Mlekpol przystępuje do akcji #GaszynChallenge i wspiera leczenie małej Hani

Wykonywanie pompek lub przysiadów oraz przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, które zmagają się z rzadkimi chorobami – to główne założenia akcji #GaszynChallenge. Wyzwanie, które pierwotnie ukierunkowane było na pomoc dla Kubusia, cierpiącego na rdzeniowy zanik mięśni, swoim zasięgiem objęło już niemal cały kraj. Pojawiły się również nowe cele – m.in. zbiórka na leczenie małej Hani. Po nominacji ze strony Gminy Grajewo w pomoc dziewczynce zaangażowała się również SM Mlekpol.
Nominację ze strony władz lokalnych Gminy Grajewo przyjęliśmy z dużą radością, a dołączenie Mlekpolu do akcji #GaszynChallenge było naturalną decyzją. Cieszy nas ogromne zaangażowanie pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska i miejsca pracy. Dotychczas w akcję włączyły się m.in. zakłady produkcyjne w Bydgoszczy, Mrągowie, Radomiu, Sokółce, Suwałkach, Sejnach i Kolnie. Pomoc najmłodszym nie jest nam obca – regularnie wspieramy lokalne inicjatywy angażujące dzieci i młodzież, szkoły specjalne, młodzieżowe kluby sportowe oraz domy dziecka i rodziny zastępcze. Czujemy dużą odpowiedzialność społeczną, ponieważ to my-dorośli, powinniśmy tworzyć odpowiednie warunki, aby zapewnić jak najpełniejszy rozwój młodego pokolenia – komentuje Edmund Borawski, prezes SM Mlekpol.
Nagrania z wykonywanego zadania przez pracowników spółdzielni można zobaczyć w mediach społecznościowych SM Mlekpol. Do akcji sukcesywnie dołączają kolejne zakłady i pracownicy SM Mlekpol.
Główne zasady akcji #GaszynChallenge
Przystąpienie do wyzwania następuje po nominacji uzyskanej ze strony innego uczestnika akcji. Na zrealizowanie zadania otrzymuje się 48 godzin, a nominowani powinni wykonać przynajmniej 10 pompek lub przysiadów. Następnie należy wesprzeć zbiórkę kwotą min. 5 zł, a w przypadku odmówienia wykonywania ćwiczeń – kwotą 10 zł. Ostatnim etapem jest nominowanie kolejnych osób, firm lub instytucji.
Akcję można śledzić pod adresem – https://www.siepomaga.pl/hania.

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.