Lidl Polska pomógł spełnić marzenia – Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie
W sobotę, 16 grudnia, w Poznaniu odbyła się Gala Charytatywna Fundacji Mam Marzenie, zatytułowana „Urodziny na galowo”. Głównym partnerem wydarzenia był Lidl Polska, który wspiera Fundację od 2014 r. Tegoroczna Gala była zwieńczeniem obchodów XX-lecia istnienia Fundacji i spełnienia przez nią ponad 10 tys. marzeń chorych dzieci.
Fundacja Mam Marzenie ma wyjątkową misję – spełniać najskrytsze pragnienia dzieci zmagających się z chorobą. Aby uczcić XX-lecie swojego istnienia, Fundacja zorganizowała wyjątkowy wieczór pod hasłem „Urodziny na galowo” w poznańskiej Auli UAM. Lidl Polska, jako wieloletni partner Mam Marzenie, został głównym partnerem Gali. Sieć przekazała środki pieniężne na spełnienie marzenia Dawida, który marzył o nowym rowerze oraz środki na realizację kolejnych kilkunastu życzeń dzieci.
„Jako Lidl Polska, od wielu lat wspieramy Fundację Mam Marzenie m.in. jako główny partner corocznej Wielkiej Gali Charytatywnej. Ten piękny koncert jest pewnym podsumowaniem oraz zaprezentowaniem Fundacji osobom, które dotychczas jej nie znały. Działaniu Fundacji przyświeca piękna idea – spełnianie dziecięcych marzeń, aby zapewnić im niezapomniane przeżycia, dające radość i siłę do walki z chorobą. Wierzymy w misję Fundacji i moc, którą daje podbudowana nadzieja” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.
Galę, poprowadzoną przez Małgorzatę Kożuchowską i Rafała Zawieruchę, uświetniły występy Arka Kłusowskiego, Jacka MEZO Mejera oraz Johna Portera. Wśród zaproszonych byli partnerzy i przyjaciele Fundacji, którzy wspierają jej szlachetny cel. Do osób, który szczególnie wspomagają działalność Mam Marzenie, powędrowały specjalne nagrody – „Marzenki”.
„Bardzo cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie Lidl Polska przy realizacji dziecięcych marzeń. Wspólnie spełniliśmy ich już prawie 100, a kolejne są w trakcie realizacji. Cieszymy się, że możemy gościć nie tylko przedstawicieli zarządu sieci, ale również pracowników na naszej Gali. Dzięki temu każdy pracownik Lidl może przekonać się, że przekazywane środki spełniają dziecięce marzenia” – mówi Sebastian Uzar, Prezes Zarządu Fundacji Mam Marzenie.
Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Polacy boją się obniżenia poziomu życia na emeryturze. 40 proc. na ten cel oszczędza
Myśląc o emeryturze, dwa razy więcej Polaków odczuwa lęk niż nadzieję – wynika z badania ING Banku Śląskiego. Blisko połowa badanych spodziewa się obniżenia swojego poziomu życia po zakończeniu pracy. Mimo to wciąż mniejszość Polaków, bo 39 proc., oszczędza z myślą o tym okresie życia. Ten odsetek jednak stopniowo rośnie. Ponad 2/3 słabo orientuje się w instrumentach finansowych, które pozwalają gromadzić środki na emeryturę.
Polityka
Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna
Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.