Komunikaty PR

Kilkuset Powstańców Warszawskich otrzyma świąteczne paczki

2020-12-07  |  17:00

Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej akcji „Pamiętam, pomagam”, podczas której kilkuset Powstańców Warszawskich otrzyma paczki z żywnością. Znajdują się w nich delikatesowe produkty: wędliny, wypieki, herbaty, kawy, produkty świąteczne oraz słodycze. Wydarzenie organizuje Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Dom Wsparcia dla Powstańców Warszawskich, a finansowo wspiera je wiele firm.

To już kolejna edycja akcji „Pamiętam, pomagam”, mająca na celu pomoc bohaterom Powstania Warszawskiego. Przed świętami Bożego Narodzenia, Wielkanocą oraz Dniem Niepodległości, otrzymują oni paczki z żywnością. Są to specjalnie przygotowane dania lub wysokiej jakości produkty delikatesowe, które mają umilić im świąteczny czas. Jak zaznacza Rafał Szczepański, prezes Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego, to również okazanie pamięci o weteranach Rzeczypospolitej. – „Pamiętamy, pomagamy” to hasło naszych akcji, które oddaje w pełni ich znaczenie. Paczki z żywnością w ważnych chwilach to piękna symbolika. Przekazujemy podarunki, razem przeżywamy świąteczny czas, rozmawiamy i pokazujemy, że zależy nam na osobach, które walczyły o wolność Polski – zaznacza Rafał Szczepański.

Organizatorzy planują dostarczyć do Powstańców Warszawskich ok. 200 paczek. Za ich dystrybucję odpowiada Dom Wsparcia dla Powstańców Warszawskich, dysponujący odpowiednim sprzętem do dowozu przesyłek w reżimie sanitarnym. – Codziennie jesteśmy z Powstańcami. Zawozimy im posiłki, lekarstwa oraz zakupy. Nasi pracownicy i wolontariusze są w pełni przeszkoleni. Stosują środki dezynfekcji oraz korzystają z masek ochronnych i rękawiczek jednorazowych – mówi Janusz Owsiany, który kieruje Domem Wsparcia Dla Powstańców Warszawskich.

Akcję świąteczną „Pamiętam, pomagam” wsparło 20 firm, z czego aż 14 członków Polskiego Związku Firm Deweloperskich (Ama-Bud, Archicom, BBI Development, Dantex, Immobart, Marvipol Development, Matexi Polska, Novisa Development, Robyg, Tryboń PPI, Unidevelopment, Volumetric, Yareal, Uniqua) oraz dwie osoby prywatne: Ewa Radojewska oraz Sven-Torsten Kain. – Wraz z firmami deweloperskimi od lat pomagamy bohaterom Warszawy. Jesteśmy z nimi na dobre i na złe. Finansujemy budowę miejsc pamięci, paczki świąteczne oraz bieżącą pomoc. Dziękuję koleżankom i kolegom oraz firmom członkowskim za udział w tym projekcie – powiedział Grzegorz Kiełpsz, prezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Oprócz tego wydarzenie współorganizują: Amest Otwock Sp. z o.o., Centrum Praskie Koneser oraz Sokołów S.A.

To dla nas wiele znaczy, że tyle osób wciąż o nas pamięta. Dziękuję dziesiątkom wolontariuszy i wielu przedsiębiorstwom, które tak hojnie przekazują datki. Powstańcy Warszawscy to osoby po 90-tym roku życia. Dla niektórych z nas to ostatnie święta w smutnym czasie samoizolacji. Z dala od rodziny i przyjaciół szczególnie docenia się takie gesty – dodaje Zbigniew Galperyn ps. Antek, Prezes Związku Powstańców Warszawskich.    

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.