DPD Polska partnerem logistycznym akcji „Każdy może pomóc”
19 grudnia odbyła się 9. edycja akcji „Każdy może pomóc” organizowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Wolontariusze wspierani przez kurierów z oddziału DPD Polska w Gdańsku obdarowali świątecznymi upominkami ok. 650 podopiecznych gdańskiej pomocy społecznej.
Celem akcji „Każdy może pomóc” jest znalezienie darczyńców, którzy spełnią opisane w listach do Świętego Mikołaja świąteczne marzenia dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku. W ciągu ośmiu lat trwania akcji obdarowanych zostało blisko 4,5 tysiąca najmłodszych. Co roku upominki wręczane były podczas uroczystego finału w Międzynarodowych Targach Gdańskich. Tym razem, z powodu pandemii koronawirusa, darczyńcy odbierali listy wyłącznie drogą elektroniczną, a paczki z upominkami i torby ze słodyczami przygotowane w ramach równoległej akcji „Wigilijna paczka” trafiały do małych adresatów z rąk kurierów DPD Polska. Wszyscy dostawcy wyposażeni zostali w środki ochrony osobistej i zachowywali bezpieczny dystans.
Poza gdańskim oddziałem DPD Polska inicjatywę wspierali: Arena Gdańsk Operator, harcerze Okręgu Pomorskiego Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, wolontariat pracowniczy Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz firma Mosaic – cyrkowe atrakcje (dot. świątecznej oprawy akcji). Sponsorsko wsparli nas także pracownicy Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku oraz firm: DORACO Sp. z o.o. i TERMIKA Sp. z o.o. w Gdańsku.
Zobacz materiał wideo
https://www.youtube.com/watch?v=_M92RPfepl0&feature=youtu.be

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.