Netto wspiera potrzebujących
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
W ubiegłym roku do akcji Świątecznej Zbiórki Żywności, organizowanej przez Federację Banków Żywności, przyłączyło się 108 sklepów sieci handlowej Netto. W ramach akcji w placówkach udało się zebrać blisko 20 ton żywności, co daje równowartość ponad 180 kg na sklep. Sieć handlowa Netto włączyła się także do zbiórki „Tak Pomagam”, organizowanej przez Caritas Polska oraz do innych lokalnych akcji.
Netto od wielu lat wspiera banki żywności, Caritas oraz lokalne organizacje, angażując w liczne akcje charytatywne swoje placówki. W ramach zbiórki dla Federacji Banków Żywności w 108 sklepach sieci handlowej Netto udało się w tym roku zebrać blisko 20 ton jedzenia. Dodatkowo sieć włączyła się do akcji „Tak pomagam”, w ramach której w całym kraju zebrano 634 tony żywności. Produkty trafiły do 85 tys. osób potrzebujących oraz do placówek prowadzonych przez Caritas. Sieć handlowa Netto dodatkowo wspiera także szereg innych działań mających na celu pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej, a także osobom starszym i samotnym zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Sukcesem zakończyła się inicjatywa mieszkańców Szczecina, którzy od trzech lat organizują wielką zbiórkę „Paczka dla Rodaka i Bohatera na Kresach”. Dzięki sfinansowaniu kosztów logistyki i transportu dary trafiły do Polaków mieszkających na Litwie, którzy są pozbawieni pomocy litewskich instytucji. Sieć Netto po raz szósty była sponsorem akcji.
- Jesteśmy dumni z hojności oraz zaangażowania naszych klientów, wolontariuszy i pracowników, dzięki którym nasze produkty trafiły przed świętami Bożego Narodzenia do wielu rodzin – mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – Wiele działań charytatywnych, które prowadzimy przy okazji Świąt (ale nie tylko), to ważny i potrzebny kierunek, który w naszej firmie stał się już tradycją – dodaje.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.