GOFIN wspiera UNICEF w pomocy dzieciom na całym świecie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN po raz kolejny przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Wsparcie finansowe firmy przyczyni się do pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN wspiera UNICEF już od ośmiu lat. W 2013 r. przekazało darowiznę na rzecz dzieci poszkodowanych na skutek klęski żywiołowej na Filipinach. W kolejnych latach UNICEF również mógł liczyć na pomoc firmy, zwłaszcza w sytuacji nagłych kryzysów humanitarnych. Przykładem jest wsparcie po trzęsieniu ziemi w Nepalu czy tsunami w Indonezji. Wydawnictwo GOFIN przekazało również środki w ramach kampanii UNICEF Polska „Więcej niż dzień” w 2018 roku, w której UNICEF apelował o pomoc dla noworodków oraz opiekę okołoporodową dla matek i kobiet w ciąży. W 2020 roku firma zaangażowała się także w akcję pomocową dla dzieci w Jemenie.
Obecne wyzwania związane z pandemią COVID-19 powodują, że wsparcie dla dzieci jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Ograniczony dostęp do edukacji, rosnąca skala ubóstwa i niedożywienia to codzienność najmłodszych w wielu krajach rozwijających się. UNICEF dzięki wsparciu Darczyńców indywidualnych i biznesowych może skutecznie nieść pomoc najbardziej potrzebującym.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN regularnie wspiera nasze działania na całym świecie. Dzięki pomocy firmy możemy ratować zdrowie i życie dzieci oraz poprawić ich warunki życia, szczególnie w tym trudnym czasie. To ogromne wsparcie, które powinno być przykładem dla innych przedsiębiorstw, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Kontynuacja udziału w Programie „Przyjaciel UNICEF” jest ważnym aspektem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym niezwykłym projekcie, niosącym pomoc potrzebującym dzieciom, żyjącym w najbardziej zagrożonych dla nich miejscach na ziemi. Szczególnego znaczenia nabierają działania realizowane przez UNICEF w tym bardzo wymagającym pandemicznym czasie. Jak obserwujemy UNICEF niesie pomoc nie tylko żywnościową czy wodno-sanitarną, ale również buduje ośrodki edukacyjne, organizuje szczepienia, stanowi natychmiastową pomoc w sytuacjach zagrożeń – wszystkie te działania w znaczący sposób wpływają na jakość i bezpieczeństwo dzieci żyjących w zagrożonych rejonach – dlatego jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowo skutecznej działalności, mówi Czesław Sławski, Prezes Zarządu Wydawnictwa Podatkowego GOFIN.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na stronie unicef.pl/biznes.
WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN
Od ponad 32 lat Wydawnictwo Podatkowe GOFIN dostarcza firmom, instytucjom i klientom indywidualnym fachowych informacji i wyjaśnień dotyczących praktycznego stosowania przepisów z zakresu: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń i prawa pracy. Kompleksowość i wygodę w dostępie do informacji zapewnia szeroka gama produktów obejmująca czasopisma specjalistyczne, Gazetę Podatkową, książki, serwisy internetowe i programy multimedialne.
UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od 75 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.
Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Burger King wchodzi do Zgorzelca
Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.