Komunikaty PR

Czy boisz się dzielić wiedzą z innymi?

2023-04-24  |  11:00
Biuro prasowe

Nie da się ukryć, że wiedza jaką dziś posiadamy, to jedno z najcenniejszych narzędzi. To genialna karta przetargowa w wielu różnych sytuacjach. Współcześnie wiedzę możemy zdobywać nie tylko w szkole czy na studiach, ale także przez e-booki, kursy czy szkolenia - także te online. Aby, poszerzyć swoje horyzonty, potrzebna jest kompetentna osoba, która podzieli się z nami swoją wiedzą. Obecnie, na całym świecie, mamy wielu różnych ekspertów, z różnych branż i dziedzin. Nie wszyscy jednak chcą publicznie dzielić się swoją wiedzą. Nie zastanawia Was dlaczego? A może Ty jesteś genialnym ekspertem w jakiejś branży i masz pewne obawy?  Od tej tezy wyszła Ola Gościniak, pomysłodawczyni inicjatywy Jestem Interaktywna, która stworzyła badanie na ten temat.

Bycie ekspertem

Wg słownika PWN, wiedza to, ogół wiadomości zdobytych dzięki badaniom, uczeniu się. To też, zasób informacji z jakiejś dziedziny. Możemy przeczytać też, że oczekuje się od osoby, posiadającej wiedzę: intelektu, mądrości, umiejętności. W byciu ekspertem erudycja jest ważna, tak samo jak doświadczenie i chęć rozwoju. Dobry ekspert ma dziś określoną branżę, niszę w której się specjalizuje. To on udziela cennych rad i odpowiedzi na najtrudniejsze pytania.

Czy warto dzielić się wiedzą?

Oczywiście, że tak. Dzielenie się wiedzą powinno być czymś powszechnym, a nie zawsze jest. Wiele razy spotykamy na swojej drodze, różnych wybitnych specjalistów, których coś ogranicza, przed dzieleniem się swoim doświadczeniem i wiedzą. Nierzadko są to pewne blokady w naszej głowie. Obawiamy się hejtu czy krytyki, podważenia kompetencji. A może wstydzimy się pobierać za to pieniądze? Aby odpowiedzi na te pytania były konkretne i miały sens, ruszyło badanie w tym temacie.

Po co to badanie?

Ankieta jest anonimowa. Składa się na nią kilkanaście pytań otwartych i zamkniętych, dotyczących wiedzy i bycia ekspertem. Chcemy poznać obawy, ale też chęci i możliwości motywacyjne ludzi. Badanie pozwoli sprawdzić, jak zarabiać na swojej wiedzy, jakie są najlepsze możliwości. Wyniki pomogą skuteczniej pomagać innym w realizacji ich zawodowych celów.

Twój głos jest ważny!

Dołącz do badania, miej realny wpływ na jego wyniki. Poświęć kilka minut na odpowiedzi na pytania, a ich wyniki pozwolą pomóc wielu osobom w dążeniu do ich celu, marzeń czy rozwoju. Być może, pomożemy także Tobie!

 

Wyniki

Wyniki zostaną zebrane w rzetelny i merytoryczny sposób. Zostanie zaprojektowany i przedstawiony raport.

Staram się Was wspierać w Interaktywnej Paczce, w social mediach i na blogu od 8 lat, aby pomóc Wam pracować nad obawami i ruszyć za wymarzonym biznesem online. W tym roku chcę się tematowi zarabiania na swojej wiedzy poświęcić jeszcze bardziej. To badanie pomoże mi skuteczniej pomagać Wam w osiąganiu celów zawodowych i w prowadzeniu biznesu online opartego na wiedzy. Na jego podstawie przygotuję skrupulatny raport, który wierzę, że będzie dla wielu z nas przełomem. Premierę raportu przewiduję na konferencji w czerwcu, podczas mojej prelekcji. Zobaczycie, to będzie miazga!” - mówi Ola Gościniak, pomysłodawczyni i realizatorka badania.

 

Raport będzie miał premierę w dniach 13-15 czerwca 2023 podczas Interaktywnej Konferencji Online

 

Ola Gościniak

Jestem Interaktywna www.olagosciniak.pl

Pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, blogerka, autorka książki “Bądź Online” oraz książkoplaneru “Rok w biznesie online”, mentorka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka.

Od 2015 r. pomaga kobietom z całej Polski w realizacji ich interaktywnych marzeń i osiągnięciu niezależności finansowej na własnych zasadach. Przeszkoliła już ponad 50 tys. Polek. Pokazuje im, jak stworzyć stronę WWW od podstaw, jak założyć sklep internetowy czy rozpocząć biznes online. Z sukcesem tworzy zaangażowaną społeczność Jesteśmy Interaktywne.

Laureatka w XII edycji konkursu Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku w kategorii Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu oraz Lady Business Awards w kategorii Przedsiębiorcza Kobieta to TY. Znalazła się w TOP 20 wpływowych blogerów 2018, 2019, 2020 i TOP 30 2017 w rankingu JasonHunt. Prelegentka i mówczyni na wielu branżowych wydarzeniach.

Absolwentka informatyki na Politechnice Poznańskiej, grafiki projektowej w Collegium Da Vinci oraz coachingu biznesowego w WSKZ. Swoją pierwszą stronę internetową stworzyła jeszcze w podstawówce, 20 lat temu. Od tamtej pory ma ich na swoim koncie ponad 500.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.