Debata online: Czy fundraiser to zawód przyszłości?
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zainicjowało kampanię informacyjną pod hasłem „Be a fundraiser & do more”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat zawodu fundraisera, a także promowanie tej profesji w szczególności wśród osób pracujących w sektorze biznesowym i myślących o przebranżowieniu. Debata jest częścią kampanii skierowanej zarówno do osób, które chcą zmienić zawód, jak i przedstawicieli instytucji, które takie stanowiska pracy mogą tworzyć.
Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Polska na zlecenie Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe i opublikowanych w raporcie „Filantropia w CEE 2020”, niemal 40% Polaków uważa, że pandemia COVID- 19 zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Polacy chcą udzielać się charytatywnie i są gotowi wspierać organizacje pomocowe. Rozbudzający się w Polakach potencjał dobroczynności powinny wykorzystać instytucje, organizacje trzeciego sektora, a także firmy wdrażające CSR. Jednak by nawiązać profesjonalne relacje z darczyńcami, potrzebują wsparcia zawodowców. Organizacje zatrudniając profesjonalnych fundraiserów są w stanie pozyskać znacznie więcej środków z darowizn niż działając samodzielnie. Zawodowy fundraiser pracuje w kilku obszarach. Nie tylko pozyskuje fundusze na działalność organizacji, ale także dba o jej wizerunek i buduje długofalowe relacje.
Wszystkie powyższe wątki dotyczące zawodu fundraisera zostaną poruszone w trakcie debaty online pod hasłem FUNDRAISER – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI.
W wydarzeniu udział wezmą:
-
Robert Kawałko - prezes zarządu Fundacji Polskiego Instytutu Filantropii oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.
-
Tatiana Mindewicz-Puacz - psychoterapeutka, coach ICC, trenerka w zakresie komunikacji interpersonalnej i masowej, trenerka rozwoju osobistego, ekspertka ds. kampanii społecznych i programów CSR, a także publicystka.
-
Agata Kozyr - certyfikowana fundraiserka, założycielka i prezes Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Wcześniej przez prawie 20 lat związana z biznesem, w tym 5 lat pełniąc funkcję prezesa w spółce zatrudniającej ponad 350 pracowników.
-
Paulina Surman - w przeszłości związana z jedną z największych korporacji finansowych. W latach 2017-2019 prezes Stowarzyszenia dla osób z zespołem Downa "Tęcza" z Krakowa, obecnie skupia się na podniesieniu swoich kompetencji trenerskich, aby dzielić się swoim doświadczeniem z innymi.
-
Dominika Langer-Gniłka - dyrektor działu współpracy i rozwoju, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Odpowiada za stabilność finansową organizacji, pozyskiwanie funduszy na rozwój programów społecznych oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Debatę poprowadzi Dariusz Bugalski - dziennikarz, pisarz, wykładowca akademicki. Przez niemal dwadzieścia lat związany z radiową Trójką. Obecnie twórca podcastu K3.
Debata odbędzie się 25 listopada o godzinie 18.00. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, wysyłając zgłoszenie pod adresem: https://fundraising.org.pl/fundraiser-zawod-przyszlosci/
Więcej informacji:
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/365902744712650
https://www.facebook.com/fundraiserzy
https://twitter.com/fundraisingpl
https://www.instagram.com/fundraising.pl/
Dodatkowych informacji udziela:
Robert Kawałko
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu
r.kawalko@pif.org.pl
Magdalena Zybała
PR Inspiration
magdalena.zybala@prinspiration.pl
tel. 790 770 220

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.