Mlekpol przystępuje do akcji #GaszynChallenge i wspiera leczenie małej Hani

38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Wykonywanie pompek lub przysiadów oraz przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, które zmagają się z rzadkimi chorobami – to główne założenia akcji #GaszynChallenge. Wyzwanie, które pierwotnie ukierunkowane było na pomoc dla Kubusia, cierpiącego na rdzeniowy zanik mięśni, swoim zasięgiem objęło już niemal cały kraj. Pojawiły się również nowe cele – m.in. zbiórka na leczenie małej Hani. Po nominacji ze strony Gminy Grajewo w pomoc dziewczynce zaangażowała się również SM Mlekpol.
Nominację ze strony władz lokalnych Gminy Grajewo przyjęliśmy z dużą radością, a dołączenie Mlekpolu do akcji #GaszynChallenge było naturalną decyzją. Cieszy nas ogromne zaangażowanie pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska i miejsca pracy. Dotychczas w akcję włączyły się m.in. zakłady produkcyjne w Bydgoszczy, Mrągowie, Radomiu, Sokółce, Suwałkach, Sejnach i Kolnie. Pomoc najmłodszym nie jest nam obca – regularnie wspieramy lokalne inicjatywy angażujące dzieci i młodzież, szkoły specjalne, młodzieżowe kluby sportowe oraz domy dziecka i rodziny zastępcze. Czujemy dużą odpowiedzialność społeczną, ponieważ to my-dorośli, powinniśmy tworzyć odpowiednie warunki, aby zapewnić jak najpełniejszy rozwój młodego pokolenia – komentuje Edmund Borawski, prezes SM Mlekpol.
Nagrania z wykonywanego zadania przez pracowników spółdzielni można zobaczyć w mediach społecznościowych SM Mlekpol. Do akcji sukcesywnie dołączają kolejne zakłady i pracownicy SM Mlekpol.
Główne zasady akcji #GaszynChallenge
Przystąpienie do wyzwania następuje po nominacji uzyskanej ze strony innego uczestnika akcji. Na zrealizowanie zadania otrzymuje się 48 godzin, a nominowani powinni wykonać przynajmniej 10 pompek lub przysiadów. Następnie należy wesprzeć zbiórkę kwotą min. 5 zł, a w przypadku odmówienia wykonywania ćwiczeń – kwotą 10 zł. Ostatnim etapem jest nominowanie kolejnych osób, firm lub instytucji.
Akcję można śledzić pod adresem – https://www.siepomaga.pl/hania.

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Burger King wchodzi do Zgorzelca
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.