Pudliszki wspierają Szlachetną Paczkę
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Pudliszki, znana marka sosów i ketchupów, ponownie angażuje się w działalność charytatywną i przekazuje 200 tys. zł na wsparcie Szlachetnej Paczki. Marka dołącza do ponad pół miliona darczyńców z całego kraju i inicjuje wyjątkową akcję skierowaną do swoich konsumentów. Dzięki inicjatywie każdy może przyczynić się do budowy Wirtualnego Serca Pomocy.
Wolontariusze Szlachetnej Paczki już od września odwiedzają rodziny w trudnej sytuacji życiowej, publikując na stronie szlachetnapaczka.pl niemal 17 tysięcy historii. W 2023 roku, dzięki ogromnemu wsparciu darczyńców, zebrano ponad 73 mln zł dla potrzebujących, co stanowi część imponującej sumy prawie 639 mln zł zgromadzonej przez 23 lata działalności programu społecznego[1].
Razem dla Szlachetnej Paczki po raz czwarty
Pudliszki po raz kolejny podejmują współpracę ze Szlachetną Paczką, aby wspólnie działać charytatywnie. Na przestrzeni czterech ostatnich lat marka wsparła organizację kwotą 700 tys. złotych. W tym roku oprócz przekazania 200 tys. złotych najważniejszą inicjatywę w tegorocznej edycji stanowi budowa Wirtualnego Serca Pomocy, w trakcie której docenione i nagrodzone zostaną najbardziej zaangażowane osoby. Uczestnicy akcji po zeskanowaniu kodu QR z opakowania produktów marki mogą zarejestrować paragon na stronie Smak Pomagania, dzięki temu przyczyniają się do wspólnej budowy serca online.
– Partnerstwo z marką Pudliszki to dla nas nie tylko wsparcie finansowe, ale też wspólne działanie na rzecz budowania solidarności i empatii w naszym społeczeństwie. Dzięki takim inicjatywom możemy nieść realną pomoc najbardziej potrzebującym osobom. Gdy jedna firma angażuje się w takie działania, to tworzy efekt kuli śnieżnej, inspirując kolejnych darczyńców. W ten sposób biznes napędza pozytywne zmiany, pokazując, że wspólne zaangażowanie może przynieść realne korzyści dla całej społeczności – mówi Magda Gronert, dyrektorka działu współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu WIOSNA, realizującym Szlachetną Paczkę.
Pudliszki, znana marka Kraft Heinz z wieloletnimi tradycjami, zobowiązują się również do przekazania 200 tys. zł na rzecz Szlachetnej Paczki, jednej z najbardziej rozpoznawalnych akcji charytatywnych w Polsce. To wsparcie pozwala organizacji nie tylko kontynuować swoją działalność, ale także docierać do kolejnych potrzebujących.
– Liderzy rynku są odpowiedzialni za robienie tego, co właściwie – nie tylko dążenia do zysków, ale też przyczyniania się do tworzenia lepszej rzeczywistości dla mniej uprzywilejowanych, co właśnie robi Szlachetna Paczka. Jednocześnie to nie tylko wsparcie finansowe, ale także inspiracja dla naszych pracowników oraz konsumentów do empatii i współpracy, żeby razem stworzyć coś wartościowego. Jako lider branży spożywczej działamy globalnie na rzecz walki z ubóstwem i do 2025 roku dostarczymy 1,5 mld posiłków dla potrzebujących – mówi Adam Imielski, dyrektor generalny członek zarządu Kraft Heinz Polska.
Poza budowaniem wirtualnego serca z pikseli i wsparciem finansowym, pracownicy Kraft Heinz spotkają się 12 grudnia na wspólne przygotowywanie paczek, które trafią do dwóch potrzebujących rodzin.
Pudliszki nagradzają konsumentów
Akcja obejmuje wszystkie produkty Pudliszek dostępne w sklepach w całej Polsce. Oznacza to, że każdy konsument, niezależnie od miejsca zamieszkania, może stać się częścią tej wyjątkowej inicjatywy. Dwustu najbardziej zaangażowanych uczestników otrzyma specjalne zestawy zawierające produkty marki Pudliszki oraz świąteczne skarpetki.
[1] https://www.szlachetnapaczka.pl/wyniki/
Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
Burger King wchodzi do Zgorzelca
Lena i Władysław Grochowscy z kolejną inicjatywą pomocy najsłabszym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Dobre prognozy dla rynku kredytów mieszkaniowych. Mimo braku rządowego programu wsparcia
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów mieszkaniowych. – Zainteresowanie nadal będzie rosło i paradoksalnie przyczyni się do tego niedawna zapowiedź ministra rozwoju i technologii, że nie będzie Kredytu 0 proc. – ocenia dr Jacek Furga, prezes Centrum Procesów Bankowych i Informacji. Jak wskazuje, pomimo braku kolejnego programu wsparcia dla kredytów mieszkaniowych 2024 rok również zakończył się dobrym wynikiem, a jakość obsługi złotowych kredytów mieszkaniowych pozostaje na bardzo wysokim poziomie.
Prawo
W Polsce brakuje ośrodków interwencji kryzysowej. Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie i zwiększenie finansowania
W 2023 roku w Polsce funkcjonowało 170 ośrodków interwencji kryzysowej, ale w wielu powiatach tego typu wsparcie wciąż nie jest dostępne. NIK już w 2021 roku alarmował, że ponad połowa powiatów nie powołała takich ośrodków. Tylko część istniejących placówek świadczy całodobowo wsparcie dla osób doświadczających kryzysów, a zapotrzebowanie na takie usługi stale rośnie. Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie dotyczącym interwencji kryzysowej oraz finansowaniu tych usług.
Finanse
Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania
Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.