Komunikaty PR

Debata online: Czy fundraiser to zawód przyszłości?

2020-11-23  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Zybała
PR Inspiration

Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu zainicjowało kampanię informacyjną pod hasłem „Be a fundraiser & do more”. Jej celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat zawodu fundraisera, a także promowanie tej profesji w szczególności wśród osób pracujących w sektorze biznesowym i myślących o przebranżowieniu. Debata jest częścią kampanii skierowanej zarówno do osób, które chcą zmienić zawód, jak i przedstawicieli instytucji, które takie stanowiska pracy mogą tworzyć.

Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych przez Kantar Polska na zlecenie Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe i opublikowanych w raporcie „Filantropia w CEE 2020”, niemal 40% Polaków uważa, że pandemia COVID- 19 zmieniła ich zachowania w obszarze dobroczynności. Polacy chcą udzielać się charytatywnie i są gotowi wspierać organizacje pomocowe. Rozbudzający się w Polakach potencjał dobroczynności powinny wykorzystać instytucje, organizacje trzeciego sektora, a także firmy wdrażające CSR. Jednak by nawiązać profesjonalne relacje z darczyńcami, potrzebują wsparcia zawodowców. Organizacje zatrudniając profesjonalnych fundraiserów są w stanie pozyskać znacznie więcej środków z darowizn niż działając samodzielnie. Zawodowy fundraiser pracuje w kilku obszarach. Nie tylko pozyskuje fundusze na działalność organizacji, ale także dba o jej wizerunek i buduje długofalowe relacje.

Wszystkie powyższe wątki dotyczące zawodu fundraisera zostaną poruszone w trakcie debaty online pod hasłem FUNDRAISER – ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI.

W wydarzeniu udział wezmą:

  • Robert Kawałko - prezes zarządu Fundacji Polskiego Instytutu Filantropii oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu.

  • Tatiana Mindewicz-Puacz - psychoterapeutka, coach ICC, trenerka w zakresie komunikacji interpersonalnej i masowej, trenerka rozwoju osobistego, ekspertka ds. kampanii społecznych i programów CSR, a także publicystka.

  • Agata Kozyr - certyfikowana fundraiserka, założycielka i prezes Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne. Wcześniej przez prawie 20 lat związana z biznesem, w tym 5 lat pełniąc funkcję prezesa w spółce zatrudniającej ponad 350 pracowników.

  • Paulina Surman - w przeszłości związana z jedną z największych korporacji finansowych. W latach 2017-2019 prezes Stowarzyszenia dla osób z zespołem Downa "Tęcza" z Krakowa, obecnie skupia się na podniesieniu swoich kompetencji trenerskich, aby dzielić się swoim doświadczeniem z innymi.

  • Dominika Langer-Gniłka - dyrektor działu współpracy i rozwoju, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Odpowiada za stabilność finansową organizacji, pozyskiwanie funduszy na rozwój programów społecznych oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi.

Debatę poprowadzi Dariusz Bugalski - dziennikarz, pisarz, wykładowca akademicki. Przez niemal dwadzieścia lat związany z radiową Trójką. Obecnie twórca podcastu K3.
 

Debata odbędzie się 25 listopada o godzinie 18.00. W wydarzeniu może wziąć udział każdy, wysyłając zgłoszenie pod adresem: https://fundraising.org.pl/fundraiser-zawod-przyszlosci/


Więcej informacji: 

Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/365902744712650

https://www.facebook.com/fundraiserzy

https://twitter.com/fundraisingpl

https://www.instagram.com/fundraising.pl/

 

Dodatkowych informacji udziela:

Robert Kawałko

Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu

r.kawalko@pif.org.pl

 

Magdalena Zybała

PR Inspiration

magdalena.zybala@prinspiration.pl

tel. 790 770 220

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.