DPD Polska partnerem logistycznym akcji „Każdy może pomóc”
19 grudnia odbyła się 9. edycja akcji „Każdy może pomóc” organizowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Wolontariusze wspierani przez kurierów z oddziału DPD Polska w Gdańsku obdarowali świątecznymi upominkami ok. 650 podopiecznych gdańskiej pomocy społecznej.
Celem akcji „Każdy może pomóc” jest znalezienie darczyńców, którzy spełnią opisane w listach do Świętego Mikołaja świąteczne marzenia dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku. W ciągu ośmiu lat trwania akcji obdarowanych zostało blisko 4,5 tysiąca najmłodszych. Co roku upominki wręczane były podczas uroczystego finału w Międzynarodowych Targach Gdańskich. Tym razem, z powodu pandemii koronawirusa, darczyńcy odbierali listy wyłącznie drogą elektroniczną, a paczki z upominkami i torby ze słodyczami przygotowane w ramach równoległej akcji „Wigilijna paczka” trafiały do małych adresatów z rąk kurierów DPD Polska. Wszyscy dostawcy wyposażeni zostali w środki ochrony osobistej i zachowywali bezpieczny dystans.
Poza gdańskim oddziałem DPD Polska inicjatywę wspierali: Arena Gdańsk Operator, harcerze Okręgu Pomorskiego Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, wolontariat pracowniczy Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz firma Mosaic – cyrkowe atrakcje (dot. świątecznej oprawy akcji). Sponsorsko wsparli nas także pracownicy Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku oraz firm: DORACO Sp. z o.o. i TERMIKA Sp. z o.o. w Gdańsku.
Zobacz materiał wideo
https://www.youtube.com/watch?v=_M92RPfepl0&feature=youtu.be

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Burger King wchodzi do Zgorzelca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.