Komunikaty PR

Mikomax Smart Office – nowy „Przyjaciel UNICEF”

2021-01-28  |  23:45
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Producent wyposażenia biur Mikomax Smart Office został nowym „Przyjacielem UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść pomoc najbardziej potrzebującym dziewczętom i chłopcom z najuboższych krajów świata.

 

Firma Mikomax Smart Office kontynuuje wsparcie działań UNICEF na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu firmy w program UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”, organizacja dostarczyła najmłodszym aż 30 000 dawek ratujących życie szczepionek. Teraz Mikomax Smart Office, jako partner organizacji, dołącza do programu wsparcia „Przyjaciel UNICEF”.

 

Jest nam niezmiernie miło powitać firmę Mikomax Smart Office w gronie „Przyjaciół UNICEF”. To dzięki społecznie zaangażowanym firmom możemy nieść pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom jeszcze skuteczniej. Razem będziemy zmieniać życie dzieci na lepsze, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

 

Możliwość współtworzenia tak szlachetnej inicjatywy, jaką jest właśnie grono „Przyjaciół UNICEF”, napawa nas dumą. Cieszymy się, że możemy wspomóc UNICEF Polska i zapewnić realne wsparcie dla najbardziej potrzebujących dzieci. Głęboko wierzymy w słuszność akcji pomocowych o zasięgu globalnym, opartych na współpracy, powiedział Janusz Mikołajczyk, Prezes Zarządu Mikomax Smart Office.

 

To dzięki zaangażowaniu Darczyńców indywidualnych i biznesowych UNICEF może realizować swoją misję, dając dzieciom szansę na lepszą przyszłość. Firma Mikomax Smart Office przekazała wsparcie finansowe na rzecz pomocy dzieciom na świecie, aby najmłodsi mieli dostęp do żywności, wody pitnej czy edukacji. Obecnie UNICEF szacuje, że ponad 190 mln dzieci w 149 krajach potrzebuje pomocy. Wsparcie firm takich jak Mikomax Smart Office, pozwala zdążyć z pomocą tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.

 

Biznes ma w sobie moc inicjowania pozytywnych zmian w społeczeństwie. Coraz więcej polskich firm działa wspólnie z UNICEF Polska na rzecz najmłodszych w krajach najbardziej potrzebujących wsparcia. Działając razem, zapewniamy dzieciom możliwość rozwinięcia ich potencjału. Mimo wielu wyzwań to właśnie zaangażowanie Darczyńców napawa optymizmem.

 

 „Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie https://unicef.pl/chce-pomoc/nasze-programy/przyjaciel-unicef

 

O Mikomax Smart Office

Mikomax Smart Office to polski producent wyposażenia biur, współpracujący z klientami z całego świata. Firma projektuje przestrzeń pracy, a jej flagowymi produktami są rozwiązania z linii Hush, czyli niezależne kabiny akustyczne do rozmów telefonicznych, pracy w skupieniu i spotkań. W swoim portfolio firma posiada także wiele innych nowatorskich projektów, takich jak biurko Stand Up nagrodzone Red Dot Award oraz klasyczne rozwiązania biurowe.

https://mikomaxsmartoffice.com/pl/

 

O UNICEF

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.