GOFIN wspiera UNICEF w pomocy dzieciom na całym świecie
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN po raz kolejny przedłużyło udział w programie „Przyjaciel UNICEF”. Wsparcie finansowe firmy przyczyni się do pomocy najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN wspiera UNICEF już od ośmiu lat. W 2013 r. przekazało darowiznę na rzecz dzieci poszkodowanych na skutek klęski żywiołowej na Filipinach. W kolejnych latach UNICEF również mógł liczyć na pomoc firmy, zwłaszcza w sytuacji nagłych kryzysów humanitarnych. Przykładem jest wsparcie po trzęsieniu ziemi w Nepalu czy tsunami w Indonezji. Wydawnictwo GOFIN przekazało również środki w ramach kampanii UNICEF Polska „Więcej niż dzień” w 2018 roku, w której UNICEF apelował o pomoc dla noworodków oraz opiekę okołoporodową dla matek i kobiet w ciąży. W 2020 roku firma zaangażowała się także w akcję pomocową dla dzieci w Jemenie.
Obecne wyzwania związane z pandemią COVID-19 powodują, że wsparcie dla dzieci jest teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek. Ograniczony dostęp do edukacji, rosnąca skala ubóstwa i niedożywienia to codzienność najmłodszych w wielu krajach rozwijających się. UNICEF dzięki wsparciu Darczyńców indywidualnych i biznesowych może skutecznie nieść pomoc najbardziej potrzebującym.
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN regularnie wspiera nasze działania na całym świecie. Dzięki pomocy firmy możemy ratować zdrowie i życie dzieci oraz poprawić ich warunki życia, szczególnie w tym trudnym czasie. To ogromne wsparcie, które powinno być przykładem dla innych przedsiębiorstw, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Kontynuacja udziału w Programie „Przyjaciel UNICEF” jest ważnym aspektem naszej działalności. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w tym niezwykłym projekcie, niosącym pomoc potrzebującym dzieciom, żyjącym w najbardziej zagrożonych dla nich miejscach na ziemi. Szczególnego znaczenia nabierają działania realizowane przez UNICEF w tym bardzo wymagającym pandemicznym czasie. Jak obserwujemy UNICEF niesie pomoc nie tylko żywnościową czy wodno-sanitarną, ale również buduje ośrodki edukacyjne, organizuje szczepienia, stanowi natychmiastową pomoc w sytuacjach zagrożeń – wszystkie te działania w znaczący sposób wpływają na jakość i bezpieczeństwo dzieci żyjących w zagrożonych rejonach – dlatego jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej wyjątkowo skutecznej działalności, mówi Czesław Sławski, Prezes Zarządu Wydawnictwa Podatkowego GOFIN.
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na stronie unicef.pl/biznes.
WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN
Od ponad 32 lat Wydawnictwo Podatkowe GOFIN dostarcza firmom, instytucjom i klientom indywidualnym fachowych informacji i wyjaśnień dotyczących praktycznego stosowania przepisów z zakresu: podatków, rachunkowości, ubezpieczeń i prawa pracy. Kompleksowość i wygodę w dostępie do informacji zapewnia szeroka gama produktów obejmująca czasopisma specjalistyczne, Gazetę Podatkową, książki, serwisy internetowe i programy multimedialne.
UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od 75 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej - UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.