Foxy pomaga z UNICEF w walce z koronawirusem
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
W mijającym roku dzięki działaniom UNICEF udało się dostarczyć m.in. środki ochrony osobistej do 1,8 mln pracowników medycznych oraz 2,5 mln zestawów do testowania na obecność COVID-19 do 56 krajów na całym świecie. Dzięki wsparciu darczyńców, UNICEF nieustannie pomaga najbardziej potrzebującym krajom walczącym z pandemią koronawirusa. Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, wspiera UNICEF przekazując na ten cel 250 000 zł.
Już po raz kolejny Foxy wspiera UNICEF w pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom. Dzięki wsparciu społecznie zaangażowanych firm, takich jak ICT Poland, UNICEF jest w stanie na bieżąco reagować na kryzysy humanitarne. Pandemia koronawirusa wywołała niestabilność gospodarczą, która powoduje trudności w dostępie do podstawowych usług, zwiększa ryzyko przemocy domowej i przemocy ze względu na płeć.
Od ponad 20 lat Foxy pomaga wspólnie z UNICEF, pokazując tym samym, że cele strategiczne UNICEF odpowiadają kierunkowi, w którym rozwija się firma. Foxy współpracuje z UNICEF w Polsce od 2009 roku, angażując się w cykliczną akcję skierowaną do uczniów polskich szkół pt. „Wszystkie Kolory Świata”. Foxy nie tylko przekazuje wsparcie finansowe, ale również szerzy informacje o działaniach pomocowych UNICEF wśród swoich klientów i partnerów biznesowych.
UNICEF pomaga dzieciom w wielu rejonach świata. Teraz ze względu na pandemię ta pomoc jest szczególnie ważna i cieszymy się, że w tym trudnym czasie mogliśmy również dołożyć naszą cegiełkę, powiedział Tomasz Walicki, Dyrektor Marketingu ICT Poland.
Foxy pomaga zarówno lokalnie jak i globalnie. Obecne czasy stawiają wiele wyzwań, jednak nie sposób porównać naszych warunków życia do tego, z czym mierzą się dzieci w krajach dotkniętych wojną, katastrofą naturalną czy kryzysem humanitarnym. Pandemia koronawirusa dokonała spustoszenia w krajach, gdzie system opieki zdrowotnej jest na słabym poziomie. Jej przytłaczający wpływ spowodował, że dotychczasowe działania humanitarne mogą zostać zaprzepaszczone. Dlatego tak ważne jest każde wsparcie w walce z koronawirusem.
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele wyzwań, ale dzięki zaangażowaniu darczyńców UNICEF jest w stanie nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Dzieci nadal odczuwają skutki pandemii. W ponad 60 krajach kampanie rutynowych szczepień zostały przerwane, a niemal ćwierć miliarda uczniów wciąż nie może wrócić do szkół. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale napawa optymizmem wsparcie partnerów takich jak Foxy. Jesteśmy dumni z tej współpracy i z całego serca dziękujemy, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.
O ICT Poland (marka FOXY)
ICT Poland, właściciel marki Foxy, jest międzynarodową firmą produkującą materiały higieniczne. Firma od lat wspiera działania UNICEF, a z UNICEF Polska współpracuje od 2009 roku. Pierwszą akcją, w którą włączyła się ta firma, był globalny program edukacyjny „Szkoły dla Afryki”. Od 2012 roku ICT Poland wspiera prowadzone przez UNICEF programy szczepień. Stałym elementem współpracy ICT Poland oraz UNICEF Polska jest realizacja programu „Wszystkie Kolory Świata”. Firma finansuje druk materiałów i działania związane z jego realizacją w zaangażowanych w akcję szkołach. Na opakowaniach wybranych produktów marki Foxy, w okresie cyklicznej akcji promocyjnej, umieszczana jest informacja o celu oraz wysokości wsparcia firmy na rzecz UNICEF.
Od czasu wybuchu epidemii firma pomogła 100 instytucjom na terenie całej Polski. Produkty Foxy otrzymało: 35 szpitali, 42 domów i ośrodków pomocy społecznej oraz 23 inne instytucje (przedszkola, szkoły, pogotowia i domy dziecka). To łącznie ponad 21 000 kilogramów ręczników, papierów toaletowych i chusteczek. Dodatkowo Foxy przekazało 12 600 maseczek ochronnych.

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.