 lokalizacji wskazanie instytucji, która jest im najbliższa i potrzebuje wsparcia. My wybieramy i pomagamy. Wszystko na zasadzie partnerskich relacji i w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu - informuje Magdalena Budzyńska, Marketing & Corporate Communication Manager Südzucker Polska S.A. oraz przewodnicząca komisji programu Grant 5000.

 

Ideę, mechanizm i efektywność Grantu 5000 doceniono w konkursie organizowanym przez European Conferences United. Celem Sustainability Award 2022 jest wyróżnienie firm oraz działań, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju. Program grantowy Südzucker Polska S.A., jako jedyna spośród 9 zgłoszonych inicjatyw, zdobył wyróżnienie w kategorii dla branży FMCG. Jurorzy swój wybór argumentowali tym, iż jest to program, który „zmierza do pobudzania lokalnych aktywności społecznych, tak ważnych w procesie budowy społeczeństwa obywatelskiego”.

 

Kim są beneficjenci 7. edycji programu Grant 5000? Oto pełna lista:

 

1. Gminna Biblioteka Publiczna w Pawłowiczkach

2. Szkoła Podstawowa Nr 28 w Rzeszowie im. płk. Łukasza Cieplińskiego

3. Stowarzyszenie Świętego Celestyna w Mikoszowie

4. Studio Piosenki La Chanson MDK Świdnica

5. Stowarzyszenie Ruch Innowatorów Społecznych z Kiełczowa

6. Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 w Krakowie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.