Komunikaty PR

Polonia w Londynie zebrała ponad 200 000 zł podczas 31. Finału Wielkiej Orkiestr

2023-03-13  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Polonia w Londynie zebrała ponad 200 000 zł podczas 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Organizację finału wsparł w tym roku TransferGo, innowacyjny fintech obsługujący elektroniczne przekazy pieniężne w całej Europie

Londyn, 9 marca 2023. Niebawem powinniśmy poznać całościową kwotę, zgromadzoną przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy podczas tegorocznej zbiórki, znamy już jednak wartość cegiełki, którą dołożyła Polonia w Londynie. W ramach działań związanych z finałem WOŚP, które w stolicy Wielkiej Brytanii toczyły się przez dwa dni, 28 i 29 stycznia, londyński sztab orkiestry zebrał 29 000 funtów w gotówce (ponad 150 000 zł) oraz ponad 12 000 funtów (68 047 zł) za pomocą internetowej zbiórki. W tym roku głównym sponsorem finałowych wydarzeń odbywających się w Londynie było TransferGO, platforma pozwalająca realizować szybkie cyfrowe przelewy międzynarodowe.
 

W finałowy weekend WOŚP w Londynie, pieniądze na tegoroczny cel Orkiestry, czyli sprzęt do diagnozowania i leczenia sepsy, zbierano m.in. podczas koncertu i rodzinnej imprezy, przez która przewinęło się w niedzielę 29 stycznia w sumie około 2 500 osób. Zebrane środki, podobnie jak pozostałe finałowe pieniądze, które trafiły do fizycznych i wirtualnych puszek z charakterystycznym serduszkiem, zostaną przeznaczone na zakup niezbędnego sprzętu medycznego dla szpitali i klinik w Polsce, takich jak zautomatyzowane systemy posiewów próbek mikrobiologicznych czy systemy do automatycznego oznaczania lekowrażliwości metodą mikrorozcieńczeń.

 

Organizacja finału w Londynie była w tym roku możliwa dzięki zaangażowaniu rzeszy wolontariuszy i firm dobrej woli, na czele z TransferGo, który był głównym sponsorem wydarzeń w stolicy Anglii. Pracownicy firmy osobiście przyjechali na miejsce finału, by pomóc w organizacji. Założony w 2012 roku TransferGo jest najszybszą, najbardziej niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie. Jest też jedyną ogólnoeuropejską firmą obsługującą przelewy pieniężne, która jest w stanie zagwarantować, że środki dotrą do odbiorcy w ciągu zaledwie 30 minut. Z usług TransferGo skorzystało już pół miliona Polaków, którzy wykonali łącznie około 3 mln transakcji na kwotę o wartości prawie 1 miliarda funtów. W samym 2022 roku za pośrednictwem aplikacji TransferGo z Wielkiej Brytanii do Polski przelano około 65 milionów funtów.

 

W ramach wsparcia finału WOŚP, TransferGo poza zanagażowaniem w same finałowe wydrazenia, uruchomił także kampanię reklamową w mediach społecznościowych, która trwała od początku stycznia do lutego. W jej trakcie TransferGo dzielił się historią Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i zachęcał swoich klientów do wzięcia udziału w tej szlachetnej zbiórce.

 

„Bardzo się cieszymy, że dzięki naszemu wsparciu Finał WOŚP w Londynie mógł odbyć się z odpowiednim rozmachem i przyciągnąć tak liczne grono darczyńców. Naszą misją jest wspieranie migrantów na całym świecie, poprzez możliwość wysyłania pieniędzy do domu w łatwy i tani sposób. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć polską wspólnotę w Londynie i mieć swój skromny wkład w realna pomoc, jaką zapewnia WOŚP pacjentom oraz w piękną ideę, jaka stoi za tą inicjatywą od ponad 30 lat – mówi Kateryna Konovalova, menadżer ds. rozwoju TranferGo.

 

Głównymi elementami finałowego weekendu WOŚP w Londynie był sobotni koncert zespołu zespół Red Lips (który na to wydarzenie przyleciał prosto z Polski) oraz niedzielna impreza dla rodzin w polskiej restauracji Mamuśka Polish Kitchen and Bar. O sukces charytatywnych licytacji walczyli prezenterzy Polish Radio London. Tego dnia nie mogło również zabraknąć parady motocyklowej, czyli nieodłącznego elementu londyńskiego Finału WOŚP.

Wynik finansowy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 2023 powinniśmy poznać pod koniec marca. W ubiegłym roku kwota zebrana przez fundacje wynosiła 224 376 796,35 zł (o 13,5 miliona więcej niż w 2021). Celem zbiórki była okulistyka dziecięca. Na rzecz Orkiestry działało aż 29 krajów na całym świecie.

 

O TransferGo

 

Założony w 2012 roku TransferGo jest najszybszą, najbardziej niezawodną platformą obsługującą cyfrowe przekazy pieniężne w Europie. Jest też jedyną ogólnoeuropejską firmą obsługującą przelewy pieniężne, która jest w stanie zagwarantować, że środki dotrą do odbiorcy w ciągu zaledwie 30 minut. Firma na pierwszym miejscu stawia dobro klienta i dba o pełną przejrzystość swoich działań. Kierując się wygodą użytkownika, stworzyliśmy markę, której ufają tysiące klientów i dostarczamy produkt, który uwielbiają.  Chcemy możliwie uprościć transgraniczne usługi finansowe i uwolnić je od sztucznie wytyczonych granic.

 

Założyciel i prezes TransferGo Daumantas Dvilinskas znalazł się w 2017 r. w rankingu Forbes „30 under 30”. Firma została nominowana do nagrody „Najszybciej rozwijającego się startupu roku” na TechCrunch Europa Awards 2018. Trafiła też na listę pięciu najbardziej interesujących startupów brytyjskich 2019 roku według TNW. We wrześniu 2021 roku firma otrzymała nagrodę Cross Border Solution of the Year na konferencji Global Payments Day 2021 w Kijowie. Na Lithuanian FinTech Awards 2023 TransferGo zostało wyróżnione jako FinTech Impact of the Year. Obecnie firma obsługuje 5 milionów użytkowników na ponad 160 rynkach: w Europie, Azji, USA, Kanadzie i Ameryce Łacińskiej z biurami w Warszawie, Berlinie, Wilnie, Stambule i siedzibą główną w Londynie

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Biuro prasowe
2024-11-04 | 09:00

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

Startuje 3. edycja konkursu CSR Poland Awards! Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania
Problemy społeczne Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych
2024-10-31 | 15:40

Ponad 60 tys. zł na wsparcie dzieci w pieczy zastępczej i usamodzielnionych

Podsumowanie Olimpiady Dobrych Relacji FDI 2024 W dniach 18-27 października blisko 100 pracowników z różnych firm wzięło udział w Olimpiadzie Dobrych Relacji organizowanej
Problemy społeczne FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ
2024-10-11 | 11:00

FUNDACJA ZIKO DLA ZDROWIA WSPIERA DZIECI DOTKNIĘTE POWODZIĄ

Wsparcie dla najmłodszych w trudnych czasach Fundacja Ziko dla Zdrowia aktywnie wspiera dzieci z rodzin poszkodowanych przez powódź, zapewniając im potrzebną pomoc w tym trudnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polityka

Wyniki wyborów w USA kluczowe dla przyszłości NATO i Ukrainy. Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej nieprzewidywalna

Wynik wyborów prezydenckich w USA może mieć kluczowe znaczenie dla wojny w Ukrainie. Kamala Harris jest zwolenniczką kontynuacji wsparcia militarnego dla Ukrainy i rozpoczęcia negocjacji z Moskwą tylko przy pełnym zaangażowaniu Kijowa. Donald Trump zapowiada zdecydowane działania na rzecz zakończenia wojny, ale nie wiadomo, w jaki sposób miałoby się to odbyć i czy kosztów nie poniesie Ukraina, a w konsekwencji także Europa. Wiele pytań budzą także jego plany co do NATO.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.