Mlekpol przystępuje do akcji #GaszynChallenge i wspiera leczenie małej Hani

38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Wykonywanie pompek lub przysiadów oraz przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, które zmagają się z rzadkimi chorobami – to główne założenia akcji #GaszynChallenge. Wyzwanie, które pierwotnie ukierunkowane było na pomoc dla Kubusia, cierpiącego na rdzeniowy zanik mięśni, swoim zasięgiem objęło już niemal cały kraj. Pojawiły się również nowe cele – m.in. zbiórka na leczenie małej Hani. Po nominacji ze strony Gminy Grajewo w pomoc dziewczynce zaangażowała się również SM Mlekpol.
Nominację ze strony władz lokalnych Gminy Grajewo przyjęliśmy z dużą radością, a dołączenie Mlekpolu do akcji #GaszynChallenge było naturalną decyzją. Cieszy nas ogromne zaangażowanie pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska i miejsca pracy. Dotychczas w akcję włączyły się m.in. zakłady produkcyjne w Bydgoszczy, Mrągowie, Radomiu, Sokółce, Suwałkach, Sejnach i Kolnie. Pomoc najmłodszym nie jest nam obca – regularnie wspieramy lokalne inicjatywy angażujące dzieci i młodzież, szkoły specjalne, młodzieżowe kluby sportowe oraz domy dziecka i rodziny zastępcze. Czujemy dużą odpowiedzialność społeczną, ponieważ to my-dorośli, powinniśmy tworzyć odpowiednie warunki, aby zapewnić jak najpełniejszy rozwój młodego pokolenia – komentuje Edmund Borawski, prezes SM Mlekpol.
Nagrania z wykonywanego zadania przez pracowników spółdzielni można zobaczyć w mediach społecznościowych SM Mlekpol. Do akcji sukcesywnie dołączają kolejne zakłady i pracownicy SM Mlekpol.
Główne zasady akcji #GaszynChallenge
Przystąpienie do wyzwania następuje po nominacji uzyskanej ze strony innego uczestnika akcji. Na zrealizowanie zadania otrzymuje się 48 godzin, a nominowani powinni wykonać przynajmniej 10 pompek lub przysiadów. Następnie należy wesprzeć zbiórkę kwotą min. 5 zł, a w przypadku odmówienia wykonywania ćwiczeń – kwotą 10 zł. Ostatnim etapem jest nominowanie kolejnych osób, firm lub instytucji.
Akcję można śledzić pod adresem – https://www.siepomaga.pl/hania.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.