Komunikaty PR

Ostatnie dni Świątecznej Zbiórki Żywności w Tesco

2020-11-26  |  12:00
Biuro prasowe

Jeszcze przez kilka dni klienci sklepów Tesco mogą dołączać do zbiórki żywności pod hasłem „Święta godne, a nie głodne”. To inicjatywa Banków Żywności, umożliwiająca Polakom włączenie się w pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej, których liczba znacznie wzrosła ze względu na trwającą pandemię. Akcja potrwa do soboty 28 listopada.

Już po raz kolejny klienci i pracownicy sklepów Tesco mają okazję wzięcia udziału w Świątecznej Zbiórce Żywności, organizowanej przez Banki Żywności. W tym roku, ze względu na okoliczności, jest ona wyjątkowa i jeszcze bardziej potrzebna niż zwykle. Z powodu pandemii koronawirusa wiele osób i rodzin znalazło się w bardzo trudnej sytuacji finansowej. Według danych GUS, blisko 1,6 mln osób w Polsce żyje w skrajnym ubóstwie, co oznacza, że miesięcznie dysponują kwotą mniejszą niż 600 zł. Wśród nich są często osoby starsze, chore, niepełnosprawne czy samotni rodzice.

- Świąteczna Zbiórka Żywności to cudowna akcja, od lat dająca tysiącom Polaków nadzieję na spokojne i godnie spędzone Święta. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej inicjatywy i gorąco zachęcamy naszych klientów do dołączenia do niej także w tym roku – mówi Daria Kulińska, Dyrektorka Komunikacji Tesco Polska. I dodaje: – Zdajemy sobie sprawę, że w obecnej sytuacji, gdy tak wiele osób doświadcza skutków pandemii, potrzebna jest dodatkowa pomoc i solidarność. Od początku pandemii dbamy, by nasi partnerzy, Banki Żywności i Caritas, mieli zapewnione ciągłe wsparcie w pomaganiu. W kwietniu przekazaliśmy potrzebującym dodatkową darowiznę w postaci 20 ton żywności, a w wakacje zorganizowaliśmy w naszych sklepach specjalną Letnią Zbiórkę Żywności, wspierając dodatkowymi ponad 15 tonami produktów. To równowartość 83,3 tysięcy posiłków dla potrzebujących. Każdy produkt przekazany przez klientów podczas Świątecznej Zbiórki Żywności oznacza kolejne posiłki dla podopiecznych organizacji.

Jak dołączyć do akcji?

Aby wziąć udział w Zbiórce, klienci wybranych sklepów Tesco podczas zakupów mogą przekazać artykuły z długim terminem ważności, takie jak: mąka, makaron, kasza, cukier, olej, konserwy, przetwory owocowe i warzywne, bakalie czy słodycze, poprzez umieszczenie ich w specjalnie oznaczonych koszach za linią kas. To jednak nie jedyny sposób. W tym roku, w odpowiedzi na akcję #zostańwdomu i z myślą o tych, którzy w związku z pandemią koronawirusa unikają zakupów stacjonarnych, organizatorzy przygotowali specjalną stronę - www.zbiorkazywnosci.pl - poprzez którą można wpłacać darowizny na jeden z 28 Banków Żywności, tym samym pomagając wybranej lokalnej społeczności. Całość darowizn zostanie przeznaczona na zakup żywności dla potrzebujących.

Tegoroczna edycja Świątecznej Zbiórki Żywności w formie stacjonarnej odbędzie się w dniach 23-28 listopada 2020 roku w 91 sklepach Tesco w 73 polskich miastach. Dokładna lista lokalizacji znajduje się tutaj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Problemy społeczne Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Problemy społeczne 878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB
2025-03-12 | 06:00

878 miliardów dolarów: tyle wynosi wkład przemysłu piwowarskiego do globalnego PKB

Branża browarnicza jest ważnym sektorem gospodarki światowej, który wygenerował 0,8% światowego PKB w 2023 r., czyli 878 miliardów dolarów. To więcej niż wg Banku

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.