Komunikaty PR

Lidl Polska pomógł spełnić marzenia – Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie

2023-12-19  |  14:15
Biuro prasowe

W sobotę, 16 grudnia, w Poznaniu odbyła się Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie, zatytułowana „Urodziny na galowo”. Głównym partnerem wydarzenia był Lidl Polska, który wspiera Fundację od 2014 r. Tegoroczna Gala była zwieńczeniem obchodów XX-lecia istnienia Fundacji i spełnienia przez nią ponad 10 tys. marzeń chorych dzieci. 

Fundacja Mam Marzenie ma wyjątkową misję spełniać najskrytsze pragnienia dzieci zmagających się z chorobą. Aby uczcić XX-lecie swojego istnienia, Fundacja zorganizowała wyjątkowy wieczór pod hasłem „Urodziny na galowo” w poznańskiej Auli UAM. Lidl Polska, jako wieloletni partner Mam Marzenie, został głównym partnerem Gali. Sieć przekazała środki pieniężne na spełnienie marzenia Dawida, który marzył o nowym rowerze oraz środki na realizację kolejnych kilkunastu życzeń dzieci.  

„Jako Lidl Polska, od wielu lat wspieramy Fundację Mam Marzenie m.in. jako główny partner corocznej Wielkiej Gali Charytatywnej. Ten piękny koncert jest pewnym podsumowaniem oraz zaprezentowaniem Fundacji osobom, które dotychczas jej nie znały. Działaniu Fundacji przyświeca piękna idea – spełnianie dziecięcych marzeń, aby zapewnić im niezapomniane przeżycia, dające radość i siłę do walki z chorobą. Wierzymy w misję Fundacji i moc, którą daje podbudowana nadzieja” mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. 

Galę, poprowadzoną przez Małgorzatę Kożuchowską i Rafała Zawieruchę, uświetniły występy Arka Kłusowskiego, Jacka MEZO Mejera oraz Johna Portera. Wśród zaproszonych byli partnerzy i przyjaciele Fundacji, którzy wspierają jej szlachetny cel. Do osób, który szczególnie wspomagają działalność Mam Marzenie, powędrowały specjalne nagrody – „Marzenki”. 

Bardzo cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie Lidl Polska przy realizacji dziecięcych marzeń. Wspólnie spełniliśmy ich już prawie 100, a kolejne są w trakcie realizacji. Cieszymy się, że możemy gościć nie tylko przedstawicieli zarządu sieci, ale również pracowników na naszej Gali. Dzięki temu każdy pracownik Lidl może przekonać się, że przekazywane środki spełniają dziecięce marzenia” – mówi Sebastian Uzar, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.