Komunikaty PR

KRISPOL Sp. z o.o. dołącza do „Przyjaciół UNICEF”

2021-12-02  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Producent bram i stolarki otworowej pod marką KRISPOL Sp. z o.o. został nowym „Przyjacielem UNICEF”. Firma przekaże UNICEF Polska środki finansowe, dzięki którym organizacja będzie nieść pomoc najbardziej potrzebującym dziewczętom i chłopcom z najuboższych krajów świata.

 

UNICEF szacuje, że co czwarte dziecko na świecie potrzebuje pomocy humanitarnej lub długofalowej. W ostatnim czasie sytuację znacznie pogorszyła pandemia COVID-19, która wywołała efekt domina, dramatycznie wpływając na zdrowie, życie i dobrobyt dzieci. Skutki koronawirusa najbardziej dotykają najmłodszych w krajach ubogich i ogarniętych wojną.

Współpraca firm z organizacją pomocową taką jak UNICEF to przede wszystkim realna pomoc dla dzieci, ale także wzajemna inspiracja, szerszy zakres działania oraz większy dostęp do zasobów i rozwiązań. Przystępując do grona firm wspierających naszą organizację, KRISPOL uzupełnia swoją podstawową misję o elementy i wartości społeczne, powiedziała Renata Bem, Zastępca Dyrektora Generalnego UNICEF Polska.  

Niezwykle istotnym elementem pomocy niesionej przez UNICEF dzieciom poszkodowanym w kryzysach humanitarnych jest wsparcie psychologiczne dzieci doświadczonych przez wojnę, przemoc, skrajne ubóstwo i klęski żywiołowe. Tylko w ubiegłym roku, poprzez szereg interwencji, organizacja objęła wsparciem psychologicznym 47,2 mln dzieci i ich opiekunów w Syrii, Jemenie czy Haiti. Środki przekazane przez nowego „Przyjaciela UNICEF” zostaną także przeznaczone na sfinansowanie programów wsparcia psychologicznego realizowanych przez organizację.

Los potrzebujących dzieci nigdy nie był nam obojętny. Jako firma odpowiedzialna społecznie chcemy dzielić się dobrem i realnie zmieniać ich życie na lepsze. To nasz moralny obowiązek, szczególnie w dzisiejszych trudnych i niepewnych czasach, kiedy poczucie bezpieczeństwa, wolność, prawo do rozwoju, a także troska o potrzeby dzieci są często zaniedbywane. Powinniśmy pamiętać, że świat, jaki pokażemy dzieciom, będzie światem, który odzwierciedlą w przyszłości. Wierzymy, że każde dziecko – niezależnie od miejsca, w jakim żyje, ma prawo do pełnej ochrony, opieki medycznej i edukacji, która jest swoistym oknem na świat. Mam nadzieję, że nasze wsparcie przyczyni się do poprawienia losu najmłodszych oraz zainspiruje inne firmy do podjęcia podobnych działań, komentuje Karol Krysiński Prezes KRISPOL Sp. z o.o.

Partnerstwo z organizacjami takimi jak UNICEF daje firmom możliwość ratowania życia najmłodszych, przy jednoczesnym osiąganiu celów biznesowych. Globalny zasięg organizacji, rozpoznawalność i wiarygodność pomagają budować pozycję marki, ocieplać wizerunek firmy oraz jednoczyć i angażować pracowników. Dla przedsiębiorstwa organizacja pozarządowa może być też źródłem inspiracji i wiedzy na temat problemów społecznych, a także partnerem przy realizacji strategii CSR.

Cieszy fakt, że coraz więcej firm, w tym KRISPOL Sp. z o.o., działa wspólnie z UNICEF Polska na rzecz najmłodszych w krajach najbardziej potrzebujących wsparcia. Łącząc siły, mogą zapewnić dzieciom możliwość rozwinięcia ich potencjału i lepszą przyszłość. Pomoc dotrze tam, gdzie jest najbardziej potrzebna.

UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. „Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na: unicef.pl/biznes.


O KRISPOL

Firma KRISPOL  jest wiodącym europejskim producentem stolarki otworowej – bram, okien, osłon i drzwi, obecnym w branży od ponad 30 lat. Oferuje kompleksowe rozwiązania dla domu i przemysłu z dedykowaną linią napędów marki STARCUS i systemem inteligentnego domu myKRISPOL. Firma łączy cele biznesowe z misją społeczną, a także obejmuje mecenat nad wydarzeniami sportowymi. Sport i działania prospołeczne na stałe wpisały się w DNA firmy KRISPOL i stanowią ważny element strategii przedsiębiorstwa.

O UNICEF

UNICEF od 75 lat ratuje życie dzieci, broni ich praw i pomaga im wykorzystać potencjał, jaki posiadają. Nigdy się nie poddajemy!

Pracujemy w najtrudniejszych miejscach na świecie, aby dotrzeć do najbardziej pokrzywdzonych dzieci. W ponad 190 krajach i terytoriach pracujemy #dlakazdegodziecka, aby budować lepszy świat dla wszystkich. Przed, w trakcie i po kryzysach humanitarnych jesteśmy na miejscu niosąc ratującą życie pomoc i nadzieję dzieciom i ich rodzinom. Realizujemy nie tylko działania pomocowe, ale także edukacyjne. Wierzymy, że edukacja to jedna z najbardziej skutecznych form zmieniania świata. W Polsce pracujemy ze szkołami i samorządami, aby prawa dziecka były zawsze przestrzegane, a głos młodych ludzi słyszany i respektowany. Jesteśmy apolityczni i bezstronni, ale nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia i przyszłości. Więcej informacji na unicef.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu Biuro prasowe
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.