Komunikaty PR

„Dom z Serca” coraz bliżej finału – spotkanie z Partnerami akcji CSR w Brusach

2022-07-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

6 lipca 2022 r. odbyło się spotkanie prasowe poświęcone akcji CSR - Dom z Serca 2, zainicjowanej już po raz kolejny przez Budimex. To szczególny projekt, w ramach którego powstaje dom dla potrzebującej 8-osobowej rodziny z Brus w woj. pomorskim. W drugą edycję programu ponownie włączyły się zaprzyjaźnione firmy, których przedstawiciele spotkali się w Brusach, aby podsumować postępy w budowie wymarzonego domu Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich szóstki dzieci.

Dom z Serca 2 to kontynuacja głośnej medialnie akcji sprzed roku, w ramach której Budimex we współpracy z innymi firmami wybudował, wyposażył i przekazał do użytku dom dla 16-osobowej, potrzebującej rodziny pani Magdy z Radomska. Tym razem beneficjentami programu jest 8-osobowa rodzina Pani Iwony oraz Pana Krzysztofa z miejscowości Brusy w woj. pomorskim. Rodzina oprócz wyzwań związanych z chorobą dzieci i zapewnieniem im specjalnej opieki, zmaga się z trudną sytuacją finansową. Pani Iwona i pan Krzysztof, aby zapewnić dzieciom lepsze warunki do życia, postanowili wybudować własny dom na odziedziczonej działce. Prace zostały rozpoczęte przez rodzinę, lecz ze względu na trudną sytuację materialną, budowa musiała zostać wstrzymana. Budimex wraz z innymi firmami budowlanymi postanowił pomóc rodzinie zrealizować marzenie i dokończyć wraz z Partnerami budowę domu do stanu „pod klucz”.

W akcję jako jedna z pierwszych, zaangażowała się m.in. firma Keller Polska, która sfinansowała wyposażenie domu Pani Iwony i Pana Krzysztofa. – Obserwowaliśmy budowę pierwszego „Domu z Serca”, widzieliśmy jak mocno zmienił życie i jak wiele radości przyniósł ten projekt rodzinie, która w nim zamieszkała (…) Po otrzymaniu informacji od kolegów z Budimeksu, że zamierzają ufundować nowy dom dla innej potrzebującej rodziny i jednocześnie propozycję wsparcia tej budowy, długo się nie zastanawialiśmy, zdecydowaliśmy się zostać jednym z fundatorów. Przy tak dużym projekcie potrzebne jest znaczące wsparcie finansowe, dlatego cieszę się, że w budowie „Domu z Serca” pomaga wiele firm i mam nadzieję, że nowym właścicielom będzie się w nim dobrze żyło – mówi Artur Gaszewski Dyrektor Naczelny Keller Polska.

Kolejną firmą, która zdecydowała się wesprzeć akcję jest firma Daikin, dostarczając pompę ciepła do nowego domu rodziny z Brus. – Jako Daikin doskonale zdajemy sobie sprawę, że oprócz świata biznesu w którym jako lider w branży działamy na co dzień, istnieje również zupełnie inny świat, ten zwyczajny życiowy, w którym osoby samodzielnie walczą nie o zyski i profity, tylko o własne dobro, spokój i godne życie w komfortowych warunkach. Właśnie dlatego jesteśmy dumni, że możemy przyczynić się do współtworzenia takiego domu i jego ciepła. Wierzymy, że nasz skromny wkład w postaci pompy ciepła Daikin Altherma wraz z jej uruchomieniem, będzie służył rodzinie przez długie lata zapewniając ciepło i niskie koszty eksploatacyjne, co jest niezwykle istotne – mówi Agnieszka Pióro, Koordynator Marketingu w firmie Daikin.

Natomiast wykonaniem kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp zajęła się firma SunSol z Gdańska. - Możliwość wzięcia udziału w kolejnej odsłonie akcji "Dom z serca" to dla SunSol ogromny zaszczyt. Cieszymy się, że w ramach projektu dołożyliśmy swoją cegiełkę w postaci kompleksowej budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp. Wybudowany przez nas system pozwoli całorocznie zasilać dom Pani Iwony, Pana Krzysztofa oraz ich dzieci darmową i zieloną energią elektryczną. Zdecydowaliśmy się na pomoc, ponieważ charakter akcji „Dom z serca" wpisuje się w misję SunSol, którą jest pozostawienie czystego środowiska dla przyszłych pokoleń. Może się to zadziać właśnie dzięki takim przedsięwzięciom, które nie dość, że pozwalają nam nieustannie redukować emisję CO2 to dodatkowo niosą pomoc osobom, które jej potrzebują – wyjaśnia Radosław Błoński, Key Account Manager z firmy Sun Sol. W realizacji projektu "Dom z serca" SunSol wsparła firma Corab, która dostarczyła kompletną konstrukcję montażową wysokiej jakości. Zamontowana konstrukcja będzie przez wiele lat stanowiła solidną podporę dla zainstalowanych modułów fotowoltaicznych.

Do akcji dołączyła również firma Wiśniowski, która dostarczyła do nowego Domu z Serca drzwi zewnętrzne (aluminiowo-stalowe drzwi zewnętrzne NOVA, drzwi stalowe płaszczowe ECO i MultiSecure EI30) oraz bramę garażową. – Marka Wiśniowski od początku swojej działalności jest blisko klientów i wsłuchuje się w ich potrzeby. Niesienie pomocy oraz zaangażowanie w różne akcje prospołeczne wpisane jest w nasze DNA. Wiemy, że prawdziwy dom to bezpieczeństwo. Bezpieczeństwo rozumiane wielopłaszczyznowo – także w obszarze stolarki otworowej. Dlatego marka Wiśniowski dołączyła do drużyny „Domu z serca” z misją wspierania bezpieczeństwa najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce. Jesteśmy dumni, że nasze produkty mogą dodawać skrzydeł potrzebującym – mówi Urszula Kądziołka, Menedżer Projektów Marketingowych w firmie Wiśniowski. Natomiast drzwi wewnątrz domu (12 sztuk) zawdzięczamy firmie Porta, która już po raz drugi wspiera akcję Dom z Serca.  - Do akcji Dom z Serca dołączamy po raz drugi, bo wiemy jakim niepowtarzalnym uczuciem jest móc otworzyć drzwi do swojego wymarzonego domu. W PORTA wiemy, że warto sobie pomagać, w tych mniejszych i tych większych sprawach. Gdy dowiedzieliśmy się o 2 edycji Domu z Serca i kolejnej potrzebującej rodzinie, postanowiliśmy bez wahania otworzyć się na pomoc – mówi Grzegorz Białczak, Wiceprezes Zarządu PORTA KMI POLAND.

Kolejnym Partnerem budowy nowego domu dla Pani Iwony i Pana Krzysztofa, oraz szóstki ich dzieci jest firma Polbram, która przekazała system ogrodzeń (brama rozwierna dwuskrzydłowa, dwie furtki, panele ogrodzeniowe, słupki ogrodzeniowe, słupki do bramy, słupki do furtki). Za ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, którą dostarczyła firma Ginter – (płytka Grasso „Skała z białym”) odpowiedzialny był natomiast FBSerwis SA, który już po raz kolejny włączył się w akcję „Dom z Serca”. FBSerwis pomógł także w wykonaniu przeróbki studni do wodomierza i rur spustowych rynien. Ogrodzenie tymczasowe i agregaty prądotwórcze zapewniła firma Atut Rental. Pełne zadaszenie „Domu z serca” zapewniła natomiast firma Creaton, przekazując doskonałej jakości dachówkę Goteburg PlanarPokrycie dachu z zachowaniem najwyższych standardów zostało wykonane przez generalnego wykonawcę - firmę Budhaus, która wyposażyła dom również w instalację odgromową. Decyzję o wsparciu akcji Budimeksu podjęła również firma Drutex, fundując „Domu z Serca” okna PVC.

Pomoc w wyposażeniu kuchni (meble kuchenne, blat kuchenny, armatura, zlew),  oraz dwóch łazienek (płytki, wanna, kabina prysznicowa, ceramika łazienkowa, meble łazienkowe, lustra, armatura) zaoferowała Castorama Polska. Ponadto firma dostarczyła gres (podłogi na parterze: salon, przedpokój, pomieszczenia techniczne i garaż) oraz przygotowała projekty kuchni, łazienek oraz salonu. Sprzęt RTV i AGD  (okap, płyta, piekarnik, mikrofala, lodówka, zmywarka, pralko-suszarka, telewizor) przekazała natomiast firma RTV Euro AGD. „Dom z Serca” nabrał kolorów dzięki marce Magnat (Grupa Śnieżka)  która zapewniła farby: Magnat ON-REFLEX (śnieżnobiała farba do sufitów, Magnat Ceramic matowa farba do wnętrz z gwarancją plamoodporności). Tynk zewnętrzny oraz farbę elewacyjną zawdzięczamy marce Foveo-Tech (Grupa Śnieżka). 30 sztuk oświetlenia domu przekazała firma Sigma Lighting. Po raz drugi  do akcji przyłączyła się również firma Blue Energy, która przekaże rodzinie sprzęt IT. Podobnie, kolejny raz podczas akcji „Dom z Serca” pomaga Fundacja iSowa, zapewniając mieszkańcom nowego domu „Magiczny Dywan” – interaktywną pomoc dydaktyczną dla dzieci.

Dzięki wsparciu wszystkich Partnerów akcji już za chwilę rodzina z Brus będzie mogła cieszyć się nowym, wymarzonym domem.

Na stronie internetowej akcji www.domzserca.pl można śledzić postępy prac przy dalszej budowie i wyposażeniu domu. Są tam publikowane informacje o podjętych podobnych działaniach pomocowych, zarówno przez Budimex, jak i inne firmy – Partnerów tego projektu. Patronami medialnymi akcji Dom z Serca 2 są Dziennik Bałtycki oraz Radio Gdańsk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków Biuro prasowe
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec
Problemy społeczne Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
2024-12-15 | 13:10

Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę

Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.