Komunikaty PR

Lidl Polska pomógł spełnić marzenia – Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie

2023-12-19  |  14:15
Biuro prasowe

W sobotę, 16 grudnia, w Poznaniu odbyła się Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie, zatytułowana „Urodziny na galowo”. Głównym partnerem wydarzenia był Lidl Polska, który wspiera Fundację od 2014 r. Tegoroczna Gala była zwieńczeniem obchodów XX-lecia istnienia Fundacji i spełnienia przez nią ponad 10 tys. marzeń chorych dzieci. 

Fundacja Mam Marzenie ma wyjątkową misję spełniać najskrytsze pragnienia dzieci zmagających się z chorobą. Aby uczcić XX-lecie swojego istnienia, Fundacja zorganizowała wyjątkowy wieczór pod hasłem „Urodziny na galowo” w poznańskiej Auli UAM. Lidl Polska, jako wieloletni partner Mam Marzenie, został głównym partnerem Gali. Sieć przekazała środki pieniężne na spełnienie marzenia Dawida, który marzył o nowym rowerze oraz środki na realizację kolejnych kilkunastu życzeń dzieci.  

„Jako Lidl Polska, od wielu lat wspieramy Fundację Mam Marzenie m.in. jako główny partner corocznej Wielkiej Gali Charytatywnej. Ten piękny koncert jest pewnym podsumowaniem oraz zaprezentowaniem Fundacji osobom, które dotychczas jej nie znały. Działaniu Fundacji przyświeca piękna idea – spełnianie dziecięcych marzeń, aby zapewnić im niezapomniane przeżycia, dające radość i siłę do walki z chorobą. Wierzymy w misję Fundacji i moc, którą daje podbudowana nadzieja” mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska. 

Galę, poprowadzoną przez Małgorzatę Kożuchowską i Rafała Zawieruchę, uświetniły występy Arka Kłusowskiego, Jacka MEZO Mejera oraz Johna Portera. Wśród zaproszonych byli partnerzy i przyjaciele Fundacji, którzy wspierają jej szlachetny cel. Do osób, który szczególnie wspomagają działalność Mam Marzenie, powędrowały specjalne nagrody – „Marzenki”. 

Bardzo cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie Lidl Polska przy realizacji dziecięcych marzeń. Wspólnie spełniliśmy ich już prawie 100, a kolejne są w trakcie realizacji. Cieszymy się, że możemy gościć nie tylko przedstawicieli zarządu sieci, ale również pracowników na naszej Gali. Dzięki temu każdy pracownik Lidl może przekonać się, że przekazywane środki spełniają dziecięce marzenia” – mówi Sebastian Uzar, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.