DPD Polska partnerem logistycznym akcji „Każdy może pomóc”
19 grudnia odbyła się 9. edycja akcji „Każdy może pomóc” organizowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Wolontariusze wspierani przez kurierów z oddziału DPD Polska w Gdańsku obdarowali świątecznymi upominkami ok. 650 podopiecznych gdańskiej pomocy społecznej.
Celem akcji „Każdy może pomóc” jest znalezienie darczyńców, którzy spełnią opisane w listach do Świętego Mikołaja świąteczne marzenia dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku. W ciągu ośmiu lat trwania akcji obdarowanych zostało blisko 4,5 tysiąca najmłodszych. Co roku upominki wręczane były podczas uroczystego finału w Międzynarodowych Targach Gdańskich. Tym razem, z powodu pandemii koronawirusa, darczyńcy odbierali listy wyłącznie drogą elektroniczną, a paczki z upominkami i torby ze słodyczami przygotowane w ramach równoległej akcji „Wigilijna paczka” trafiały do małych adresatów z rąk kurierów DPD Polska. Wszyscy dostawcy wyposażeni zostali w środki ochrony osobistej i zachowywali bezpieczny dystans.
Poza gdańskim oddziałem DPD Polska inicjatywę wspierali: Arena Gdańsk Operator, harcerze Okręgu Pomorskiego Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, wolontariat pracowniczy Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz firma Mosaic – cyrkowe atrakcje (dot. świątecznej oprawy akcji). Sponsorsko wsparli nas także pracownicy Grupy LOTOS S.A. w Gdańsku oraz firm: DORACO Sp. z o.o. i TERMIKA Sp. z o.o. w Gdańsku.
Zobacz materiał wideo
https://www.youtube.com/watch?v=_M92RPfepl0&feature=youtu.be

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.