Komunikaty PR

Netto wspiera potrzebujących

2020-01-03  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W ubiegłym roku do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Banków Żywności, przyłączyło się 108 sklepów sieci handlowej Netto. W ramach akcji w placówkach udało się zebrać blisko 20 ton żywności, co daje równowartość ponad 180 kg na sklep. Sieć handlowa Netto włączyła się także do zbiórki „Tak Pomagam”, organizowanej przez Caritas Polska oraz do innych lokalnych akcji.

Netto od wielu lat wspiera banki żywności, Caritas oraz lokalne organizacje, angażując w liczne akcje charytatywne swoje placówki. W ramach zbiórki dla Federacji Banków Żywności w 108 sklepach sieci handlowej Netto udało się w tym roku zebrać blisko 20 ton jedzenia. Dodatkowo sieć włączyła się do akcji „Tak pomagam”, w ramach której w całym kraju zebrano 634 tony żywności. Produkty trafiły do 85 tys. osób potrzebujących oraz do placówek prowadzonych przez Caritas. Sieć handlowa Netto dodatkowo wspiera także szereg innych działań mających na celu pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej, a także osobom starszym i samotnym zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Sukcesem zakończyła się inicjatywa mieszkańców Szczecina, którzy od trzech lat organizują wielką zbiórkę „Paczka dla Rodaka i Bohatera na Kresach”. Dzięki sfinansowaniu kosztów logistyki i transportu dary trafiły do Polaków mieszkających na Litwie, którzy są pozbawieni pomocy litewskich instytucji. Sieć Netto po raz szósty była sponsorem akcji.

- Jesteśmy dumni z hojności oraz zaangażowania naszych klientów, wolontariuszy i pracowników, dzięki którym nasze produkty trafiły przed świętami Bożego Narodzenia do wielu rodzin – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – Wiele działań charytatywnych, które prowadzimy przy okazji Świąt (ale nie tylko), to ważny i potrzebny kierunek, który w naszej firmie stał się już tradycją – dodaje.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Polityka

Wynik wyborów prezydenckich w USA zależeć będzie od kilku stanów. Jest ryzyko nieuznania przegranej jednej ze stron, zwłaszcza przez Donalda Trumpa

Kończy się kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych, obfitująca w historyczne wydarzenia. Symbolicznie wybory rozstrzygną się we wtorek 5 listopada, ale ostateczną decyzję podejmie Kolegium Elektorów dopiero w grudniu. O wyniku zadecydują głosy w tzw. stanach wahających się, czyli niepopierających tradycyjnie demokratów ani republikanów. Najnowszy sondaż wskazuje na minimalną przewagę Kamali Harris w większości tych okręgów. Istnieje ryzyko, że Donald Trump nie uzna niekorzystnego dla siebie wyniku wyborów, jak było to cztery lata temu.

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.