Komunikaty PR

Mustang Kaczkowskiego: Nowy właściciel i szlachetny cel

2024-08-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kozłowska
KRISHOME

Budowlana 1, Psary Małe
62-300 Września
k.kozlowska|krishome.eu| |k.kozlowska|krishome.eu
509 200 481
www.krishome.pl

Mustang Kaczkowskiego: Nowy właściciel i szlachetny cel

Legendarny Ford Mustang Mach 1 z 1969 roku, znany jako #MustangKaczkowskiego, znalazł nowy dom. Aukcja, która rozpoczęła się 24 lipca 2024 roku, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Cena była podbijana aż 166 razy, ostatecznie wylicytowano kwotę 245 tysięcy złotych! Państwo Beata i Karol Krysińscy (KRISHOME) dotrzymali słowa - przekazali Fundacji im. Ks. Jana Kaczkowskiego w całości środki uzyskane z tej charytatywnej licytacji.

Szczęśliwy nabywca Mustanga

W poniedziałek, 20 sierpnia, Mustang Mach 1 rocznik 1969 wraz z certyfikatami trafił w ręce nowego opiekuna. W siedzibie firmy KRISHOME, Państwo Krysińscy przekazali kluczyki do Mustanga jego nowemu właścicielowi, Panu Mikołajowi, który przybył na spotkanie wraz z rodziną.

Oprócz cennego samochodu, otrzymał on osobisty drobiazg należący do księdza Jana Kaczkowskiego oraz zaproszenie na Galę Finałowa Nagrody „Okulary Kaczkowskiego”, która odbędzie się 4 października w Sopocie.

Na co zostaną przeznaczone pieniądze?

Najpotężniejszą bronią w walce z kryzysem psychicznym są dobre relacje. To hasło przyświeca zespołowi fundacji w działaniach na rzecz dobrostanu psychicznego młodzieży w szkołach. Podczas warsztatów kulinarnych Projektu PAKA – „garuje” dobre relacje i uczy młodzież, jak być lepszymi dla siebie nawzajem.

Fundacja im. ks. Jana Kaczkowskiego planuje otworzyć warsztatownię kulinarną PAKA. Będzie to miejsce, gdzie wychowankowie z programu „Nikt nie rodzi się zły” będą mogli rozwijać swoje kulinarne talenty, odbywać staże, zdobywać niezbędne doświadczenie zawodowe w poczuciu szacunku, godności i przynależności do społeczności PAKA. Jak mawiał Ks. Jan Kaczkowski „Strzały od życia nie muszą wszystkiego kończyć, a mogą wszystko zacząć

Podziękowania

„Minione tygodnie były dla nas bardzo wzruszające. Począwszy od samego gestu Państwa Beaty i Karola Krysińskich z KRISHOME, którzy przekazali swojego Mustanga z 1969 roku na aukcję charytatywną, przez odwiedziny czerwonej strzały w Domu Aukcyjnym ARDOR w Warszawie, po emocjonującą licytację. Fundacja im. ks. Jana Kaczkowskiego składa serdeczne podziękowania wszystkim, którzy przyczynili się do tego niezwykłego sukcesu.
Drogi nowy właścicielu Mustanga Kaczkowskiego. Dziękujemy”

Małgorzata Regosz-Kaczkowska i Anna Specjał, Fundacja im. Ks. Jana Kaczkowskiego.

 

Fundacja im. Księdza Jana Kaczkowskiego reprezentuje spadkobierców dzieła życia Ks. Jana Kaczkowskiego (1977-2016), autorytetu moralnego, który w każdym człowieku widział dobro. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja zajmuje się projektami promującymi uważność i otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Więcej: https://fundacjakaczkowskiego.org

KRISHOME Sp. z o.o. jest nowoczesną marką stolarki otworowej obecną w branży budowlanej od ponad 35 lat (wcześniej KRISPOL). Zakłady produkcyjne oferują komplet stolarki dla domu: okna PVC, stolarkę aluminiową, rolety i żaluzje, drzwi zewnętrzne oraz segmentowe bramy garażowe i przemysłowe. Stolarka KRISHOME dostępna jest w całej Polsce poprzez profesjonalną Sieć Salonów oraz Partnerów Handlowych. Więcej: https://krishome.pl/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: KRISHOME
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.