Mikomax Smart Office – nowy „Przyjaciel UNICEF”
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Producent wyposażenia biur Mikomax Smart Office został nowym „Przyjacielem UNICEF”. Wspólnie z największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci, będzie nieść pomoc najbardziej potrzebującym dziewczętom i chłopcom z najuboższych krajów świata.
Firma Mikomax Smart Office kontynuuje wsparcie działań UNICEF na rzecz najbardziej potrzebujących dzieci. W ubiegłym roku, dzięki zaangażowaniu firmy w program UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”, organizacja dostarczyła najmłodszym aż 30 000 dawek ratujących życie szczepionek. Teraz Mikomax Smart Office, jako partner organizacji, dołącza do programu wsparcia „Przyjaciel UNICEF”.
Jest nam niezmiernie miło powitać firmę Mikomax Smart Office w gronie „Przyjaciół UNICEF”. To dzięki społecznie zaangażowanym firmom możemy nieść pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom jeszcze skuteczniej. Razem będziemy zmieniać życie dzieci na lepsze, powiedział Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
Możliwość współtworzenia tak szlachetnej inicjatywy, jaką jest właśnie grono „Przyjaciół UNICEF”, napawa nas dumą. Cieszymy się, że możemy wspomóc UNICEF Polska i zapewnić realne wsparcie dla najbardziej potrzebujących dzieci. Głęboko wierzymy w słuszność akcji pomocowych o zasięgu globalnym, opartych na współpracy, powiedział Janusz Mikołajczyk, Prezes Zarządu Mikomax Smart Office.
To dzięki zaangażowaniu Darczyńców indywidualnych i biznesowych UNICEF może realizować swoją misję, dając dzieciom szansę na lepszą przyszłość. Firma Mikomax Smart Office przekazała wsparcie finansowe na rzecz pomocy dzieciom na świecie, aby najmłodsi mieli dostęp do żywności, wody pitnej czy edukacji. Obecnie UNICEF szacuje, że ponad 190 mln dzieci w 149 krajach potrzebuje pomocy. Wsparcie firm takich jak Mikomax Smart Office, pozwala zdążyć z pomocą tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.
Biznes ma w sobie moc inicjowania pozytywnych zmian w społeczeństwie. Coraz więcej polskich firm działa wspólnie z UNICEF Polska na rzecz najmłodszych w krajach najbardziej potrzebujących wsparcia. Działając razem, zapewniamy dzieciom możliwość rozwinięcia ich potencjału. Mimo wielu wyzwań to właśnie zaangażowanie Darczyńców napawa optymizmem.
„Przyjaciel UNICEF” jest programem skierowanym do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest to szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, niosącą dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną. Więcej informacji na temat programu na stronie https://unicef.pl/chce-pomoc/nasze-programy/przyjaciel-unicef
O Mikomax Smart Office
Mikomax Smart Office to polski producent wyposażenia biur, współpracujący z klientami z całego świata. Firma projektuje przestrzeń pracy, a jej flagowymi produktami są rozwiązania z linii Hush, czyli niezależne kabiny akustyczne do rozmów telefonicznych, pracy w skupieniu i spotkań. W swoim portfolio firma posiada także wiele innych nowatorskich projektów, takich jak biurko Stand Up nagrodzone Red Dot Award oraz klasyczne rozwiązania biurowe.
https://mikomaxsmartoffice.com/pl/
O UNICEF
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa od ponad 70 lat działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. Więcej informacji na stronie unicef.pl
ZNAMY NOMINOWANYCH DO NAGRODY KORCZAKA W 2024 ROKU
ŁOWCY METEORYTÓW W NOWYM PROGRAMIE EDUKACYJNYM DLA SZKÓŁ
Mieszkańcy Pomorza wypożyczą nieodpłatnie sprzęt rehabilitacyjny .
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.