Komunikaty PR

Mustang Kaczkowskiego: Nowy właściciel i szlachetny cel

2024-08-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kozłowska
KRISHOME

Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl

Mustang Kaczkowskiego: Nowy właściciel i szlachetny cel

Legendarny Ford Mustang Mach 1 z 1969 roku, znany jako #MustangKaczkowskiego, znalazł nowy dom. Aukcja, która rozpoczęła się 24 lipca 2024 roku, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Cena była podbijana aż 166 razy, ostatecznie wylicytowano kwotę 245 tysięcy złotych! Państwo Beata i Karol Krysińscy (KRISHOME) dotrzymali słowa - przekazali Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego w całości środki uzyskane z tej charytatywnej licytacji.

Szczęśliwy nabywca Mustanga

W poniedziałek, 20 sierpnia, Mustang Mach 1 rocznik 1969 wraz z certyfikatami trafił w ręce nowego opiekuna. W siedzibie firmy KRISHOME, Państwo Krysińscy przekazali kluczyki do Mustanga jego nowemu właścicielowi, Panu Mikołajowi, który przybył na spotkanie wraz z rodziną.

Oprócz cennego samochodu, otrzymał on osobisty drobiazg należący do księdza Jana Kaczkowskiego oraz zaproszenie na Galę Finałowa Nagrody „Okulary Kaczkowskiego”, która odbędzie się 4 października w Sopocie.

Na co zostaną przeznaczone pieniądze?

Najpotężniejszą bronią w walce z kryzysem psychicznym są dobre relacje. To hasło przyświeca zespołowi fundacji w działaniach na rzecz dobrostanu psychicznego młodzieży w szkołach. Podczas warsztatów kulinarnych Projektu PAKA – „garuje” dobre relacje i uczy młodzież, jak być lepszymi dla siebie nawzajem.

Fundacja im. ks. Jana Kaczkowskiego planuje otworzyć warsztatownię kulinarną PAKA. Będzie to miejsce, gdzie wychowankowie z programu „Nikt nie rodzi się zły” będą mogli rozwijać swoje kulinarne talenty, odbywać staże, zdobywać niezbędne doświadczenie zawodowe w poczuciu szacunku, godności i przynależności do społeczności PAKA. Jak mawiał Ks. Jan Kaczkowski „Strzały od życia nie muszą wszystkiego kończyć, a mogą wszystko zacząć

Podziękowania

„Minione tygodnie były dla nas bardzo wzruszające. Począwszy od samego gestu Państwa Beaty i Karola Krysińskich z KRISHOME, którzy przekazali swojego Mustanga z 1969 roku na aukcję charytatywną, przez odwiedziny czerwonej strzały w Domu Aukcyjnym ARDOR w Warszawie, po emocjonującą licytację. Fundacja im. ks. Jana Kaczkowskiego składa serdeczne podziękowania wszystkim, którzy przyczynili się do tego niezwykłego sukcesu.
Drogi nowy właścicielu Mustanga Kaczkowskiego. Dziękujemy”

Małgorzata Regosz-Kaczkowska i Anna Specjał, Fundacja im. Ks. Jana Kaczkowskiego.

 

Fundacja im. Księdza Jana Kaczkowskiego reprezentuje spadkobierców dzieła życia Ks. Jana Kaczkowskiego (1977-2016), autorytetu moralnego, który w każdym człowieku widział dobro. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja zajmuje się projektami promującymi uważność i otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Więcej: https://fundacjakaczkowskiego.org

KRISHOME Sp. z o.o. jest nowoczesną marką stolarki otworowej obecną w branży budowlanej od ponad 35 lat (wcześniej KRISPOL). Zakłady produkcyjne oferują komplet stolarki dla domu: okna PVC, stolarkę aluminiową, rolety i żaluzje, drzwi zewnętrzne oraz segmentowe bramy garażowe i przemysłowe. Stolarka KRISHOME dostępna jest w całej Polsce poprzez profesjonalną Sieć Salonów oraz Partnerów Handlowych. Więcej: https://krishome.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KRISHOME
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.