Maja Ostaszewska z Grand Prix i tytułem Inspiratorki Roku w Bizneswoman Roku

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Grand Prix to nagroda dla liderki opinii, która przeciera szlaki oraz inspiruje inne kobiety do podejmowania odważnych działań. Tytułem Inspiratorki Roku wyróżniono Maję Ostaszewską. Natomiast za wieloletnią działalność społeczną doceniono Karolinę Adamska-Woźniak, prezeskę Fundacji Mam Marzenie.
Poznaliśmy już laureatki XI edycji konkursu Bizneswoman Roku, który nagradza przedsiębiorcze kobiety. Jednak Polki z roku na rok osiągają coraz większe sukcesy, nie tylko na zawodowej ścieżce. Angażują się w działania społeczne. Akcentują, że kobiety mogą i robią wielkie rzeczy. Takie właśnie postawy powinny być szczególnie promowane.
W tej edycji konkursu Jury przyznało Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku Mai Ostaszewskiej za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jednej z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej docenianych przez krytyków aktorek, dwukrotnej laureatki Polskiej Akademii Filmowej, jest dziś kluczowym głosem Polek.
Mastercard od wielu lat wspiera kobiety w dążeniu do sukcesu, wierząc w niezwykle budującą siłę różnorodności i siłę kobiet. Równie gorąco kibicujemy tym, które będąc opiniotwórczym głosem Polek, zachęcają je do działania i przekraczania własnych granic. Kobiety, które z zaangażowaniem i determinacją realizują własne pomysły na życie, nie tylko stanowią niezwykłą inspirację, ale także przyczyniają się do tworzenia świata nieograniczonych możliwości, którego wizja jest szczególna bliska Mastercard” - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe
Z kolei nagrodę specjalną za całokształt działalności od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w konkursie XI edycji Bizneswoman Roku zdobyła Karolina Adamska-Woźniak prezeska Fundacji Mam Marzenie. To organizacja, która od 2003 roku zrzesza wolontariuszy w całej Polsce i spełnia największe marzenia ciężko chorych dzieci. Dzięki temu od początku swojej działalności spełniła ponad 8500 marzeń, dając małym marzycielom choć na chwilę zapomnieć o trudnościach z którymi mierzą się na co dzień.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.