Komunikaty PR

Maja Ostaszewska z Grand Prix i tytułem Inspiratorki Roku w Bizneswoman Roku

2020-03-24  |  01:00
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Grand Prix  to nagroda dla liderki opinii, która przeciera szlaki oraz inspiruje inne kobiety do podejmowania odważnych działań. Tytułem Inspiratorki Roku wyróżniono Maję Ostaszewską. Natomiast za wieloletnią działalność społeczną doceniono Karolinę Adamska-Woźniak, prezeskę Fundacji Mam Marzenie.

 

Poznaliśmy już laureatki XI edycji konkursu Bizneswoman Roku, który nagradza przedsiębiorcze kobiety. Jednak Polki z roku na rok osiągają coraz większe sukcesy, nie tylko na zawodowej ścieżce. Angażują się w działania społeczne. Akcentują, że kobiety mogą i robią wielkie rzeczy. Takie właśnie postawy powinny być szczególnie promowane.

 

W tej edycji konkursu Jury przyznało Grand Prix w kategorii Inspiratorka Roku Mai Ostaszewskiej za aktywną działalność społeczną, odwagę, ważny głos w sprawach istotnych dla kobiet i nie tylko. Jury doceniło osobiste zaangażowanie laureatki oraz wykorzystanie wpływu jako liderki opinii publicznej dla celów wyższych. Uznano, że głos Mai Ostaszewskiej, jednej z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej docenianych przez krytyków aktorek, dwukrotnej laureatki Polskiej Akademii Filmowej, jest dziś kluczowym głosem Polek.

Mastercard od wielu lat wspiera kobiety w dążeniu do sukcesu, wierząc w niezwykle budującą siłę różnorodności i siłę kobiet. Równie gorąco kibicujemy tym, które będąc opiniotwórczym głosem Polek, zachęcają je do działania i przekraczania własnych granic. Kobiety, które z zaangażowaniem i determinacją realizują własne pomysły na życie, nie tylko stanowią niezwykłą inspirację, ale także przyczyniają się do tworzenia świata nieograniczonych możliwości, którego wizja jest szczególna bliska Mastercard”  - mówi Marta Życińska, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe

Z kolei nagrodę specjalną za całokształt działalności od Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką w konkursie XI edycji Bizneswoman Roku zdobyła Karolina Adamska-Woźniak prezeska Fundacji Mam Marzenie. To organizacja, która od 2003 roku zrzesza wolontariuszy w całej Polsce i spełnia największe marzenia ciężko chorych dzieci. Dzięki temu od początku swojej działalności spełniła ponad 8500 marzeń, dając małym marzycielom choć na chwilę zapomnieć o trudnościach z którymi mierzą się na co dzień.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej Biuro prasowe
2024-11-26 | 09:40

Pierwsza Gwiazdka Samodzielności zaświeci dla wychowanków pieczy zastępczej

Nowy świąteczny projekt Fundacji Dobrych Inicjatyw Fundacja Dobrych Inicjatyw (FDI) zaprasza firmy oraz osoby prywatne do włączenia się w wyjątkowy projekt „Pierwsza Gwiazdka
Problemy społeczne 25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET
2024-11-22 | 15:00

25.11 - MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ ELIMINACJI PRZEMOCY WOBEC KOBIET

Co roku 25 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet. W obliczu statystyk, które alarmują o skali przemocy fizycznej i psychicznej, trudno pozostać
Problemy społeczne Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu
2024-11-18 | 15:15

Urodziny Kanga Foundation – nowoczesna dobroczynność w działaniu

29 listopada w Gdańsku Kanga Foundation zaprasza Przyjaciół Fundacji na wyjątkową uroczystość urodzinową. To wydarzenie będzie okazją, by podsumować dotychczasowe sukcesy oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.