Misjapomoc.pmm.org.pl – Ty decydujesz jak pomagasz!
PMM
ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl
Wraz ze wzrostem osób chcących aktywnie wspierać organizacje pomocowe, powstają nowe narzędzia dające swobodę decydowania o tym, jaki komunikat chcemy dołączyć do zbiórki i jaki cel jest nam najbliższy. Polska Misja Medyczna uruchomiła własną platformę, MisjaPomoc.pmm.org.pl, dając przestrzeń dla darczyńców do samodzielnego kreowania zbiórek charytatywnych.
Platformy takie jak https://misjapomoc.pmm.org.pl/ pozwalają samemu wybrać cel zbiórki i sposób dotarcia do osób, które mogą ją wesprzeć. Okazją do zorganizowania zbiórki może być ważna uroczystość w naszym życiu, jak wesele czy uzyskanie dyplomu, postanowienie noworoczne czy udział w maratonie. Dostępne obszary – pomoc ofiarom trzęsienia ziemi w Syrii, pomoc medyczna dla matek i dzieci czy zakup żywności w krajach dotkniętych głodem to jedne z propozycji, które mogą posłużyć do wskazania własnego celu zbiórki i wsparcia większego programu pomocy humanitarnej i medycznej. Założyciel sam decyduje, jaką kwotę chce zebrać, nadaje zbiórce tytuł i wybiera opis. Po czym może udostępniać ją w sieciach społecznościowych, zachęcając znajomych do wsparcia swojej inicjatywy. Dostępna jest również opcja wspólnej zbiórki, którą można prowadzić w ramach zespołu – to rozwiązanie chętnie wykorzystywane w momentach intensywnego zapotrzebowania na natychmiastową pomoc, na przykład po wystąpieniu katastrofy naturalnej. Pracodowacy mogą zachęcić swój zespół do wsparcia konkretnej organizacji, przy okazji pokazując zaangażowanie w ramach prowadzonej ze swojej inicjatywy zbiórki środków.
Aby założyć własną zbiórkę wystarczy wejść na stronę https://misjapomoc.pmm.org.pl/ i wybrać interesującą nas opcję. Wszystkie środki przekazane za pośrednictwem platformy zostaną wykorzystane przez Polską Misję Medyczną na pomoc w miejscach, w których jest najbardziej potrzebna.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.