Debata online: Czy fundraiser to zawód przyszłości?
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zainicjowało kampanię informacyjną pod hasłem „Be a fundraiser & do more”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat zawodu fundraisera, a także promowanie tej profesji w szczególności wśród osób pracujących w sektorze biznesowym i myślących o przebranżowieniu. Debata jest częścią kampanii skierowanej zarówno do osób, które chcą zmienić zawód, jak i przedstawicieli instytucji, które takie stanowiska pracy mogą tworzyć.
Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Polska na zlecenie Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe i opublikowanych w raporcie „Filantropia w CEE 2020”, niemal 40% Polaków uważa, że pandemia COVID- 19 zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Polacy chcą udzielać się charytatywnie i są gotowi wspierać organizacje pomocowe. Rozbudzający się w Polakach potencjał dobroczynności powinny wykorzystać instytucje, organizacje trzeciego sektora, a także firmy wdrażające CSR. Jednak by nawiązać profesjonalne relacje z darczyńcami, potrzebują wsparcia zawodowców. Organizacje zatrudniając profesjonalnych fundraiserów są w stanie pozyskać znacznie więcej środków z darowizn niż działając samodzielnie. Zawodowy fundraiser pracuje w kilku obszarach. Nie tylko pozyskuje fundusze na działalność organizacji, ale także dba o jej wizerunek i buduje długofalowe relacje.
Wszystkie powyższe wątki dotyczące zawodu fundraisera zostaną poruszone w trakcie debaty online pod hasłem FUNDRAISER – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI.
W wydarzeniu udział wezmą:
-
Robert Kawałko - prezes zarządu Fundacji Polskiego Instytutu Filantropii oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.
-
Tatiana Mindewicz-Puacz - psychoterapeutka, coach ICC, trenerka w zakresie komunikacji interpersonalnej i masowej, trenerka rozwoju osobistego, ekspertka ds. kampanii społecznych i programów CSR, a także publicystka.
-
Agata Kozyr - certyfikowana fundraiserka, założycielka i prezes Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Wcześniej przez prawie 20 lat związana z biznesem, w tym 5 lat pełniąc funkcję prezesa w spółce zatrudniającej ponad 350 pracowników.
-
Paulina Surman - w przeszłości związana z jedną z największych korporacji finansowych. W latach 2017-2019 prezes Stowarzyszenia dla osób z zespołem Downa "Tęcza" z Krakowa, obecnie skupia się na podniesieniu swoich kompetencji trenerskich, aby dzielić się swoim doświadczeniem z innymi.
-
Dominika Langer-Gniłka - dyrektor działu współpracy i rozwoju, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Odpowiada za stabilność finansową organizacji, pozyskiwanie funduszy na rozwój programów społecznych oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Debatę poprowadzi Dariusz Bugalski - dziennikarz, pisarz, wykładowca akademicki. Przez niemal dwadzieścia lat związany z radiową Trójką. Obecnie twórca podcastu K3.
Debata odbędzie się 25 listopada o godzinie 18.00. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, wysyłając zgłoszenie pod adresem: https://fundraising.org.pl/fundraiser-zawod-przyszlosci/
Więcej informacji:
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/365902744712650
https://www.facebook.com/fundraiserzy
https://twitter.com/fundraisingpl
https://www.instagram.com/fundraising.pl/
Dodatkowych informacji udziela:
Robert Kawałko
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu
r.kawalko@pif.org.pl
Magdalena Zybała
PR Inspiration
magdalena.zybala@prinspiration.pl
tel. 790 770 220
Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej
25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET
Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.