Misjapomoc.pmm.org.pl – Ty decydujesz jak pomagasz!
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Wraz ze wzrostem osób chcących aktywnie wspierać organizacje pomocowe, powstają nowe narzędzia dające swobodę decydowania o tym, jaki komunikat chcemy dołączyć do zbiórki i jaki cel jest nam najbliższy. Polska Misja Medyczna uruchomiła własną platformę, MisjaPomoc.pmm.org.pl, dając przestrzeń dla darczyńców do samodzielnego kreowania zbiórek charytatywnych.
Platformy takie jak https://misjapomoc.pmm.org.pl/ pozwalają samemu wybrać cel zbiórki i sposób dotarcia do osób, które mogą ją wesprzeć. Okazją do zorganizowania zbiórki może być ważna uroczystość w naszym życiu, jak wesele czy uzyskanie dyplomu, postanowienie noworoczne czy udział w maratonie. Dostępne obszary – pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Syrii, pomoc medyczna dla matek i dzieci czy zakup żywności w krajach dotkniętych głodem to jedne z propozycji, które mogą posłużyć do wskazania własnego celu zbiórki i wsparcia większego programu pomocy humanitarnej i medycznej. Założyciel sam decyduje, jaką kwotę chce zebrać, nadaje zbiórce tytuł i wybiera opis. Po czym może udostępniać ją w sieciach społecznościowych, zachęcając znajomych do wsparcia swojej inicjatywy. Dostępna jest również opcja wspólnej zbiórki, którą można prowadzić w ramach zespołu – to rozwiązanie chętnie wykorzystywane w momentach intensywnego zapotrzebowania na natychmiastową pomoc, na przykład po wystąpieniu katastrofy naturalnej. Pracodowacy mogą zachęcić swój zespół do wsparcia konkretnej organizacji, przy okazji pokazując zaangażowanie w ramach prowadzonej ze swojej inicjatywy zbiórki środków.
Aby założyć własną zbiórkę wystarczy wejść na stronę https://misjapomoc.pmm.org.pl/ i wybrać interesującą nas opcję. Wszystkie środki przekazane za pośrednictwem platformy zostaną wykorzystane przez Polską Misję Medyczną na pomoc w miejscach, w których jest najbardziej potrzebna.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.