Komunikaty PR

Debata online: Czy fundraiser to zawód przyszłości?

2020-11-23  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zainicjowało kampanię informacyjną pod hasłem „Be a fundraiser & do more”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat zawodu fundraisera, a także promowanie tej profesji w szczególności wśród osób pracujących w sektorze biznesowym i myślących o przebranżowieniu. Debata jest częścią kampanii skierowanej zarówno do osób, które chcą zmienić zawód, jak i przedstawicieli instytucji, które takie stanowiska pracy mogą tworzyć.

Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Polska na zlecenie Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe i opublikowanych w raporcie „Filantropia w CEE 2020”, niemal 40% Polaków uważa, że pandemia COVID- 19 zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Polacy chcą udzielać się charytatywnie i są gotowi wspierać organizacje pomocowe. Rozbudzający się w Polakach potencjał dobroczynności powinny wykorzystać instytucje, organizacje trzeciego sektora, a także firmy wdrażające CSR. Jednak by nawiązać profesjonalne relacje z darczyńcami, potrzebują wsparcia zawodowców. Organizacje zatrudniając profesjonalnych fundraiserów są w stanie pozyskać znacznie więcej środków z darowizn niż działając samodzielnie. Zawodowy fundraiser pracuje w kilku obszarach. Nie tylko pozyskuje fundusze na działalność organizacji, ale także dba o jej wizerunek i buduje długofalowe relacje.

Wszystkie powyższe wątki dotyczące zawodu fundraisera zostaną poruszone w trakcie debaty online pod hasłem FUNDRAISER – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI.

W wydarzeniu udział wezmą:

  • Robert Kawałko - prezes zarządu Fundacji Polskiego Instytutu Filantropii oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

  • Tatiana Mindewicz-Puacz - psychoterapeutka, coach ICC, trenerka w zakresie komunikacji interpersonalnej i masowej, trenerka rozwoju osobistego, ekspertka ds. kampanii społecznych i programów CSR, a także publicystka.

  • Agata Kozyr - certyfikowana fundraiserka, założycielka i prezes Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Wcześniej przez prawie 20 lat związana z biznesem, w tym 5 lat pełniąc funkcję prezesa w spółce zatrudniającej ponad 350 pracowników.

  • Paulina Surman - w przeszłości związana z jedną z największych korporacji finansowych. W latach 2017-2019 prezes Stowarzyszenia dla osób z zespołem Downa "Tęcza" z Krakowa, obecnie skupia się na podniesieniu swoich kompetencji trenerskich, aby dzielić się swoim doświadczeniem z innymi.

  • Dominika Langer-Gniłka - dyrektor działu współpracy i rozwoju, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Odpowiada za stabilność finansową organizacji, pozyskiwanie funduszy na rozwój programów społecznych oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.

Debatę poprowadzi Dariusz Bugalski - dziennikarz, pisarz, wykładowca akademicki. Przez niemal dwadzieścia lat związany z radiową Trójką. Obecnie twórca podcastu K3.
 

Debata odbędzie się 25 listopada o godzinie 18.00. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, wysyłając zgłoszenie pod adresem: https://fundraising.org.pl/fundraiser-zawod-przyszlosci/


Więcej informacji: 

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/365902744712650

https://www.facebook.com/fundraiserzy

https://twitter.com/fundraisingpl

https://www.instagram.com/fundraising.pl/

 

Dodatkowych informacji udziela:

Robert Kawałko

Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu

r.kawalko@pif.org.pl

 

Magdalena Zybała

PR Inspiration

magdalena.zybala@prinspiration.pl

tel. 790 770 220

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.