GOFIN wspiera UNICEF w pomocy dzieciom na całym świecie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN po raz kolejny przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Wsparcie finansowe firmy przyczyni się do pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN wspiera UNICEF już od ośmiu lat. W 2013 r. przekazało darowiznę na rzecz dzieci poszkodowanych na skutek klęski żywiołowej na Filipinach. W kolejnych latach UNICEF również mógł liczyć na pomoc firmy, zwłaszcza w sytuacji nagłych kryzysów humanitarnych. Przykładem jest wsparcie po trzęsieniu ziemi w Nepalu czy tsunami w Indonezji. Wydawnictwo GOFIN przekazało również środki w ramach kampanii UNICEF Polska „Więcej niż dzień” w 2018 roku, w której UNICEF apelował o pomoc dla noworodków oraz opiekę okołoporodową dla matek i kobiet w ciąży. W 2020 roku firma zaangażowała się także w akcję pomocową dla dzieci w Jemenie.
Obecne wyzwania związane z pandemią COVID-19 powodują, że wsparcie dla dzieci jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Ograniczony dostęp do edukacji, rosnąca skala ubóstwa i niedożywienia to codzienność najmłodszych w wielu krajach rozwijających się. UNICEF dzięki wsparciu Darczyńców indywidualnych i biznesowych może skutecznie nieść pomoc najbardziej potrzebującym.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN regularnie wspiera nasze działania na całym świecie. Dzięki pomocy firmy możemy ratować zdrowie i życie dzieci oraz poprawić ich warunki życia, szczególnie w tym trudnym czasie. To ogromne wsparcie, które powinno być przykładem dla innych przedsiębiorstw, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Kontynuacja udziału w Programie „Przyjaciel UNICEF” jest ważnym aspektem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym niezwykłym projekcie, niosącym pomoc potrzebującym dzieciom, żyjącym w najbardziej zagrożonych dla nich miejscach na ziemi. Szczególnego znaczenia nabierają działania realizowane przez UNICEF w tym bardzo wymagającym pandemicznym czasie. Jak obserwujemy UNICEF niesie pomoc nie tylko żywnościową czy wodno-sanitarną, ale również buduje ośrodki edukacyjne, organizuje szczepienia, stanowi natychmiastową pomoc w sytuacjach zagrożeń – wszystkie te działania w znaczący sposób wpływają na jakość i bezpieczeństwo dzieci żyjących w zagrożonych rejonach – dlatego jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowo skutecznej działalności, mówi Czesław Sławski, Prezes Zarządu Wydawnictwa Podatkowego GOFIN.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na stronie unicef.pl/biznes.
WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN
Od ponad 32 lat Wydawnictwo Podatkowe GOFIN dostarcza firmom, instytucjom i klientom indywidualnym fachowych informacji i wyjaśnień dotyczących praktycznego stosowania przepisów z zakresu: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń i prawa pracy. Kompleksowość i wygodę w dostępie do informacji zapewnia szeroka gama produktów obejmująca czasopisma specjalistyczne, Gazetę Podatkową, książki, serwisy internetowe i programy multimedialne.
UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od 75 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Burger King wchodzi do Zgorzelca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.