Komunikaty PR

„Dom z Serca” coraz bliżej finału – spotkanie z Partnerami akcji CSR w Brusach

2022-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

6 lipca 2022 r. odbyło się spotkanie prasowe poświęcone akcji CSR - Dom z Serca 2, zainicjowanej już po raz kolejny przez Budimex. To szczególny projekt, w ramach którego powstaje dom dla potrzebującej 8-osobowej rodziny z Brus w woj. pomorskim. W drugą edycję programu ponownie włączyły się zaprzyjaźnione firmy, których przedstawiciele spotkali się w Brusach, aby podsumować postępy w budowie wymarzonego domu Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci.

Dom z Serca 2 to kontynuacja głośnej medialnie akcji sprzed roku, w ramach której Budimex we współpracy z innymi firmami wybudował, wyposażył i przekazał do użytku dom dla 16-osobowej, potrzebującej rodziny pani Magdy z Radomska. Tym razem beneficjentami programu jest 8-osobowa rodzina Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa z miejscowości Brusy w woj. pomorskim. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Pani Iwona i pan Krzysztof, aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Prace zostały rozpoczęte przez rodzinę, lecz ze względu na trudną sytuację materialną, budowa musiała zostać wstrzymana. Budimex wraz z innymi firmami budowlanymi postanowił pomóc rodzinie zrealizować marzenie i dokończyć wraz z Partnerami budowę domu do stanu „pod klucz”.

W akcję jako jedna z pierwszych, zaangażowała się m.in. firma Keller Polska, która sfinansowała wyposażenie domu Pani Iwony i Pana Krzysztofa. – Obserwowaliśmy budowę pierwszego „Domu z Serca”, widzieliśmy jak mocno zmienił życie i jak wiele radości przyniósł ten projekt rodzinie, która w nim zamieszkała (…) Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów. Przy tak dużym projekcie potrzebne jest znaczące wsparcie finansowe, dlatego cieszę się, że w budowie „Domu z Serca” pomaga wiele firm i mam nadzieję, że nowym właścicielom będzie się w nim dobrze żyło – mówi Artur Gaszewski Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Kolejną firmą, która zdecydowała się wesprzeć akcję jest firma Daikin, dostarczając pompę ciepła do nowego domu rodziny z Brus. – Jako Daikin doskonale zdajemy sobie sprawę, że oprócz świata biznesu w którym jako lider w branży działamy na co dzień, istnieje również zupełnie inny świat, ten zwyczajny życiowy, w którym osoby samodzielnie walczą nie o zyski i profity, tylko o własne dobro, spokój i godne życie w komfortowych warunkach. Właśnie dlatego jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do współtworzenia takiego domu i jego ciepła. Wierzymy, że nasz skromny wkład w postaci pompy ciepła Daikin Altherma wraz z jej uruchomieniem, będzie służył rodzinie przez długie lata zapewniając ciepło i niskie koszty eksploatacyjne, co jest niezwykle istotne – mówi Agnieszka Pióro, Koordynator Marketingu w firmie Daikin.

Natomiast wykonaniem kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp zajęła się firma SunSol z Gdańska. - Możliwość wzięcia udziału w kolejnej odsłonie akcji "Dom z serca" to dla SunSol ogromny zaszczyt. Cieszymy się, że w ramach projektu dołożyliśmy swoją cegiełkę w postaci kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp. Wybudowany przez nas system pozwoli całorocznie zasilać dom Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich dzieci darmową i zieloną energią elektryczną. Zdecydowaliśmy się na pomoc, ponieważ charakter akcji „Dom z serca" wpisuje się w misję SunSol, którą jest pozostawienie czystego środowiska dla przyszłych pokoleń. Może się to zadziać właśnie dzięki takim przedsięwzięciom, które nie dość, że pozwalają nam nieustannie redukować emisję CO2 to dodatkowo niosą pomoc osobom, które jej potrzebują – wyjaśnia Radosław Błoński, Key Account Manager z firmy Sun Sol. W realizacji projektu "Dom z serca" SunSol wsparła firma Corab, która dostarczyła kompletną konstrukcję montażową wysokiej jakości. Zamontowana konstrukcja będzie przez wiele lat stanowiła solidną podporę dla zainstalowanych modułów fotowoltaicznych.

Do akcji dołączyła również firma Wiśniowski, która dostarczyła do nowego Domu z Serca drzwi zewnętrzne (aluminiowo-stalowe drzwi zewnętrzne NOVA, drzwi stalowe płaszczowe ECO i MultiSecure EI30) oraz bramę garażową. – Marka Wiśniowski od początku swojej działalności jest blisko klientów i wsłuchuje się w ich potrzeby. Niesienie pomocy oraz zaangażowanie w różne akcje prospołeczne wpisane jest w nasze DNA. Wiemy, że prawdziwy dom to bezpieczeństwo. Bezpieczeństwo rozumiane wielopłaszczyznowo – także w obszarze stolarki otworowej. Dlatego marka Wiśniowski dołączyła do drużyny „Domu z serca” z misją wspierania bezpieczeństwa najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze produkty mogą dodawać skrzydeł potrzebującym – mówi Urszula Kądziołka, Menedżer Projektów Marketingowych w firmie Wiśniowski. Natomiast drzwi wewnątrz domu (12 sztuk) zawdzięczamy firmie Porta, która już po raz drugi wspiera akcję Dom z Serca.  - Do akcji Dom z Serca dołączamy po raz drugi, bo wiemy jakim niepowtarzalnym uczuciem jest móc otworzyć drzwi do swojego wymarzonego domu. W PORTA wiemy, że warto sobie pomagać, w tych mniejszych i tych większych sprawach. Gdy dowiedzieliśmy się o 2 edycji Domu z Serca i kolejnej potrzebującej rodzinie, postanowiliśmy bez wahania otworzyć się na pomoc – mówi Grzegorz Białczak, Wiceprezes Zarządu PORTA KMI POLAND.

Kolejnym Partnerem budowy nowego domu dla Pani Iwony i Pana Krzysztofa, oraz szóstki ich dzieci jest firma Polbram, która przekazała system ogrodzeń (brama rozwierna dwuskrzydłowa, dwie furtki, panele ogrodzeniowe, słupki ogrodzeniowe, słupki do bramy, słupki do furtki). Za ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, którą dostarczyła firma Ginter – (płytka Grasso „Skała z białym”) odpowiedzialny był natomiast FBSerwis SA, który już po raz kolejny włączył się w akcję „Dom z Serca”. FBSerwis pomógł także w wykonaniu przeróbki studni do wodomierza i rur spustowych rynien. Ogrodzenie tymczasowe i agregaty prądotwórcze zapewniła firma Atut Rental. Pełne zadaszenie „Domu z serca” zapewniła natomiast firma Creaton, przekazując doskonałej jakości dachówkę Goteburg PlanarPokrycie dachu z zachowaniem najwyższych standardów zostało wykonane przez generalnego wykonawcę - firmę Budhaus, która wyposażyła dom również w instalację odgromową. Decyzję o wsparciu akcji Budimeksu podjęła również firma Drutex, fundując „Domu z Serca” okna PVC.

Pomoc w wyposażeniu kuchni (meble kuchenne, blat kuchenny, armatura, zlew),  oraz dwóch łazienek (płytki, wanna, kabina prysznicowa, ceramika łazienkowa, meble łazienkowe, lustra, armatura) zaoferowała Castorama Polska. Ponadto firma dostarczyła gres (podłogi na parterze: salon, przedpokój, pomieszczenia techniczne i garaż) oraz przygotowała projekty kuchni, łazienek oraz salonu. Sprzęt RTV i AGD  (okap, płyta, piekarnik, mikrofala, lodówka, zmywarka, pralko-suszarka, telewizor) przekazała natomiast firma RTV Euro AGD. „Dom z Serca” nabrał kolorów dzięki marce Magnat (Grupa Śnieżka)  która zapewniła farby: Magnat ON-REFLEX (śnieżnobiała farba do sufitów, Magnat Ceramic matowa farba do wnętrz z gwarancją plamoodporności). Tynk zewnętrzny oraz farbę elewacyjną zawdzięczamy marce Foveo-Tech (Grupa Śnieżka). 30 sztuk oświetlenia domu przekazała firma Sigma Lighting. Po raz drugi  do akcji przyłączyła się również firma Blue Energy, która przekaże rodzinie sprzęt IT. Podobnie, kolejny raz podczas akcji „Dom z Serca” pomaga Fundacja iSowa, zapewniając mieszkańcom nowego domu „Magiczny Dywan” – interaktywną pomoc dydaktyczną dla dzieci.

Dzięki wsparciu wszystkich Partnerów akcji już za chwilę rodzina z Brus będzie mogła cieszyć się nowym, wymarzonym domem.

Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Są tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu. Patronami medialnymi akcji Dom z Serca 2 są Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.