Komunikaty PR

Foxy pomaga z UNICEF w walce z koronawirusem

2021-01-11  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

W mijającym roku dzięki działaniom UNICEF udało się dostarczyć m.in. środki ochrony osobistej do 1,8 mln pracowników medycznych oraz 2,5 mln zestawów do testowania na obecność COVID-19 do 56 krajów na całym świecie. Dzięki wsparciu darczyńców, UNICEF nieustannie pomaga najbardziej potrzebującym krajom walczącym z pandemią koronawirusa. Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, wspiera UNICEF przekazując na ten cel 250 000 zł.

 

Już po raz kolejny Foxy wspiera UNICEF w pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Dzięki wsparciu społecznie zaangażowanych firm, takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie na bieżąco reagować na kryzysy humanitarne. Pandemia koronawirusa wywołała niestabilność gospodarczą, która powoduje trudności w dostępie do podstawowych usług, zwiększa ryzyko przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć.

 

Od ponad 20 lat Foxy pomaga wspólnie z UNICEF, pokazując tym samym, że cele strategiczne UNICEF odpowiadają kierunkowi, w którym rozwija się firma. Foxy współpracuje z UNICEF w Polsce od 2009 roku, angażując się w cykliczną akcję skierowaną do uczniów polskich szkół pt. „Wszystkie Kolory Świata”. Foxy nie tylko przekazuje wsparcie finansowe, ale również szerzy informacje o działaniach pomocowych UNICEF wśród swoich klientów i partnerów biznesowych.

 

UNICEF pomaga dzieciom w wielu rejonach świata. Teraz ze względu na pandemię ta pomoc jest szczególnie ważna i cieszymy się, że w tym trudnym czasie mogliśmy również dołożyć naszą cegiełkę, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.

 

Foxy pomaga zarówno lokalnie jak i globalnie. Obecne czasy stawiają wiele wyzwań, jednak nie sposób porównać naszych warunków życia do tego, z czym mierzą się dzieci w krajach dotkniętych wojną, katastrofą naturalną czy kryzysem humanitarnym. Pandemia koronawirusa dokonała spustoszenia w krajach, gdzie system opieki zdrowotnej jest na słabym poziomie. Jej przytłaczający wpływ spowodował, że dotychczasowe działania humanitarne mogą zostać zaprzepaszczone. Dlatego tak ważne jest każde wsparcie w walce z koronawirusem.

 

Pandemia koronawirusa przyniosła wiele wyzwań, ale dzięki zaangażowaniu darczyńców UNICEF jest w stanie nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Dzieci nadal odczuwają skutki pandemii. W ponad 60 krajach kampanie rutynowych szczepień zostały przerwane, a niemal ćwierć miliarda uczniów wciąż nie może wrócić do szkół. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale napawa optymizmem wsparcie partnerów takich jak Foxy. Jesteśmy dumni z tej współpracy i z całego serca dziękujemy, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.

 

 

 

O UNICEF

 

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.

 

O ICT Poland (marka FOXY)

ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.

 

Od czasu wybuchu epidemii firma pomogła 100 instytucjom na terenie całej Polski. Produkty Foxy otrzymało: 35 szpitali, 42 domów i ośrodków pomocy społecznej oraz 23 inne instytucje (przedszkola, szkoły, pogotowia i domy dziecka). To łącznie ponad 21 000 kilogramów ręczników, papierów toaletowych i chusteczek. Dodatkowo Foxy przekazało 12 600 maseczek ochronnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ Biuro prasowe
2024-04-22 | 11:00

ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ

Warszawa, 18 kwietnia 2024 Fundacja Nauka. To Lubię ogłosiła dzisiaj uruchomienie nowego programu edukacyjnego dla szkół podstawowych i średnich pt. „Łowcy
Problemy społeczne Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
2024-04-12 | 06:00

Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .

Szacuje się, że w Polsce żyje ponad 4 miliony osób z niepełnosprawnościami i ograniczeniami ruchowymi. Z tej liczby około 200.000 osób, to mieszkańcy Pomorza. Dlatego
Problemy społeczne Dziecięcy oddział rehabilitacji w Jaworzu w nowych kolorach
2024-04-11 | 12:00

Dziecięcy oddział rehabilitacji w Jaworzu w nowych kolorach

PPG podsumowała realizację kolejnego projektu COLORFUL COMMUNITIES®, w ramach którego wykonała remont na Oddziale dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.